کتاب صوتی هنر ظریف بی خیالی با صدای امیررضا علی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر ظریف بی خیالی اثر مارک منسون

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر ظریف بی خیالی

نویسنده:مارک منسون
انتشارات:رمانو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هنر ظریف بی خیالی

کتاب صوتی هنر ظریف بی خیالی نوشتهٔ مارک منسون و ترجمهٔ فرشته ناصری ملکی و اکبر فرخزاد و با صدای امیررضا علی‌زاده است و رمانو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی هنر ظریف بی خیالی

مارک منسون نویسنده، وبلاگ نویس و کارآفرین آمریکایی است. او از دانشگاه بوستون در رشتهٔ مدیریت مالی فارغ‌التحصیل شده است، اما علاقهٔ اصلی او در رشتهٔ روان‌شناسی است و در این زمینه مطالعات زیادی دارد و کتاب‌هایش را نیز در همین زمینه نوشته است. او هم‌اکنون صاحب یکی از پرمخاطب‌ترین وبلاگ‌های آمریکاست.

منسون در کتاب صوتی هنر ظریف بی‌ خیالی قصد دارد به مخاطبانش بیاموزد که اولویت‌های زندگی‌شان را چه چیز‌هایی قرار دهند و برای کدام‌یک از آن‌ها دغدغه داشته باشند و چگونه خود را از شر موضوعات پوچ و بی‌معنی خلاص کنند.

منسون در این کتاب رویکردی متفاوت به موضوع موفقیت دارد. او می‌گوید که تمرکز بر روی چیزهای عالی‌تر، فقط این موضوع را به ما یادآوری می‌کند که در زندگی چه چیزهایی را نداریم و چه چیزهایی نیستیم. در نتیجه شادی را از خود می‌گیریم. او معتقد است که اهمیت‌دادن به همه چیز برای سلامت روان انسان‌ها مضر است، زیرا باعث می‌شود که به چیزهای ظاهری و سطحی دل ببندیم و دائم برای رسیدن به بهترین‌ها تلاش داشته باشیم، اما سیری‌نا‌پذیر باشیم، ولی حقیقت این است که کلید خوشبختی و رضایتمندی تنها در اهمیت‌دادن به چیزهای مهم، ضروری و واقعی خلاصه می‌شود.

منسون در این ۹ فصلی که پیش روی شما در این کتاب صوتی است، نکاتی را به شما می‌آموزد که هر چند ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسند، اما در نهایت برای موفقیت و آرامش روحتان مفید و ضروری هستند. او روی این موضوع تأکید می‌کند که هیچ‌کس از فرد دیگری خاص‌تر نیست. همه مرتکب خطا و اشتباه می‌شوند و شکست می‌خورند و دوباره برمی‌خیزند. منسون به ما می‌آموزد که چگونه به تمام خواسته‌های دیگران پاسخ مثبت ندهیم و خود را دائماً در حال انتخاب کردن ببینیم. او حتی در این کتاب از اشخاص بزرگ مثال می‌زند و زندگی، شکست و اشتباهات آن‌ها را روایت می‌کند و خیلی صادقانه دفتر زندگی خودش را با تمام خطاهایی که داشته برای مخاطبینش باز می‌کند تا به همه اثبات کند که خود او نیز پس از کسب تجربه‌های بسیار به بینشی رسیده که در کتابش نوشته است.

شنیدن این کتاب درهای جدیدی را به روی شما باز می‌کند. شما با مفاهیمی آشنا می‌شوید که هرگز به آن فکر نکرده بودید و این در حالی است که هر روز در زندگی روزمرهٔ خود با آن‌ها سر و کار دارید و خیلی سرسری از کنار آن‌ها می‌گذرید و متوجه نیستید که در نهایت خود را در گردبادی از نگرانی سرگردانی و پوچی رها می‌کنید.

کتاب صوتی هنر ظریف بی خیالی یک کتاب انگیزشی است و به رشد فردی، موفقیت و رسیدن به روحی آرام و هدفمند کمک می‌کند. 

شنیدن کتاب صوتی هنر ظریف بی خیالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی به افرادی که دائم برای خود دغدغهٔ چیزهای سطحی را دارند و همیشه در اضطراب هستند، پیشنهاد می‌شود.

درباره مارک مانسون

مارک مانسن، متولد ۹ مارس ۱۹۸۴ در تگزاس است. مانسن از دانشگاه بوستون فارغ‌التحصیل شد. کتاب هنر ظریف بی خیالی که به نام هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها هم ترجمه شده است، اثری بود که برای نویسنده‌اش شهرت به ارمغان آورد. تا پیش از آن او مشغول کار برای وبلاگ خود بود. در حال حاضر او در منهتن نیویورک زندگی می‌کند.

از میان آثار دیگر مارک مانسون می‌توان به کتاب‌های همه چیز به فنا رفته است، عشق کافی نیست و همه چیز درباره عادت‌ها اشاره کرد.


معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۵۹۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۵۹۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان