دانلود و خرید کتاب زندگی در فراوانی جوئل اوستین ترجمه سمانه نصیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی در فراوانی اثر جوئل اوستین

کتاب زندگی در فراوانی

معرفی کتاب زندگی در فراوانی

کتاب زندگی در فراوانی نوشته جوئل اوستین است و با ترجمه سمانه نصیری در انتشارات الینا منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد شما برای زندگی در فراوانی آفریده شده‌اید.

درباره کتاب زندگی در فراوانی

همه ما رؤیاهایی داریم. همه ما تصویری از خود، خانواده و آینده‌مان در ذهن داریم. سؤال این است: تصویری که شما از خودتان در ذهن دارید، چگونه است؟ آیا خودتان را در حالی می‌بینید که موانع را پشت سر می‌گذارید، پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی می‌کنید و زندگی بی‌نظیری دارید؟ یا تصویری که از خودتان در ذهن دارید، تصویری است که شما را در حال مبارزه، شکست، اعتیاد و اضافه وزن نشان می‌دهد و هرگز قادر نیستید، خود را از بند این شرایط رها کنید؟

تصاویری که شما از خودتان در ذهن دارید، تعیین کننده نوع زندگی‌تان هستند. اگر این تصاویر، محدود هستند، شما یک زندگی محدود خواهید داشت.

قبل ازاینکه رؤیاهایتان تحقق پیدا کند، باید خودتان را در حالتی تصور کنید که آن رؤیا تحقق یافته است. شما باید تصویری از آن رؤیا را در سر داشته باشید. قبل از ترفیع شغلی یا ترک اعتیاد، باید شاهد رخ دادن آن در تخیلات خود باشید. تصاویری که شما از خود در ذهن دارید، نه فقط وارد روح شما می‌شوند، بلکه به ضمیر ناخودآگاهتان نیز نفوذ می‌کنند. این تصاویر، مانند نیروی جاذبه، شما را به طرف خودشان جذب می‌کنند؛ حتی بدون اینکه به آن فکرکنید. بسیاری از افراد، در ضمیر ناخودآگاهشان، تصاویری منفی دارند. آنها همواره خودشان را ضعیف، شکست خورده و حقیر می‌شمارند و درشگفت می‌مانند که چرا همیشه، همه چیز علیه آنها است. این کتاب به شما کمک می‌کند نگاهتان را تغییر دهید و زندگی را زیبا‌تر ببینید. این کتاب شما را همراهی می‌کند که جهان را متفاوت ببینید و از آن لذت ببرید. 

خواندن کتاب زندگی در فراوانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زندگی در فراوانی

خدا، یک زندگی پرازفراوانی و برکت را برای شما می‌خواهد؛ به گونه‌ای که شما نمی‌توانید، نعمت‌هایی را که به شما ارزانی شده است در اختیار دیگران قرار دهید؛ اما نکته اینجاست: نمی‌توانید درحالیکه به کمبود، کافی نبودن و تقلاکردن می‌اندیشید، روی زمین راه بروید و انتظار فراوانی داشته باشید. اگر برای مدتی طولانی تحت فشار بوده‌اید و در تأمین مخارج زندگی خود، مشکل دارید، ایجاد یک ذهنیت ِ محدود، بسیار آسان است.

«من هرگز نمی‌توانم از این محله نقل مکان کنم یا من هرگز پول کافی را برای فرستادن فرزندانم به دانشگاه نخواهم داشت.»

ممکن است این همان جایی باشد که شما اکنون در آن ایستاده‌اید؛ اما لزومی‌ ندارد که تا ابد همین‌جا باقی بمانید. زندگی شما در حال حرکت به سمت چیزی است که دائما به آن فکر می‌‌کنید. اگر همیشه به کمبود، کافی نبودن و مبارزه کردن فکر می‌کنید، در حال حرکت به سمت چیزهای اشتباهی هستید. در طول روز، با این افکار مراقبه کنید: سرشار شدن، فراوانی، خدا نعمت‌های بی‌شماری را برای من خلق کرده است.

به‌سختی کافی، کافی، بیشترازکافی

قوم بنی‌اسرائیل، سال‌های متمادی در بردگی به سر می‌بردند. سرزمینی که آنها در آن زندگی می‌کردند، سرزمین «به‌سختی کافی» بود. آن‌ها شرایط دشوار زندگی را تحمل می‌کردند و به سختی زنده مانده بودند. یک روز، خدا آن‌ها را از بند بردگی رهانید. آنجا سرزمین «کافی» بود. نیازهای آنها برآورده می‌شد؛ اما بیشتراز چیزی که نیاز داشتند در اختیارشان نبود. گفته می‌شود، لباس‌های آنها هم متعلق به چهل سال قبل بود.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان