دانلود و خرید کتاب قهرمان راندا برن ترجمه حمیده رستمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قهرمان اثر راندا برن

کتاب قهرمان

معرفی کتاب قهرمان

کتاب قهرمان نوشته راندا برن، نویسنده کتاب‌های انگیزشی و نیروی تفکر و ترجمه حمیده رستمی است. این کتاب رازهای موفقیت از زبان انسان‌های مختلف را بیان می‌کند و از قصه‌ای می‌گوید که از سفری شجاعانه به کره زمین آغاز می‌شود. 

راندا برن که با نوشتن کتاب راز به شهرت رسید از موفقیتش برای رسیدن شادی و سلامتی، شغل دلخواه، ثروت و روابط سازنده گفته بود. حال در این کتاب قصه‌ای را تعریف می‌کند که از زندگی روی زمین و راه موفقیت و لذت بردن از آن می‌گوید.

درباره کتاب قهرمان

قهرمان، داستانی جالب است که زندگی راندا برن را تغییر داده است و از آن به بعد هم زندگی آدم‌های بسیاری را در سراسر کره زمین عوض کرده است. نفر بعدی شما هستید. این کتاب را بخوانید و با این قهرمان آشنا شوید و زندگی‌تان را متحول کنید. این داستان در زبان‌ها و فرهنگ‌های گوناگون به شکل‌های مختلف نقل شده است اما مضمون همه یکی است. قهرمانی که شجاعانه به زمین سفر می‌کند و در این سفر درس‌های برای زندگی فرا می‌گیرد. 

منظره‌ زمین بسیار دلپذیر و زیباست، در زمین دریاها، کوه‌ها، جنگل‌ها، سواحل، دشت‌ها، حیوانات، پرنده‌ها و غیره ...  وجود دارند که چشم انداز طبیعت را دلپذیر کرده‌اند. طوری که آدم از نگاه کردن به آن خسته نمی‌شود. شور و حال آدم‌ها، شوق زندگی، درخشش چشم‌ها و تجربیات مختلف آدم‌ها هم جنبه دیگری از زیبایی زمین را به نمایش می‌گذارد. اما آیا همه چیز در این زیبایی خلاصه می‌شود؟ آیا می‌توان همه چیز را اینطور سطحی دید؟ 

قهرمان هم متوجه می‌شود که زندگی با درد و رنج همراه است. با چالش‌ها و فراز و نشیب‌هایی که زحمت بسیاری برای آدم‌ها به همراه دارد. زندگی کردن، کودکی و نوجوانی، بلوغ و بزرگسالی همه و همه زحمت دارد  و در کنار تمام زیبایی‌ها، در کنار تمام آن لذت، غم و اندوه هم دارد. هیچکسی در جهان پیدا نشده است که پیر نشده باشد، در برابر مرگ ایستاده باشد یا حتی غم و شکست را تجربه نکرده باشد. 

این مسافر درک می‌کند که هر چیزی را در زندگی با ضد خود می‌شناسند. اصلا اگر این درد و رنج‌ها وجود نداشته باشند، خوشی چه معنایی دارد؟ اگر این غم و اندوه نباشد، آیا شادی معنایی دارد؟ چیزی که به آسانی به دست می‌آید، به همان آسانی هم از دست می‌رود و این زحمتی که ما میکشیم است که به داشته‌ها و به زندگی‌مان ارزش می‌دهد...

کتاب قهرمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

قهرمان برای تمام کسانی است که به یک نیروی محرکه برای اقدام و حرکت کردن در مسیر خوشبختی نیاز دارند. اگر آثار دیگر راندا برن را خوانده‌اید، این کتاب را هم بخوانید. 

درباره راندا برن 

راندا برن نویسنده معروف و تهیه‌کننده ۲۶ اوت ۱۹۴۵ در ملبورن متولد شد. او را در دنیا به دلیل نوشتن کتاب «راز» و کتاب‌هایی که بعد از آن و در ادامه «راز» منتشر کرد می‌شناسند. مجله تایم در سال ۲۰۰۷ راندا برن را به عنوان تاثیرگذارترین فرد دنیا معرفی کرد. علاوه بر این، زمانی که اپرا وینفری، از او دعوت کرد تا به برنامه مشهورش بیاید، میزان شهرت او چند برابر شد.

فلسفه و آموزش محوری راندا برن این است که باور داشتن به شما اجازه می‌دهد به آرزوها و خواسته‌هایتان برسید. هر چند منتقدانی نیز وجود دارند که برخی جنبه‌های نظر او را غیرعلمی می‌دانند.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۳۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان