دانلود و خرید کتاب وقایع اختلافیه امید مهدی‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وقایع اختلافیه اثر امید مهدی‌نژاد

کتاب وقایع اختلافیه

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب وقایع اختلافیه

امید مهدی‌نژاد( -1358)، شاعر و طنزپرداز است. از وقایع اتفاقیه تا وقایع اختلافیه بیش از یک و نیم قرن راه است. دقیقا به اندازه دومین روزنامه فارسی‌زبان تاریخ تا گزیده‌ای از طنزنوشته‌های مطبوعاتی امید مهدی‌نژاد. وقایع اختلافیه شامل بخشی از مهم‌ترین و بی‌اهمیت‌ترین وقایع سال‌های اخیر است که از دریچه ذهن و قلم طنزآمیز امید مهدی‌نژاد روایت شده‌اند. در وقایع اختلافیه هم خبر یافت می‌شود،‌ هم مصاحبه،‌ هم گزارش، هم زیارت‌نامه و هم خیلی چیزهای دیگر. تا می‌توانید بخوانید. در بخشی از کتاب به نام «هنر در انتخابات» می‌خوانیم: «مؤسسۀ تبلیغاتی و سینمایی «جینگیلی مستون» آمادگی خود را برای ساختن فیلم‌ها و سریال‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات اعلام کرد. طبق اعلام روابط عمومیِ این مؤسسه، کلیه نامزدهای انتخابات اعم از چپ، راست، یه‌وری و بی‌طرف می‌توانند از امروز با در دست داشتن مدارک نامزدی خود، با مراجعه به این مؤسسه و پر کردن فرم‌های مربوطه، فیلم تبلیغاتی خود را در ژانرهای ملودرام، معمّایی، جنگی، علمی ـ تخیلی، معناگرا، مخاطب خاص، و نیز ژانرهای ترکیبی سفارش دهند. در ضمن این مؤسسه این امکان را فراهم کرده است که بازیگران دلخواه و مورد علاقۀ هر نامزد، در نقش مقابل وی به ایفای نقش بپردازند.»

نظرات کاربران

S
۱۳۹۵/۰۴/۱۷

طنز نوشته های امید مهدی نژاد، طنز وقایع سیاسی و اجتماعی بد نبود.

هفتصد و چهل و نه
۱۴۰۱/۱۰/۲۴

دفعاتی که به خاطر مطالبش با صدای بلند قهقهه بزنید و یا لبخند روی لبتون بیاد زیاد نیست...نویسنده روی بازی با کلمات و در آوردن شوخی از این جهت عملکرد خوبی داره اما خب بازم بعضی جاها شوخی ها در

- بیشتر
Peyman N
۱۳۹۷/۱۲/۲۰

بد نبود

🌻سپیده 🌻
۱۳۹۵/۱۱/۲۷

در بخشی می خوانیم:فیلم سینمایی "در ابرها قدم می زنم تا چشم بعضی ها در آید"🤒 که در هفتمین جشنواره فیلم پتلبورت شرکت کرده بود موفق شد با کنار زدن رقبای سرختی چون فیلم"آسمان قهوه ای" از کشور بورکینافاسو و فیلم

- بیشتر
peyman
۱۳۹۵/۰۷/۱۷

بسیار بی مایه، کسل کننده، خالی از خلاقیت، همراه با بذله های دمده و بسیار رنگ و رو باخته اگه به طنز آبدار با مضامین سیاست روز علاقه مندید شما رو به خوندن کارهای آیدین سیارسریع در روزنامه قانون دعوت میکنم البته

- بیشتر
مهتاب
۱۴۰۰/۰۶/۱۵

حتی در حد طنز نوشتن یک آدم معمولی هم نبود چه برسه یه طنز نویس! اصلا توصیه نمیکنم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
استاندار مردمی و مردم ترسو به گزارش روستانیوز، استاندار یکی از استان‌ها، هنگامی که به همراه هیئت همراه مشغول بازدید از یک روستا بود، گفت: «مدیران برای خدمتگزاری باید به دنبال مردم بدوند، نه این‌که مردم به دنبال آنها بدوند... » بنا بر این گزارش، هنوز اظهارات استاندار محترم به پایان نرسیده بود که جمعی از مدیران حاضر در صحنه از جا برخاستند و دنبال مردم دویدند. مردم که تا به حال ندیده بودند مسئولین دنبال‌شان بدوند، از ترس پا به فرار گذاشتند و در روستاهای اطراف پنهان شدند. به گزارش روستانیوز، مسئولین پس از آن‌که همۀ مردم را دنبال کردند، به محل سخنرانی استاندار بازگشتند و به ادامۀ بیانات وی توجه کردند.
S
۳۴: سقوط عربی بورس‌‌های عربی سقوط کردند. به گزارش الاکونومیست بورس‌‌های عربی چندروز پیش به علت این‌که دست‌شان به جایی بند نبود ناگهان سقوط کرده، در دم سقط شدند. شیخ سالم جابر نعیم احمد جمال ابوزید که نخواست نامش فاش نشود، در گفتگو با خبرنگار الاکونومیست بدبینی و عدم اطمینان سرمایه‌‌گذاران، ارتفاع نامعقول و نداشتن حفاظ را علت اصلی این سقوط عنوان کرد. گفتنی است شیخ زیاد جاسم اشجر اخضر شمبلونی نیز گفته‌‌های شیخ سالم جابر نعیم احمد جمال ابوزید را تأیید کرده است.
سپیده
۴: فنای آخرین بازمانده از بزرگان اهل تمیز یکی از بزرگان اهل تمیز، روز گذشته دار فانی را وداع گفت. ناظران، ضمن تسلیت درگذشت آن مرحوم، معتقدند آن خدابیامرز آخرین بازمانده از بزرگان اهل تمیز بود که بر اثر زیاده‌روی جان به جان آفرین تسلیم کرد. برای ایشان رحمت و غفران الهی را آرزومندیم.
سپیده
یکی از زمین‌‌خواران بی‌‌سابقه بر اثر سوءهاضمۀ حاد دارفانی را وداع گفت. بنا به گزارش روابط عمومی یکی از بیمارستان‌‌های پایتخت که با اصرار خواست نامش فاش شود، این زمین‌‌خوار بر اثر خوردن یک قطعه زمین دیرهضم واقع در دامنۀ کوه دماوند دچار سوءهاضمه از نوع بی‌‌درمان شد و علی‌رغم اقدامات درمانی پزشکان جان به جان‌‌آفرین تسلیم کرد. این روابط عمومی به زمین‌‌خواران توصیه کرد برای شروع از زمین‌‌های چرب، نرم و خوش‌‌خوراک استفاده کنند که دچار دردسر‌‌های این‌چنینی نشوند.
سپیده
۵: موفقیت بزرگ سینمای ایران در خارج فیلم سینمایی «پیاده در ابرها قدم می‌زنم تا چشم بعضی‌ها درآید» که در هفتمین جشنوارۀ فیلم پتلپورت شرکت کرده بود، موفق شد با کنار زدن رقبای سرسختی چون فیلم «آسمان قهوه‌ای» از کشور بورکینافاسو و فیلم «من نمی‌توانم قهوه‌ام را تمام کنم» از کشور کومودور، مقام اول جشنواره و جایزۀ «ابریق بلورین» را از آن خود کند. شهرام‌قلی قزل‌تپه، کارگردان جوان این فیلم، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در خارج، عنوان داشت «من این جایزه را مدیون کسی هستم که اسمش را نمی‌توانم بیاورم. » گفتنی است آثار قبلی این فیلمساز جوان عبارت‌اند از فیلم کوتاه «پنجره‌های نم‌گرفته»، نماهنگ «پرنده در قفس» و فیلم تبلیغاتی «شامپو گل‌اندام». در هر حال این موفقیت را به خانوادۀ قزل‌تپه تبریک و تهنیت می‌گوییم.
سپیده
۳: نتایج تحقیقات محققان مصرف پفک، باعث سرطان، ایدز، تصادف با کامیون و آنفارکتوس می‌شود. مؤسسه پژوهشی ـ سفارشی «سلامت‌گستر پویا» وابسته به «کارخانۀ چیپس‌سازی جینگیلی مستون» ضمن اعلام این خبر، از خانواده‌ها خواست از مصرف پفک به شدت خودداری کنند. گفتنی است چندی پیش نیز مؤسسۀ تحقیقاتی ـ تزئیناتی «تندرستان به‌پژوه» وابسته به «شرکت پفک‌سازی پولی نمکی» اعلام داشته بود مصرف چیپس موجب بروز بیماری‌هایی نظیر طاعون، سیفلیس، بری‌بری و تب نوبه می‌شود. آگاهان غذایی نتایج تحقیقات مؤسسات علمی را مثبت ارزیابی می‌کنند.
سپیده

حجم

۱۵۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۵۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان