دانلود کتاب صوتی کوچه باغ کودکی با صدای مسعود فروتن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کوچه باغ کودکی اثر مسعود  فروتن

دانلود و خرید کتاب صوتی کوچه باغ کودکی

نویسنده:مسعود فروتن
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کوچه باغ کودکی

کتاب صوتی کوچه باغ کودکی نوشته مسعود فروتن، مجموعه خاطرات دوران کودکی او است که یازده روایت دارد. لحن و زبان صادقانه و صمیمانه فروتن شنیدن این کتاب را به تجربه‌ای لذت‌بخش بدل کرده است.

درباره کتاب صوتی کوچه باغ کودکی

کوچه باغ کودکی، کوچه‌ای در دماوند است که بخش عمده زندگی مسعود فروتن در دوران کودکی در آن سپری شده است و خاطرات شیرینی را برای او رقم زده است. 

این کتاب شامل خاطرات کودکی مسعود فروتن است. خاطراتی که با زبان و قلم توانای آن آغاز می‌شوند و با توصیف‌های بدیع و جاندار او، پیش چشم مخاطبان زنده و حاضر. این کتاب داستانی دارد که از آشنایی و ازدواج مادر و پدر فروتن آغاز می‌شود  و با بیان خاطرات دیگر او ادامه پیدا می‌کند. خاطراتی دقیق که شما را وادار می‌کند تا انتهای کتاب همراه با نویسنده پیش بروید و با تمام شخصیت‌ها و دوستانش، مکان‌ها و ... آشنا شوید.

کتاب صوتی کوچه باغ کودکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کوچه باغ کودکی کتابی زیبا با روایت‌های جذاب است که شما را به دل زندگی این هنرمند معاصر دعوت می‌کند. اگر به کتاب‌های زندگینامه علاقه دارید، این اثر را از دست ندهید. 

درباره مسعود فروتن 

مسعود فروتن لاریجانی دوم اسفند سال ۱۳۲۴ در آمل متولد شد. او نویسنده، مجری و کارگردان سینما و تلویزیون و رادیو است.

مسعود فروتن جزء اولین نسل فارغ‌التحصیلان کارگردانی تلویزیون، از «مدرسه عالی تلویزیون و سینما» در سال ۱۳۵۰ است. او در سال ١٣۵٣ در دانشکده هنرهای دراماتیک مدرک لیسانس کارگردانی سینما گرفت و بیش از سیصد و پنجاه اثر در کارنامه هنری خود دارد. او تله تئاتر، فیلم و سریال ساخته است و در بسیاری از کارهای هنرمندان دیگر به عنوان هنرپیشه نیز ایفای نقش کرده است. او همچنین یکی از کارگردانان برنامه‌های شوی رنگارنگ و میخک نقره‌ای بوده است. 

یکی دیگر از فعالیت‌های فروتن، همکاری برای ضبط کنسرت‌های استادان بزرگی مانند شادروان محمدرضا شجریان، سهراب پورناظری، علیرضا قربانی، سالار عقیلی و ... است. او از سال ١٣٩١ به کار مجری‌گری رادیو و تلویزیون مشغول شد و در بخش شبانگاهی رادیو پیام و برنامه مستند شفا و یادگاری از تلویزیون درخشید. 

از مسعود فروتن تا به حال چند کتاب نیز منتشر شده است که از میان آن‌ها می‌توان به از سر دلتنگی (۱۳۸۲)، ناتمام (۱۳۸۹) و یک مرد، یک شب (۱۳۹۴) اشاره کرد. او به عنوان گوینده کتاب صوتی نیز فعالیت می‌کند. 

بخشی از کتاب صوتی کوچه باغ کودکی

پدر رو به مادر کرد و گفت: خانم این هم رادیو. بالاخره ما هم رادیو داریم! همیشه می‌گفتی چرا ما از همه عقبیم و رادیو نداریم. چرا توی خونه فرماندار و رئیس فرهنگ، رئیس دارایی رادیو هست و ما نداریم. بفرما این هم رادیو.

با دستور پدر، مادر به طرف طاقچه وسطی رفت، آیینه را برداشت و کناری گذاشت. اون موقع ما بچه‌ها پنج نفر بودیم ته تغاری هنوز به دنیا نیامده بود. ما بچه‌ها به ترتیب قد کناری ایستاده بودیم و صحنه را تماشا می‌کردیم. پدر به امیدپور اشاره کرد،‌امیدپور با اشاره پدر جعبه را روی طاقچه وسطی گذاشت و کنار رفت. تازه ما سمت جلویی جعبه را دیدیم. سمت راست جعبه یک صفحه شیشه‌ای قرار داشت که روی آن یک چیزهایی نوشته بودند مثل یک روزنامه. که البته من چون سواد نداشتم نه صفحه روزنامه را می‌توانستم بخوانم و نه روی آن صفحه شیشه‌ای را. فقط می‌فهمیدم که شباهتی با هم دارند.

نظرات کاربران

کاربر ۳۴۵۱۳۵۶
۱۴۰۰/۱۲/۱۹

بسیار دلنشین

Mohammad F
۱۴۰۰/۱۲/۲۷

کتاب جذابیتی نداره و خیلی خسته کننده است

Tasnim
۱۴۰۰/۱۲/۱۹

سلام. به نظرم روایت کتاب خاطرات شیرینی بود که تقریبا مختصر بیان شده؛ از همون دسته خاطره هایی که بعضی از بزرگترهامون تعریف می کنند و با اشتیاق گوش می کنیم. من اون بخش هایی برام جذاب بود که نویسنده

- بیشتر
Mahdie
۱۴۰۰/۰۷/۱۳

خیلی دلنشینه!!

حورا
۱۴۰۲/۰۷/۰۲

کتاب جالی بود که البته با صدای جناب فروتن بسیار دلنشین بود ایشان قلم خوبی دارند که قبلا در رادیو هفت هم از قصه های بی بی که نویسنده خود ایشان بودند بسیار لذت برده بودم

کاربر ۴۴۸۹۴۱۸
۱۴۰۲/۰۲/۲۲

داستان شیرینی بود ولی لحن روایت شبیه راز بقا بود😁

محمد جبلی
۱۴۰۱/۰۸/۲۲

عالی با صدای دلنشین

کاربر 4304869
۱۴۰۱/۰۷/۲۶

عالی و دلنشین🥰

کاربر ۴۴۶۵۰۲۶
۱۴۰۱/۰۳/۰۴

بسیار کتاب جالب و جذابی بود با هر قسمت و با هر تعریفی از خاطرات ایشون من خودم رو توی اون موقعیت فرض میکردم بسیار خاطرات شیرینی بود کاش توی همون زمانها الان زندگی میکردیم جناب فروتن عزیز هم برای من

- بیشتر
mahyardavari
۱۴۰۰/۱۲/۲۵

کتاب خوبه اما گویندگی من نمیدونم چرا اینجوریه. انگار گوینده فکر کرده میخواد مستند حیات وحش رو گویندگی کنه! هی وسط هر کلمه نفس میگیره و تند تند ادامه میده

زمان

۲ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۲۱۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۲۱۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان