دانلود و خرید کتاب مداد رنگی آیلین سورگ ترجمه ایرج شیرنژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مداد رنگی اثر آیلین سورگ

کتاب مداد رنگی

معرفی کتاب مداد رنگی

کتاب مداد رنگی اثر آیلین سورگ و ترجمه ایرج شیرنژاد، یکی از کتاب‌های مجموعه راهنمای آسان طراحی است. در این کتاب با یکی از مهم‌ترین ابزار طراحی یعنی مداد رنگی آشنا می‌شویم و تمام ریزه‌کاری‌های کار با مداد رنگی را می‌آموزیم. 

درباره کتاب مداد رنگی

مداد رنگی از وسایلی است که ما را به یاد استفاده از آن در دوران دبستان می‌اندازد. مدادهای رنگی ویژگی‌های فراوانی دارند و به همین دلیل است که پیشنهاد خوبی برای هر هنرآموز مبتدی و هر هنرمند حرفه‌ای به شمار می‌آیند. این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعه راهنمای آسان طراحی است به آموزش نقاشی کردن با مداد رنگی می‌پردازد.

کسی که می‌خواهد با مداد رنگی طراحی کند،، همیشه ترسی از یافتن همه رنگ‌ها برای کارش دارد. چراکه با کمک این کتاب می‌توان نقاشی کردن با مدادرنگی را ساده‌تر و آسان‌تر کرد.

آیلین سورگ که خودش هنرمند چیره دستی است، در این اثر به مخاطبانش چگونگی طراحی گل‌ها، اشیاء بی‌جان، حیوانات و دیگر اشکال مختلف با رنگ‌ها و فرم در لایه‌های ساده را توضیح و نشان می‌دهد. آثار هنری آیلین سورگ عمدتاً تکنیک‌های ترکیبی از مداد رنگی، آبرنگ و مرکب است. بیشتر موضوعات نقاشی‌های آیلین متفاوت‌اند، به همین دلیل کارهای او از کارهای دیگر هنرمندان متمایز است. 

در این کتاب ابتدا با معرفی و شرح ابزار و لوازم مربوط به نقاشی آغاز می‌کنیم و در ادامه به سراغ آموزش و معرفی اصول اولیه رنگ و نیز آموزش شیوه گرم کردن دست‌ها قبل از شروع کار می‌پردازیم. همچنین با شیوه‌های ایجاد فرم، تکنیک‌های مربوط به مداد رنگی و نیز شیوه‌های کپی و انتقال تصویر روی کاغذ و یا مقوای نقاشی نیز آشنا می‌شویم. پس از این مراحل با آموزش نمونه‌های ابتدایی نقاشی توسط مداد رنگی مانند پروانه، ماهی در تنگ آب، طوطی و نیز طبیعت بی‌جان، کار آموزش ابتدایی در کتاب دنبال می‌شود.

در ادامه کار و پس از آموزش‌های اولیه مانند طراحی گل‌ها، اشیاء بی‌جان، حیوانات و دیگر اشکال مختلف با رنگ‌ها و فرم در لایه‌های ساده، آیلین سورگ در صفحات پایانی کتاب شما را قادر به طراحی اسب، ظرف میوه، قورباغه درختی، توله سگ و کوتوله باغی با استفاده از رنگ‌های زیبا و پرطراوت خواهد کرد.

نویسنده هدفش را از تالیف این کتاب اینطور شرح می‌دهد: «امیدوارم نکته‌ها و تکنیک‌های این کتاب ابزار مورد نیاز برای کار با این وسیله و ادامه راه را در اختیارتان قرار دهد. هر طرحی که خلق می‌کنید، شما را به کشفیات جدید رهنمون ساخته و اعتماد به نفس هنری‌تان را بالا می‌برد.»

کتاب مداد رنگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر نقاشی می‌کشید و دوست دارید کار با مداد رنگی را هم امتحان کنید، این کتاب کمک خیلی خوبی به شما می‌کند. 

درباره آیلین سورگ 

آیلین سورگ، داور مسابقات نقاشی و یکی از  از اعضای جامعه مداد رنگی آمریکا، عضو هیأت داوران صنف بین‌المللی واقع‌گرایان و جامعه هنرمندان و نقاشان حیوانات در نیویورک است. او همچنین جوایز بین‌المللی بسیاری هم برای کارش دریافت کرده است. 

نظرات کاربران

mahnaz
۱۴۰۲/۰۶/۱۰

کتاب برای مبتدیان و نقاشی های کمی فراتر از کودکانه مناسبه اگه دنبال آموزش مناسب و حرفه ای هستید این کتاب به کارتون نمیاد حداکثر رده سنی نوجوان 😐

Fereshte
۱۴۰۲/۰۹/۳۰

این کتاب برای یک مربی که بدونه چه طور مطالب پایه را اموزش بدهد و یا یک هنر جوی مبتدی مفید است. البته من مبتدی نیستم ولی برای تکمیل اطلاعاتم در تخفیف خریدم و راضی هستم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۱۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان