دانلود و خرید کتاب خط قرمز زندگی ات را رسم کن هنری کلاود ترجمه ماه‌نساء نوبخت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خط قرمز زندگی ات را رسم کن اثر هنری کلاود

کتاب خط قرمز زندگی ات را رسم کن

معرفی کتاب خط قرمز زندگی ات را رسم کن

کتاب خط قرمز زندگی ات را رسم کن اثری از هنری کلاود و جان تانسند است که با ترجمه ماه‌نسا نوبخت می‌خوانید. این کتاب به ما یاد می‌دهد چه زمانی بله و چه زمانی نه بگوییم. به این ترتیب می‌توانیم کنترل امور زندگی خود را به دست بگیریم.

درباره کتاب خط قرمز زندگی ات را رسم کن

برای همه ما موقعیت‌هایی پیش آمده است که کسی از ما درخواستی کرده و ما به ناچار مجبور شدیم پاسخ مثبت بدهیم. شاید زمانی که کارهای بسیاری برای انجام دادن داریم، ناگهان خود را در بربر خواسته‌های دیگران مسئول می‌بینیم و بار زیادی بر دوش خود حس می‌کنیم. قرار گرفتن در موقعیت‌های این چنینی نمی‌تواند چندان جالب باشد و وقت و انرژی بسیاری از ما می‌برد. اما ما چه زمانی باید به خواسته‌های دیگران پاسخ مثبت بدهیم و چه زمانی باید در برابر خواسته‌های دیگران مقاومت کنیم؟ چطور باید خواسته‌های دیگران را به صورتی کاملا محترمانه و منطقی رد کنیم؟ چطور باید نه بگوییم؟

هنری کلاود و جان تانسند در کتاب خط قرمز زندگی ات را رسم کن، همین را به مخاطبانشان می‌آموزند. در حقیقت آنان در پی این هستند که به خواننده کتاب بیاموزند چگونه در زندگی خود مرزهایی ایجاد کند و چطور حریمی برای خود بسازد که به دیگران اجازه ورود به آن را ندهد. 

این کتاب تکنیک‌هایی برای کنترل زندگی شخصی خود و راه‌های مرزبندی میان امور شخصی و عمومی را به ما نشان می‌دهد. همچنین نویسندگان در این کتاب روابط بین اشخاص را از جنبه‌های گوناگون و متفاوت مورد بررسی و نقد قرار می‌دهند.

یکی از منتقدان مجله آمازون درباره این اثر اینطور گفته است: «این تأثیرگذارترین کتابی است که تا به حال در زندگی خوانده‌ام. عنوان آن می‌توانست این نیز باشد، محدوده‌ها: صد و یک تعامل اجتماعی اساسی. به وضوح می‌توانم بگویم که نمی‌توانستم آن را بیشتر از چیزی که اکنون هست سودمند یا کاربردی ببینم. دانش و بصیرتی که از صفحات آن به دست آورده‌ام اکنون در زندگی روزانه من بسیار ارزشمند هستند و برای یک عمر آنها را تمرین کرده و به کار خواهم برد. پنج ستاره برای این کتاب کافی نیست. متشکرم کلاود و تانسند.»

ریچ بالر نویسنده انتخاب‌های جدید، مرزهای جدید بعد از خواندن کتاب خط قرمز زندگی ات را رسم کن نوشته است: «این کتاب راه دستیابی به شناخت و آزادی برای آن دسته از افرادی است که خودشان را در ناتوانی در گفتن "نه" غرق کرده‌اند. یکبار دیگر ازهنری و جان برای کمک به ما در جهت رسیدن به آزادی تشکر می‌کنم.»

هاوارد جی.هندریکس: »من موعظه‌های فراوانی را در مورد خدمتگزاری شنیده‌ام که هرگز ارزش بیان کلمه نه را برای روبه‌رو شدن با عشق یا فراهم کردن فضایی را برای بهبودی مطرح نکرده‌اند. این کتاب، یک داستان نا گفته است؛ جنبه دیگری از عشق و خدمتگزاری که شدیداً به آن نیاز داریم اما مطالب کمی درمورد آن می‌شنویم.»

کتاب خط قرمز زندگی ات را رسم کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب خط قرمز زندگی ات را رسم کن اثری ضروری برای تمام کسانی است که دوست دارند کنترل امور زندگی خود را به دست بگیرند. اگر دوست دارید که قدرت نه گفتن به دیگران را بیاموزید، این کتاب به شما کمک می‌کند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۲ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان