دانلود و خرید کتاب دقیقا چه بگوییم فیل ام جونز ترجمه بهاره پژومند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دقیقا چه بگوییم اثر فیل ام جونز

کتاب دقیقا چه بگوییم

معرفی کتاب دقیقا چه بگوییم

کتاب دقیقا چه بگوییم نوشته فیل ام جونز است که با ترجمه بهاره پژومند منتشر شده است. این کتاب فرهنگ واژگان زبان موفقیت تجاری است. درست از صفحهٔ اول، برای دگرگون‌کردنِ شیوهٔ تأثیرگذاری‌تان، راهکاری به شما ارائه خواهد شد.

درباره کتاب دقیقا چه بگوییم

این کتاب درکی عملی از قدرت کلمات به شما می‌دهد و اسبابی فراهم می‌کند تا افرادی که مشتاق موفقیت‌اند به چیزی بیشتر از آنچه می‌خواهند برسند. در حقیقت، کلام درستی که در زمانی درست بر زبان آورده شود، با اینکه ممکن است واقعاً جادو نباشد، بی‌تردید می‌تواند نتایجی جادویی دربر داشته باشد. نویسندهٔ این کتاب در فراهم‌آوردن چنین راهنمای مفیدی برای ما کار بزرگی انجام داده است.

اگر می‌خواهید کاری کنید که مشتریان فعلی، مشتری‌های احتمالی، همکاران، رؤسا یا هرکس دیگری به درخواستتان «بله» بگوید، در چهار کلمهٔ جادویی راهنمایی‌تان خواهم کرد: «این کتاب را بگیرید!» «دقیقاً چه بگوییم» کتابی است که خواندنش برای هرکسی که در زمینهٔ فروش محصول، خدمات یا ایده‌ها کار می‌کند و می‌خواهد از همان لحظهٔ نخست، دیگران را تحت‌تأثیر قرار دهد، برانگیزاند، نظرشان را جلب کند و بر آنها نفوذ داشته باشد، ضروری است. این کتاب به شما کمک خواهد کرد که سودمندترین عبارات را به کار گیرید، در زمان‌های درست پرسش‌های درست مطرح کنید و کلمات نادرست را از دایرهٔ واژگان شغلی و شخصی‌تان حذف کنید.

فیل جونز به کشف حقیقت در موقعیت‌های پیچیدهٔ فروش کمک می‌کند. این عبارات قدرتمند نشان می‌دهند که چگونه می‌توان بر دیگران با صداقت تأثیر گذاشت و هرگز گستاخ به نظر نرسید. این جواهرات را هرروز و همیشه به کار خواهید برد.

خواندن کتاب دقیقا چه بگوییم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقت هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب  دقیقا چه بگوییم 

یکی از رایج‌ترین دلایلی که از مردم می‌شنوم که چرا نمی‌توانند ایده، محصول یا خدمات خود را به دیگران معرفی کنند این است که از احتمال ردشدن پیشنهادشان می‌ترسند.

به همین خاطر بود که فهمیدم بهترین نقطه برای شروع، مجموعه‌ای از کلمات جادویی است که می‌توانید برای معرفی چیزی به هرکسی، در هرزمانی، استفاده کنید که کاملاً عاری از احتمال ردشدن است. کلمات مورد بحث اینها هستند: «مطمئن نیستم این مناسب شما باشد اما ...»

بگذارید لحظه‌ای تأمل کنیم تا بفهمیم چطور این ساختار ساده جواب می‌دهد.

آغازکردن جمله با کلمات «مطمئن نیستم این مناسب شما باشد،» باعث می‌شود که ذهن ناخودآگاه مخاطب بشنود «هیچ اجباری در بین نیست». با مطرح‌کردن اینکه ممکن است مخاطب علاقه‌مند نباشد، به‌طور طبیعی کنجکاوی او را افزایش می‌دهید. از خود می‌پرسد «این» چیست و این قلاب کنجکاوی او را به دام می‌اندازد. به‌علاوه، باعث می‌شود محرّکی درونی در او به کار بیفتد که به او می‌گوید باید تصمیمی بگیرد و رویکرد ملایم شما تضمین می‌کند که این تصمیم در او، شخصی و بدون اجبار صورت گرفته است.

البته جادوی واقعی از طریق کلمهٔ سه‌حرفی پایان این عبارت منتقل می‌شود، کلمه‌ای که عموماً باید از آن در تمام مکالمات اجتناب کرد: کلمهٔ «اما.» مجسم کنید از کارفرمای خود نظری دریافت می‌کنید که با این کلمات آغاز می‌شود «می‌دانی که واقعاً عضو ارزشمندی در گروه هستی. ما ارزش تمام کارهایی را که اینجا می‌کنی، می‌دانیم اما بعضی چیزها باید عوض شوند.» تنها قسمتی که به خاطر می‌آورید کدام بخش است؟ حدس می‌زنم بخشی که رویش بیشترین تمرکز را دارید تمام چیزهایی است که بعد از «اما» می‌آید. کلمهٔ «اما» هرچیزی را که قبلش آمده، خنثی می‌کند. 

بنابراین وقتی به کسی می‌گویید «مطمئن نیستم این مناسب شما باشد اما ...» صدای ضعیفی که شنونده‌تان توی سرش می‌شنود این است که «شاید بخواهید نگاهی به این بیندازید.»

وقتی به کسی می‌گویید «مطمئن نیستم این مناسب شما باشد اما ...» صدای ضعیفی که شنونده‌تان توی سرش می‌شنود این است که «شاید بخواهید نگاهی به این بیندازید.»

نمونه‌ها

چند نمونه که در کارهای روزمره کمکتان می‌کنند اینها هستند:

مطمئن نیستم که این مناسب شما باشد اما ممکن است کسی را بشناسید که به این (نتایج محصول یا خدمات خود را اینجا بگذارید) علاقه‌مند باشد؟

مطمئن نیستم این مناسب شما باشد اما روز شنبه برنامه داریم و اگر به ما ملحق شوید خوشحالمان می‌کنید.

مطمئن نیستم این مناسب شما باشد اما این گزینه فقط همین ماه در دسترس است و اصلاً دوست ندارم آن را از دست بدهید.

نظرات کاربران

hel624
۱۴۰۲/۱۲/۰۵

مفید بود

کاربر ۱۵۱۵۹۵۸
۱۴۰۰/۰۴/۳۱

جالب بود.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
دنیای واقعی به ما می‌گوید که افراد برای اجتناب از خسارت احتمالی بسیار سخت‌تر تلاش می‌کنند تا برای دستیابی به دستاوردی بالقوه.
Yes wecan
مهم‌تر اینکه هر چه تضادی که می‌توانید میان جایی که فرد نمی‌خواهد باشد و جایی که امید دارد باشد ایجاد کنید، بیشتر باشد، احتمال اینکه بتوانید افراد را به حرکت وادارید، بیشتر می‌شود.
SADA
وقتی به کسی می‌گویید «مطمئن نیستم این مناسب شما باشد اما ...» صدای ضعیفی که شنونده‌تان توی سرش می‌شنود این است که «شاید بخواهید نگاهی به این بیندازید.»
marjan
کلمات جادویی گروهی از کلمات هستند که مستقیماً با بخش ناخودآگاه مغز حرف می‌زنند. ذهن ناخودآگاه ابزاری قدرتمند در تصمیم‌گیری است، چون در فرایند شرطی‌شدگی ما از قبل برنامه‌ریزی شده تا تصمیمات را بدون تحلیل فراوانِ آنها بگیرد. کمی شبیه به کامپیوتر کار می‌کند – تنها خروجی «بله» و «خیر» دارد و هرگز نمی‌تواند روی «شاید» متوقف شود. قوی و مصمم است و سریع عمل می‌کند. استفاده از کلماتی که مستقیماً با بخشی از مغز صحبت کنند که از شایدها مبرّاست و به شکل واکنش غیرارادی پاسخ می‌دهد دست بالا را در مکالمه به شما می‌دهد و باعث می‌شود در اغلب اوقات به خواستهٔ خود برسید.
کتاب_محمد

حجم

۶۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

حجم

۶۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان