دانلود کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها رضا عمرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ ها اثر رابین شارما

دانلود و خرید کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ ها

معرفی کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ ها

کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ ها اثری از رابین شارما، با ترجمه مهدی قراچه داغی و با صدای رضا عمرانی است. این کتاب قرار است به شما کمک کند تا با تغییر سبک زندگی‌تان، خلاقیتتان را بروز دهید و به یک فرد موفق در زمینه کاری خود تبدیل شوید.

درباره کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ ها

کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ ها داستانی خیالی اما الهام‌بخش از زندگی یک هنرمند، یک کارآفرین و یک سرمایه‌دار است. هرکدام در زندگی خود مشکلاتی دارند و در گفتگو با یکدیگر در صدد برمی‌آیند تا راه‌حلی برای مشکلاتشان پیدا کنند. اما چگونه؟

همانطور که از نام کتاب هم برمی‌آید، این اثر قرار است به سحرخیزی کمک کند. اگر نگاهی به تاریخ بیندازیم، می‌توانیم نمونه‌های بسیاری از نوابغ، غول‌های تجارت و افراد موفق را ببینیم که همگی در یکی از دلایل موفقیتشان اشتراک دارند: سحرخیزی

رابین شارما در کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ ها فرمول ساده‌ای را بیان می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید صبح زود از خواب برخیزید و منبع الهام برای روز پیش رویتان را در مقابل خود ببینید، این روش، قدم به قدم، به شما کمک می‌کند تا صبح زود از خواب بیدار شوید، فکر کنید، ابزار خلاقیت خود را پیدا کنید و به آرامش برسید.

کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ ها با صدای رضا عمرانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ ها با صدای رضا عمرانی برای تمام کسانی است که به دنبال روشی برای تغییر سبک زندگی خود می‌گردند. اگر دوست دارید روشی متفاوت را امتحان کنید و به آرزوها و اهدافتان برسید، این کتاب به شما کمک می‌کند.

درباره رابین شارما

رابین شارما در سال ۱۹۶۵ متولد شد. او یک نویسنده محبوب، سخنران و مجری معروف کانادایی است که به دلیل فعالیت و آثارش در زمینه موفقیت، توسعه فردی و ... شناخته شده است.

شارما در ابتدا به شغل وکالت مشغول بود اما در سن ۲۵ سالگی تصمیم گرفت یک سخنران انگیزشی شود. از ۱۹۹۴ تا امروز ۱۳ کتاب از او منتشر شده است. اما آخرین کتابش مشهورترین اثرش است. کتاب ارزشمند او «باشگاه ۵ صبحی ‌ها» به عنوان یک شاهکار از رابین شارما در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست تحولی اساسی در مدیریت فردی ایجاد کند. از میان کتاب‌ها و آثار دیگر او می‌توان به راهبی که فراری‌اش را فروخت، خرد راهبری و ده قانون موفقیت اشاره کرد.

درباره مهدی قراچه داغی؛ مترجم کتاب

مهدی قراچه‌ داغی، در سال ۱۳۲۶ در کاشان متولد شد. قراچه ‌داغی مترجم کتاب‌های روان‌شناسی، تربیت کودک و نوجوان، کسب‌وکار، اقتصاد و رمان است. او کار ترجمه را از سال ۱۳۵۱ آغاز کرد و تا حالا بیش از ۵۱۰ عنوان کتاب را ترجمه کرده‌است. از میان آن‌ها بیش از ۳۵۰ عنوان در حوزه روان‌شناسی بوده ‌است.

درباره رضا عمرانی؛ گوینده کتاب صوتی

رضا عمرانی، برادر علی عمرانی، بازیگر تئاتر و سینما و گوینده رادیو است. او نیز به عنوان بازیگر تئاتر، کارگردان رادیو تئاتر، بازیگر، کارگردان و گوینده رادیو فعالیت می‌کند. رضا عمرانی در حال حاضر به عنوان مشاور هنری و مدیر تیم تولید شرکت تولید کتاب صوتی ماه آوا فعالیت می‌کند.

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظرات کاربران

Mohammad.Beiramy
۱۳۹۹/۱۲/۲۳

صدای آقای عمرانی بعلاوه محتوای بسیار محشر کتاب روی هم غوغا میکنن.

navid
۱۴۰۰/۰۴/۱۲

کتابی روان و سلیس و مفید با صدایی عالی و تاثیر گذار.حرفهای بی خانمان واقعا عالی و کاربردی است... واقعا ارزش خرید داره

ساتی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸

با سلام ، من نسخه چاپی این کتاب رو ابتدای سال خواندم و دوست داشتم که نسخه صوتی آن را نیز بشنوم ، می توانم به جرأت بگویم بسیار لذت بردم از صدای آقای عمرانی که هر چه بگویم کم

- بیشتر
آرزو
۱۴۰۰/۰۶/۰۵

داستانی که برای توضیح مطالب نویسنده انتخاب کرده آبکی و یک جاهایی سوررئال میشه.میلیاردر یجور ابرقهرمان همهههه چیز تمام به تصویر کشیده شده و شاگردان مطیعش مدام در حال تایید و تمجید و پیشرفت شگفت انگیزین.تو قسمت نوزدهم که اصلا

- بیشتر
کوروش
۱۴۰۰/۰۸/۲۸

این کتاب فوق العاده تست. خیلی به من کمک کرد. خوشحالم که این کتاب خواندم و دوباره هم خواهم خواند

مریم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵

خیلی خوب بود.ولی یه چالش داشت اونم این که صدای خانم کارآفرین لازم بود گوینده زن داشته باشه.

sanaz
۱۴۰۰/۰۱/۰۵

قسمت دومش درواقع قسمت سومه کتابه.قسمت دوم (با سرفصل فلسفه ی روزانه برای اسطوره شدن) جا اوفتاده

boooking
۱۴۰۰/۰۷/۲۵

صوت بخش دوم داخل فایل ها نیست. بعد از بخش اول بخش سوم شروع میشه. ینی صوت بخش دوم صوت بخش سوم هست 😑

lena.reyra
۱۴۰۰/۰۵/۲۵

من کتاب دانلود کردم الان از میخام ادامه گوش کنم چندین روزه که باز نمیشه هیچکدوم از فایل ها... من باید چیکار کنم تا فصل هفت گوش دادم راهکار بدید عوامل طاقچه...

mahaaa
۱۴۰۰/۰۶/۲۴

من با جملات شعاری و انگیزشی مشکل دارم و تو این کتاب خیلی زیاد بود ازین شعارها .زیاد باب سلیقه من نبود .مثلا جوابهایی که هنرمند و کار افرین به میلیاردر میدادن خیلی تصنعی و نچسب بودن .دیگه نمیدونم ایراد

- بیشتر

زمان

۱۱ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۶۶۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۶۶۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۷,۰۰۰
تومان