دانلود کتاب صوتی جنگ و صلح (جلد دوم) با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جنگ و صلح (جلد دوم) اثر لئو تولستوی

دانلود و خرید کتاب صوتی جنگ و صلح (جلد دوم)

نویسنده:لئو تولستوی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۶۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جنگ و صلح (جلد دوم)

کتاب صوتی جنگ و صلح (جلد دوم)، شاهکار بی‌نظیر لئو تولستوی، از مهم‌ترین رمان‌های ادبیات روسیه و ادبیات دنیا، داستان مقاوت روسیه تزاری دربرابر حمله‌ی ارتشفرانسه به رهبری ناپلئون بناپارت است.

جنگ و صلح بارها مورد اقتباس‌های سینمایی قرار گرفته است. مصطفی جمشیدی جنگ و صلح را به فارسی ترجمه و تلخیص کرده است و نسخه صوتی آن را با صدای مهیار ستاری می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی جنگ و صلح (جلد دوم)

جنگ و صلح (جلد دوم) از مجموعه‌ی خلاصه رمان‌های برجسته انتخاب شده است. لئو تولستوی در کتاب جنگ و صلح (جلد دوم) به روایت ماجرای پنج خانواده‌ی اشرافی روسی و زندگی اجتماعی و سرگذشت آن‌ها در دوران جنگ روسیه و فرانسه در سال‌های ۱۸۰۵ تا ۱۸۱۴ پرداخته است. در کتاب جنگ و صلح، لئو تولستوی چیزی نزدیک به ۵۸۰ شخصیت آفریده است که به هرکدام به خوبی پرداخته و آن‌ها را پرورش داده است. حدود ۲۰۰نفر از این شخصیت‌ها البته شخصیت‌های واقعی تاریخی هستند. اما مهم‌ترین شخصیت‌ها کتاب جنگ و صلح شاهزاده آندرِی بالکونسکی، کنت پیر بزوخوف، شاهزاده ناتاشا روستوا ، شاهزاده ماریا بالکونسکایا و شاهزاده نیکولا روستوف هستند.

آنچه کتاب جنگ و صلح را به کتابی مشهور، جاودان و ماندگار تبدیل می‌کند این است که در کتاب جنگ و صلح قهرمان و قهرمان‌سازی وجود ندارد. افراد و شخصیت‌ها همگی واقعی و پویا هستند. تغییر می‌کنند و مانند زندگی واقعی و طبیعی زندگی می‌کنند. در کتاب صوتی جنگ و صلح (جلد دوم) ابتدا خلاصه‌ای از آنچه در جلد اول کتاب خواندیم، می‌شنویم و بعد به ادامه‌ی ماجرا می‌رسیم.

کتاب صوتی جنگ و صلح (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید یکی از بزرگترین آثار ادبی دنیا را بخوانید کتاب صوتی جنگ و صلح را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این نسخه‌ی صوتی جنگ و صلح برای کسانی که دوست دارند خلاصه‌ی آثار بزرگ دنیا را بخوانند نیز کتابی شنیدنی است.

درباره‌ی لئو تولستوی

لئو نیکلایِ ویچ تولستوی ۹ سپتامبر ۱۸۲۸ در یاسنایا پالیانا متولد شد.او فعال سیاسی-اجتماعی و نویسنده روسی بود. لئو تولستوی از نویسندگان نامی تاریخ معاصر روسیه به‌شمار می‌آید. رمان‌های جنگ و صلح و آنا کارنینا تولستوی از بهترین‌های ادبیات داستانی جهان هستند که بارها مورد اقتباس‌های سینمایی قرار گرفته‌اند. تولستوی در روسیه بسیار محبوب است و سکه طلای یادبود به احترام وی ضرب شده‌است. او در زمان زنده بودنش شهرت و محبوبیتی جهانی داشت اما به سادگی زندگی می‌کرد. یکی از فعالیت‌های مهم تولستوی اهمیت بسیار زیاد او به تعلیم و تربیت کودکان و ساختن مدارس در روستاها است.

لئو تولستوی در روز ۲۰ نوامبر ۱۹۱۰ درگذشت و در زادگاه خویش به خاک سپرده شد.


معرفی نویسنده
عکس لئو تولستوی
لئو تولستوی
روس | تولد ۱۸۲۸ - درگذشت ۱۹۱۰

لئو تولستوی نویسنده و فعال اجتماعی-سیاسی روسی است که از طلایه‌داران ادبیات جهان نیز به شمار می‌رود. بسیاری از مورخان ادبی معتقدند تولستوی را می‌توان در کنار «هومر»، «دانته»، «شکسپیر» و «گوته»، ستون‌های ادبیات غرب دانست و به جرأت می‌توان گفت که آثار هیچ نویسنده‌ای در جهان به اندازه‌ی او، در فهرست «کتاب‌هایی که باید پیش از مرگ خواند» قرار نگرفته است.

نظرات کاربران

آواز
۱۳۹۹/۰۴/۰۳

سلام دوستان. کتاب جنگ و صلح نوشته لئو تولستوی(تالستوی)،کتابی مخصوص کسایی هست که خواهان تاریخ و حوادث حواشی اون هستند.چون با دقت و صحت تمام تاریخ روسیه رو به صفحات دعوت کرده و به نظرم روسیه عصو کشور هایی هست که

- بیشتر
VAFA.m.R
۱۳۹۹/۰۸/۳۰

منتظر نسخه کامل صوتی هستیم...

شیرین
۱۳۹۹/۰۲/۱۳

با تشکر از زحمات گروه طاقچه پیشنهاد من اینه که کتابهای خوب رو خلاصه نکنید.و متن کامل آنها رو داشته باشین توی اپ طاقچه

سمیه
۱۴۰۱/۱۱/۱۰

این کتاب رو به صورت فیزیکی مطالعه کردم.داشتن شخصیت های زیاد و در گیر با هم که هر خانواده به طور جدا و همزمان روایت میشود قدرت نویسنده روس را به همه نشان میدهد، اصلا خلاصه را توصیه نمیکنم لذت

- بیشتر
mrk132438
۱۴۰۱/۱۱/۰۵

باسلام. اپلیکیشن تاقچه دارای نوعی از ارایُه کتاب ب صورت صوتی و نوشتاری جالبی با محتوای مفید درنوع خود می باشد.

کاربر ۵۴۴۱۲۷۶
۱۴۰۱/۰۸/۲۹

باسلام هنوز کتاب مطالعه نکردم که نظری بدم

sMaryam
۱۴۰۱/۰۵/۰۷

با تشکر از زحمات طاقچه تولستوی با این اثر توانست جنگ فرانسه و روسیه را در حد فاصل سالهای 1805 تا 1814 برای همیشه و برای همه ثبت و معرفی کند.او در این رمان بلند اجتماعی تاریخی توانست سرنوشت 5 خاندان

- بیشتر
کاربر 7235262
۱۴۰۳/۰۱/۱۲

خیلی کسل کننده بود

کاربر ۵۸۸۹۴۲۱ عالی، عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۵

خلاصه خیلی دیگه خلاصه است. در نسخه صوتی، روانی در خواندن و صداسازی چندانی وجود ندارد. اشتباهاتی هم در خواندن وجود دارد، بهتر است کتاب کامل را بخوانیم و یا صوتی آن به صورت کامل و با گوینده ای قوی تهیه

- بیشتر
کاربر 2374982
۱۴۰۱/۱۰/۰۶

با سلام ، در جوانی خواندم ولی دوست دارم نسخه کامل آنرا دوباره بخوانم

زمان

۲ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۱۵۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۱۵۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
۲۳,۸۰۰
۳۰%
تومان