دانلود کتاب صوتی زیر سقف دنیا با صدای محمد طلوعی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زیر سقف دنیا اثر محمد طلوعی

دانلود و خرید کتاب صوتی زیر سقف دنیا

نویسنده:محمد طلوعی
گوینده:محمد طلوعی
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۲۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زیر سقف دنیا

کتاب زیر سقف دنیا نوشته محمد طلوعی است. کتاب زیر سقف دنیا داستان تجربه‌های زندگی نویسنده در شهر‌های مختلف است. این کتاب با صدای خود نویسنده منتشر شده است.

درباره کتاب زیر سقف دنیا

کتاب زیر سقف دنیا ۱۰ تک‌ گویی است از محمد طلوعی درباره‌ شهرهایی که در آن‌ها زندگی کرده است، چه زندگی طولانی‌مدت چه سفر چند روزه. از رشت تا بیروت و از تهران تا پالرمو. در هر کدام از این تک‌نگاری‌ها تکه‌هایی از خاطرات یا مشاهدات او برجسته می‌شود که به نظر نویسنده با جان، تاریخ و البته فردیّت او گره می‌خورد. این کتاب سفرنامه نیست بلکه بیش از هر چیز نتیجه تماشای جهان توسط نویسنده است، تماشایی که تلاش برای کشف آن در پشتش پنهان است، از زادگاهش تا شهری که کوتاه مدت در آن اقامت می‌کند.

محمد طلوعی با لحن سرد و زبان مسلط و قوی‌اش در این کتاب، مکان‌های مختلف را مثل رشت و تهران و بیروت و آمستردام و سیسیل و... از دریچه نگاه خودش نشانمان می‌دهد این کتاب بازبینی تجربه‌های نویسنده است نه صرفا اطلاعات عمومی. 

شنیدن کتاب زیر سقف دنیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به جستار پیشنهاد می‌کنیم

درباره محمد طلوعی

محمد طلوعی متولد ۲۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ رشت است. او فارغ‌التحصیل سینما از دانشگاه سوره و ادبیات نمایشی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. اولین مجموعه شعر خود را با عنوان خاطرات بندباز سال ۱۳۸۲ منتشر کرد. اولین رمان طلوعی، قربانی باد موافق در سال ۱۳۸۶ منتشر و برندهٔ پنجمین جایزه ادبی «واو» یا رمان متفاوت سال و همچنین نامزد هشتمین جایزه کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور شد. در اسفند ۱۳۹۱ نیز مجموعه داستان «من ژانت نیستم» برندهٔ دوازدهمین جایزه ادبی گلشیری شد. طلوعی از اعضای نسل نو نویسندگان فارسی است. او در اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ برگزیدهٔ نخستین دورهٔ جایزه ادبی «چهل» شد که از سوی مکتب تهران به نویسندگان جوان زیر چهل سال و خوش آتیه اهدا می‌شود.

بعضی از آثار محمد طلوعی

  • خاطرات بندباز: مجموعه شعر
  • قربانی باد موافق: رمان 
  • من ژانت نیستم: مجموعه‌داستان 
  • تربیت‌های پدر: مجموعه‌داستان به هم پیوسته 
  • رئال مادرید: رمان نوجوان
  • آناتومی افسردگی 
  • هفت گنبد: مجموعه داستان 
  • داستان‌های خانوادگی: مجموعه‌داستان 
  • زیر سقف دنیا: ناداستان
  • اپوش اپوش[پیوند مرده]: کتاب کودک 
  • وایوو: کتاب کودک 

نظرات کاربران

Elnaz Eftekhar
۱۴۰۰/۰۷/۳۰

بعد از چهار بار گوش دادن به روایت ها احساس کردم اگر نظرم را ثبت نکنم، کم لطفی است. قصد نداشتم چهار بار گوشش دهم شاید در آینده باز هم تکرارش کنم اما وقتی برای چند دقیقه هوس میکنی گوشه

- بیشتر
shadow87566
۱۴۰۰/۰۴/۱۷

wow😍😍😍

ناسارا
۱۴۰۰/۱۰/۱۴

کتاب رو دوست عزیزم به من هدیه کرد . نویسنده فضا هارو میتونست بهتر توصیف کنه با توجه به اینکه علاقه به معماری هم داشته کاش دقیق تر و بهتر توصیف میکرد. انگار همه چیز نصفه نیمه گفته شده .

- بیشتر
shirin
۱۴۰۰/۰۴/۱۶

عالی حتما بخونید

کاربر ۱۴۵۶۸۷۸
۱۴۰۲/۰۸/۲۳

دوست نداشتم تموم بشه.کش بیاد و من شهرها رو تصویر سازی کنم

sara
۱۴۰۲/۰۳/۳۰

عاشق این کتابم😍

کاربر 5002954
۱۴۰۱/۰۶/۰۸

فضا سازی خوبی داشت. و نگاه جید

کاربر ۳۷۸۱۲۱۰ گ. فسخودی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵

اولین کتابی بود، البته نه اولین نوشته، که از محمد طلوعی خواندم. هم موضوعی که کتاب با آن شروع شد برایم جذاب بود و هم نحوه تغییرات آن در چرخش مکان ها. تعلق به زادگاه در عین بی مکانی. صدای

- بیشتر
vahid afshari
۱۴۰۰/۱۰/۰۷

با احترام به همه مخاطبان و نویسنده های عزیز، این کتابرو گوش کردم و راستشو بخواید ارتباط نگرفتم باهاش، نکته عمیقی برای گفتن نداره، انگار وقایع نگاری هستش تا اینکه داستان بخواد روند داشته باشه و شمارو به نتیجه برسونه،

- بیشتر
فردين وليزاده
۱۴۰۰/۰۸/۱۱

واقعا شنیدنی

زمان

۴ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۳۴۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۳۴۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان