دانلود و خرید کتاب تو نمی توانی روزم را خراب کنی آلن کلاین ترجمه نفیسه معتکف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تو نمی توانی روزم را خراب کنی اثر آلن کلاین

کتاب تو نمی توانی روزم را خراب کنی

معرفی کتاب تو نمی توانی روزم را خراب کنی

کتاب تو نمی‌ توانی روز مرا خراب کنی، اثری از آلن کلاین با ترجمه نفیسه معتکف است. این کتاب ۵۲ هفته و ۵۲ راهکار مهم برای رسیدن به قلهٔ موفقیت در اختیار ما قرار می‌دهد و کمکمان می‌کند تا حال خوبمان را در همه شرایط حفظ کنیم.

درباره کتاب تو نمی‌ توانی روز مرا خراب کنی

آلن کلاین در کتاب تو نمی توانی روز مرا خراب کنی، با راهکارهایش به ما کمک می‌کند تا حال و روز خوبمان را در هر شرایطی حفظ کنیم. حتی زمانی که اتفاقات بدی برایمان رخ می‌دهد یا دوست و همکاری، حرفی را به ناحق حواله‌مان می‌کند. 

راهکارهای این کتاب به ما کمک می‌کنند تا از طنز و طنز درمانی، یعنی همان حوزه تخصصی نویسنده، کمک بگیریم. او با ارائه راهکارهای مختلف، به مخاطبانش نشان می‌دهد که چطور می‌توان با نوع نگاهی متفاوت به قضایا و مسائل نگاه کرد و این نگاه متفاوت است که به ما کمک می‌کند تا تمام وقایع و رخدادهای بد را پشت سر بگذاریم. داستان‌های طنز و نقل قول‌های کتاب نیز سبب می‌شوند تا هم از ته دل بخندیم و هم با مسائل و مشکلات، راحت‌تر کنار بیاییم. 

کتاب تو نمی‌ توانی روز مرا خراب کنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

 کتاب تو نمی‌ توانی روز مرا خراب کنی اثری است که به همه ما کمک می‌کند تا در این شرایط امیدوار و با حال خوب باقی بمانیم. اما با اینحال تمام کسانی که به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه دارند، می‌توانند از این اثر استفاده کنند. 

درباره آلن کلاین 

آلن کلاین ۲۶ آوریل ۱۹۳۸ متولد شد. او یکی از پیشگامان ژلوتولوژی (Gelotology) و طنز درمانی است. او به عنوان طراح صحنه تئاتر و تلویزیون فعالیت می‌کرد. اما در سال ۱۹۷۴ همسرش را که ۳۴ ساله بود بر اثر بیماری از دست داد و همین الهام‌بخش او شد تا به سراغ طنز و طنزدرمانی برود. او همچنین در فاصله سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶ رئیس انجمن طنز کاربردی و درمانی بود.

بخشی از کتاب تو نمی‌ توانی روز مرا خراب کنی

از نظر من، تمام ناراحتی ها، عقب نشینی ها و سرخوردگی های زندگی ام می تواند زنگ هشداری باشد که به من خاطرنشان می کند زندگی معرکه است. من خودم هستم که برچسب خوب یا بد، منفی یا مثبت به زندگی ام می زنم.

با کتاب تو نمی توانی روزم را خراب کنی، میتونی هرکدوم از پنجاه و دو موضوعش رو که دلت خواست باز کنی و بخونی و اصلا لازم نیست به ترتیب و پشت سر هم باشه. اگرم عشقت کشید میتونی پشت سر هم بخونی. مهم نیست از کجا شروع کنی. مهم اینه که هر هفته یه تقویت کننده ی ذهنی واقعی داشته باشی. هدف این کتاب بیداری و هشیاری تو هست که بیخودی قدرت خودت رو برای خاطر کسی یا چیزی هدر ندی.

دلم می خواست نتیجه ی کار عالی باشد. حالا از راهی سخت تر یاد گرفته ام که بعضی از شعرها قافیه ندارند و بعضی از داستان ها اول و وسط و آخر شفاف ندارند. زندگی یعنی تغییر و تحول، توجه به زمان حال و استفاده ی بهینه از آن بدون اینکه بدانی بعدا چه اتفاقی می افتد.

مدت زیادی طول کشید تا پی بردم که وقتی کسی در جایی گیر می کند، به این دلیل است که بیشتر به قصه ی گیر کردن خودش چسبیده است تا اینکه دلش بخواهد خودش را از آن تنگنا نجات بدهد.

نظرات کاربران

hmd@
۱۴۰۲/۰۳/۱۹

این کتاب یه اکسیر آرامبخش واسه کسایی که حرص و جوش هر چیز و هر کس و هر اتفاقی رو میخورن. این کتاب با شما حرف می زنه و با دلیل و منطق شما رو قانع میکنه بخاطر هر چیزی

- بیشتر
Morteza B
۱۴۰۲/۰۲/۱۷

به‌ نظر من کتاب خوبی بود. ترجمه خوبی هم داشت. نویسنده سعی کرده در 52 قسمت نکاتی برای زیست بهتر معرفی کنه.هر چند خیلی از مطالب کتاب برای من جدید نبود اما سبک و لحن نویسنده باعث شد جذاب باشه.

- بیشتر
فرشته خانوم
۱۴۰۱/۱۱/۲۵

اشتراک یعنی استفاده بدون محدودیت،حداقل قبل خرید اشتراک باید بدونیم محدودیت داره نه بعدش بفهمیم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
توماس ادیسون هم در ماجرایی نه‌چندان خوب، جنبهٔ خوب آن را در نظر گرفت. وقتی تجهیزات آزمایشگاهی او آتش گرفت، بیش از یک میلیون دلار از وسایل و بیشتر دستنوشته‌های اختراعاتش را در حادثه از دست داد. او بعد از بررسی بقایای آتش‌سوزی گفت: «در هر مصیبتی خیری نهفته است. تمام اشتباهات ما سوخت. حالا می‌توانیم دوباره شروع کنیم.»
123456
وقتی به نظر می‌رسد دنیا با توطئه‌هایش می‌خواهد مرا سرخورده کند، می‌توانم به خودم کمک کنم تا روحیهٔ عالی‌ام را حفظ کنم.
عشق کتاب
«هر فکر و رفتاری ذاتاً معنایی ندارند. تو هستی که به آن معنا می‌دهی.»
احسان رضاپور
فارست به او جواب می‌دهد: «پیش می‌آید.» مرد در جواب می‌گوید: «چی پیش می‌آید؟ گُه؟» فارست می‌گوید: «بعضی وقت‌ها.» در این لحظه، جواب فارست به او انگیزه می‌دهد که برای سپر خودرو چنین برچسبی درست کند: «گُه هم جزءِ اتفاقات به حساب می‌آید.»
Meshkan
دیگران ممکن است تو را متأثر، حیرت‌زده یا سرخورده کنند، ولی نمی‌توانند بابت وضعیتی که در هر مراحلی از زندگی برایت پیش می‌آید، مانع رفتار واکنشی تو شوند. در زندگی در هر جایگاهی قرار داشته باشی و با هر شرایطی مواجه شوی، همیشه می‌توانی کاری بکنی. تو همیشه حق انتخاب داری و حق انتخاب یعنی قدرت.
احسان رضاپور
گذشته‌ات سرنوشت تو نیست. اینکه چه کسی بودی، چه بلایی سرت آمد و تمام کلنجارهای تو در زندگی تعیین نمی‌کند که چه کسی خواهی شد. همین است، مگر اینکه خودت اجازه بدهی.
Meshkan
«هر فکر و رفتاری ذاتاً معنایی ندارند. تو هستی که به آن معنا می‌دهی.»
Meshkan

حجم

۲۰۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۲۰۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان