دانلود کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها با صدای آرمان سلطان زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما

دانلود و خرید کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها

نویسنده:رابین شارما
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها

کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها اثری از رابین شارما با ترجمهٔ رضا اسکندری آذر و صدای آرمان سلطان زاده است. نشر صوتی آوانامه این اثر را منتشر کرده است. کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها مناسب افرادی است که مایل‌اند مسیر و روش زندگی خود را به سمت‌وسویی بهتر هدایت کنند و حاضرند برای رسیدن به این موفقیت، سبک زندگی‌شان را نیز تغییر دهند.

درباره کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها

همانطور که از نام کتاب هم برمی‌آید، این اثر قرار است به سحرخیزی کمک کند. اگر نگاهی به تاریخ بیندازیم، می‌توانیم نمونه‌های بسیاری از نوابغ، غول‌های تجارت و افراد موفق را ببینیم که همگی در یکی از دلایل موفقیتشان، یعنی سحرخیزی، اشتراک دارند. با خواندن این کتاب درمی‌یابیم که چگونه می‌توانیم با ایجاد یک تغییر در سبک زندگی خود و سحرخیز‌شدن، خلاقیت و موفقیت را به زندگی خود دعوت کنیم.

سحرخیزی قرار است منبع الهامی برای شما باشد تا روزی که پیش روی خود دارید، با کمک آن برنامه‌ریزی کنید و بچینید. با استفاده از راهکارهایی که در این کتاب و در خلال گفت‌وگوها بیان شده است، شما ابزاری برای خلاقیت پیدا می‌کنید و در عین حال آرامش را هم به دست می‌آورید. رابین شارما در کتاب باشگاه پنج صبحی‌‌ها با بیان یک فرمول ساده‌ به مخاطبانش کمک می‌کند تا صبح زود از خواب بیدار شوند. 

کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره رابین شارما

رابین شارما متولد سال ۱۹۶۵، نویسندهٔ محبوب کانادایی است. او وکیل سابق، سخنران، نویسنده و مجری معروف برنامه‌های تلویزیونی بوده و سال‌ها در زمینه‌ٔ توسعه‌ٔ فردی در حال نوشتن و آموزش به افراد مختلف بوده است. تحول رابین شارما در ۲۵سالگی او رخ داد؛ زمانی که تصمیم گرفت از کار وکالت کناره‌گیری کند و سخنران انگیزشی شود. او از سال ۱۹۹۴ بیش از ۱۰ کتاب منتشر کرده است. کتاب ارزشمند او «باشگاه ۵ صبحی‌ها» به‌عنوان یک شاهکار از رابین شارما در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست تحولی اساسی در مدیریت فردی ایجاد کند. کتاب دیگر او که آن هم با استقبال خوبی روبه‌رو شد، «راهبی که فراری‌اش را فروخت» نام دارد. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب‌های خرد راهبری و ۱۰ قانون موفقیت اشاره کرد.

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظرات کاربران

Elle
۱۴۰۲/۱۱/۱۸

جزء تاثیر گذار ترین و راهبردی ترین کتابایی هست که تا حالا مطالعه کردم.درسهاش راهی برای ورود میخواد و به عمق جسم و جان ما نفوذ میکنه. بیاید دَرِ قلب و تفکراتمون رو باز کنیم به آموزه هاش عمل کنیم

- بیشتر

زمان

۱۳ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۵۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۵۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۶,۰۰۰
تومان