دانلود کتاب صوتی یادداشت‌ های روزانه یک زن مطلقه با صدای شیوا خنیاگر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یادداشت‌ های روزانه یک زن مطلقه اثر هیفا بیطار

دانلود و خرید کتاب صوتی یادداشت‌ های روزانه یک زن مطلقه

نویسنده:هیفا بیطار
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۲۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی یادداشت‌ های روزانه یک زن مطلقه

کتاب صوتی یادداشت‌ های روزانه یک زن مطلقه اثری نوشته هیفا بیطار، نویسنده معاصر سوری است که زندگی زنی جوان را روایت می‌کند. زنی که در سی سالگی به همراه یک فرزند، از همسرش جدا شده است. 

نشر صوتی واوخوان این کتاب را با ترجمه روح‌الله رحیمی و صدای گرم و دلنشین شیوا خنیاگر، منتشر کرده است.  

درباره کتاب صوتی یادداشت‌ های روزانه یک زن مطلقه

هیفا بیطار که نویسنده معاصر اهل سوریه است، در کتاب یادداشت‌ های روزانه یک زن مطلقه نگاهی به زندگی زنی می‌اندازد که پزشک است. سی سال دارد و یک فرزند دختر دارد. او طلاق گرفته و با پدر و مادر پنجاه و چندساله‌اش زندگی می‌کند. همسرش، دلیلش را برای طلاق این اعلام کرده است که «زن اهل خانه‌داری نیست و به من احترام نمی‌گذارد.» زن هم مدام از رفتار بد شوهرش می‌نالد و به همین دلیل می‌خواهد طلاق بگیرد. 

در این کتاب، ما، داستان زندگی او را می‌شنویم. مشکلاتی که دارد. چگونگی جدایی از همسرش و در نهایت، عادت‌ها و باورهای غلطی که موجب شده تا زندگی برایش سخت شود. نگاه بیطار، به دلیل محل زندگی‌اش، نگاهی عمیق است و نزدیکی بسیاری با مشکلات زنان خاورمیانه دارد. 

کتاب صوتی یادداشت‌ های روزانه یک زن مطلقه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی یادداشت‌ های روزانه یک زن مطلقه را به تمام علاقه‌مندان به رمان‌ها و ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم. اگر از شنیدن داستان‌هایی با محوریت حقوق زنان لذت می‌برید، این کتاب گزینه خوبی برای شما است. 

درباره هیفاء بیطار

هیفاء بیطار پزشک و نویسنده زن سوری، در سال ۱۹۶۰ در سوریه به دنیا آمده است. پدر و مادرش هر دو فرهنگی بودند و پدرش، دکترای ادبیات عرب دارد. هیفاء در زادگاهش وارد دانشکده پزشکی شد و تخصص چشم‌پزشکی گرفت. او تاکنون ده رمان و یازده مجموعه داستان منتشر کرده است که در دنیای عرب محبوبیت زیادی دارند و عموما تصویری از رنج‌های زنان در یک جامعه مردسالار را به تصویر می‌کشند. او همچنین در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ دانشگاه جورج تاون واشینگتن در مورد چهره زن در ادبیات معاصر عرب سخنرانی کرد. بیطار چند جایزه معتبر ادبیات عربی را هم در کارنامه دارد، از جمله جایزه ابوالقاسم الشابی کشور تونس.

درباره شیوا خنیاگر

شیوا خنیاگر با نام اصلی فاطمه خنیاگر، ۶ خرداد ۱۳۴۶ در تهران به دنیا آمد. او بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که در رشته ادبیات فارسی تحصیل کرده است و دوره‌های فیلمنامه‌نویسی را هم گذارنده است. او فعالیت هنری‌اش را با بازی در فیلم عبور از غبار آغاز کرد. 

آثار سینمایی او به شرح زیر است: پانسیون دختران (۱۳۹۳)، دلتنگی‌های عاشقانه (۱۳۹۱)، بی‌تابی بیتا (۱۳۹۰)، یک سطر واقعیت (۱۳۹۰)، رهاتر از دریا (۱۳۸۹)، آقای دوپهلو (۱۳۸۹)، امشب شب مهتابه (۱۳۸۷)، بیداری (۱۳۸۷)، چهره به چهره (۱۳۸۷)، سایه وحشت (۱۳۸۷)، دوشیزه باران (۱۳۸۶)، کلاغ پر (۱۳۸۶)، سوغات فرنگ (۱۳۸۵)، مقلد شیطان (۱۳۸۵)،  ستاره‌ها ۱: ستاره می‌شود (۱۳۸۴)، ازدواج صورتی (۱۳۸۳)، عروس فراری (۱۳۸۳)، پسران مهتاب (ارتشی در تاریکی) (۱۳۸۱)، جایی دیگر (۱۳۸۱)، چهره (۱۳۷۴)، فردا روز دیگری است (۱۳۷۴)، دیوانه‌وار (۱۳۷۳)، مجسمه (۱۳۷۱)، مریم و میتیل (۱۳۷۱)، شانس زندگی (۱۳۷۰)، عشق و مرگ (۱۳۶۹) و عبور از غبار (۱۳۶۸).

نظرات کاربران

الی مروتی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹

کتاب خوبی بود و البته صدای گوینده برای این متن و این حال و هوا عالی بود. خیلی زیبا تلفظ میکردن. منتها من واقعا انتظار داشتم کتب خیلی طولانی تر باشه. در واقع میخوام بگم خیلی ناگهانی و جای نامناسبی

- بیشتر
کاربر 3728601
۱۴۰۱/۱۲/۱۶

سلام لطفا این و به بی نهایت اضافه کنین. ممنون

رضادریاپور
۱۴۰۰/۰۹/۲۷

عالی بود از زبان ونگاه یک زن می شنوید ومی بینید ولی آن زن شما هستید بی هیچ تعلقی به مکان و زمان وجنسیت...

ع غ
۱۴۰۱/۱۲/۱۶

مواردی رو بیان میکنه که مشکلات و‌دغدغه شخصی بانوان مطلقه رو در همه جوامع نمایانگر هست . اسیب طلاق و بیشترین ضرری کخ با خانم ها میرسه.

سایه منطقی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱

عالی بود

کاربر ۲۱۳۳۱۸۶
۱۴۰۰/۰۴/۲۸

خییییییییلی خوب بود عالی ممنونم واقعا صدایه خانم خنیاگر عالیه خیلی

کاربر ۲۶۳۷۰۱۸
۱۴۰۲/۰۶/۰۴

کتاب حتی در حد گزارش هم نبود. فقط کلی گویی بود. بسیار ضعیف

کاربر ۵۶۸۸۵۱۵
۱۴۰۲/۰۵/۲۴

بینهایت عالی کتابی بود که با بیان شیوای گوینده حتی یک لحظه هم ازش خسته نشدم و با بیان واضح و پرعمق از شرایط یک زن جذابیتی ایجاد کرده بود که هر لحظه برای گوش کردنش مشتاق بودم، در کل

- بیشتر

زمان

۳ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۲۰۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۲۰۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۵,۵۰۰
تومان