نظرات درباره کتاب صوتی عادت‌های اتمی و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی عادت‌های اتمی اثر جیمز کلییِر

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی عادت‌های اتمی

۳٫۹
(۴۰)
فواد انصاری
هدف گذاری کن،تلاش کن و موفق شو ! این ایده اصلی همه کتابهای زرد موفقیته. اما کسی نمی پرسه که چطور؟ با حذف عادتهای بد و شروع به عادتهای مثبت میشود سبک زندگی را عوض کرد این کتاب با ارایه برنامه های عملی و توضیح اینکه عادتها چطور کار میکنند راهنمای درخشانی برای همه است. تغییر سبک زندگی یعنی تغییر زندگی این ایده اصلی کتابه و واقعا هم درسته. کتاب رو به همه خصوصا نوجوانها و زیر بیست ساله ها توصیه میکنم
رضا اکرمی
البته حتما میدونین که هیچ عادتی رو نمیشه حذف کرد، تنها کاری که میشه کرد اینه که عادتهای خوبی رو در خودتون پروش بدین بطوریکه فرصتی برای انجام عادت های بد باقی نمونه.
کاربر ۳۷۴۷۰۴۴
سلام کتاب خوبی وعاالی..
m.reza
بسیار عالی بود 👌🏻ادم برای رسیدن به هر هدفی اول باید هویت خود را اصلاح کند و برای اصلاح هویت مهم ترین نکته ، اصلاح عادت هاست.
neginyp
توصیه میکنم بخوانید.من این کتاب دوبار خواندم،دفعه ی اول کتاب متنی رو خواندم و بسیار کاربردی بود برام،دفعه ی دوم بعد از یکسال میخواستم یادآوری شه مطالب که این کتاب صوتی رو شنیدم،برای یادآوری عالی بود،وقت کمتری گرفت و سریع یه مرور کردم. ولی کتاب متنی بهتر بود با اینکه زمان بیشتری برای خواندنش گزاشتم.
سپیدددد
به نظر من کتاب خیلی خسته کننده ای بود ، کتاب های به این سبک باید تمامی مواردی که گفته میشه رو با ذکر مثال عنوان کنن تا جذابیت کتاب بیشتر بشه
عرفانه
بر خلاف صدای گوینده که اینقدر خوبه، ترجمه کتاب پر از اشکاله
Alioos
کتاب زرده اما ستون اصلی کتاب بسیار مهم و صحیحه ، حتما ارزش خوندن داره! صوت کتاب عالیه اما به طرز باور نکردنی این ترجمه ایراد داره! حتی با منطق! من چندبار و چند ترجمه رو خوندم اما ای کاش فکر میشد! گاهی دقیقا برعکس ترجمه شده!! قبل معنی شده بعد! در مقدمه میگه هیچگاه چشمانم خوب نشد!! آب در ۳۲ درجه شروع به آب شدن می‌کنه آخه! حداقل فارنهایتش رو می‌گفتی! مترجم عزیز ! تلاشت ستودنیه اما لزوما دانستن یا ترجمه کلمه به کلمه برای مترجم بودن کافی نیست! تازه گرامر هم بسیار ضعیف بود در نهایت گرامر تم قوی باشه باید روح جمله و عبارت رو بدونی… خلاصه که خیلی از جملات تا ۱۰۰ درصد برعکس ترجمه شده!
کاربر ۵۵۷۱۱۴۴
من این کتاب را بارها گوش دادم و اینقدر گویندگی تایماز رضوانی عالی است در این خوانش،که هرچند گوش بدید خسته نمیشید،من خوانش انتشارات دیگر را هم گوش دادم اما هیچ کدام به گیرایی این نیست.در کتاب های صوتی بعد از محتوا ،فردی که خوانش را انجام میده اونقدر تاثیرگذاره که میتونه فرد را به یک کتاب علاقه مند کنه یا بیزار کنه.در مورد ترجمه چون کتاب متنی را نخواندم نمیتونم نظری بدم اما بعد از چندبار گوش دادن صوتی متوجه اشکالی در کتاب نشدم.کتاب عادت های اتمی با خوانش های افراد دیگری هم هست که این بهترین اش هست.کتاب بسیار خوبی هست بخصوص برای افرادی که اهل برنامه ریزی هستند و گاه جواب نمی‌گیرند.در مجموع من به همه پیشنهادش میدم و تصمیم دارم کتاب چاپی را از نشر نوین بخرم که انتشارات عالی هست در کتاب های خودیاری.

زمان

۹ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۵۱۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۵۱۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۹,۲۰۰
۷۶,۴۴۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد