دانلود و خرید کتاب نیروی سعادت بخش عشق کاترین پاندر ترجمه مهدیه ورشادیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نیروی سعادت بخش عشق اثر کاترین پاندر

کتاب نیروی سعادت بخش عشق

معرفی کتاب نیروی سعادت بخش عشق

کتاب نیروی سعادت بخش عشق نوشته کاترین پاندر است که با ترجمه مهدیه ورشادیان منتشر شده است. کتاب نیروی سعادت بخش عشق به شما کمک می‌کند زندگی تان را تغییر دهید.

درباره کتاب نیروی سعادت بخش عشق

عشق، بزرگ‌ترین نیروی توفیق‌بخشی است که در دنیا وجود دارد. بزرگ‌ترین نیاز بشر، نیاز به عشق است و هیچ‌کس بدون عشق قادر به زندگی نیست. مردم باید هر طور که شده، عشق را در ابعاد زندگی خود بگنجانند، وگرنه نابود خواهند شد. عشق بزرگ‌ترین نیروی روی زمین است. 

 تمام عشقی که برای ترمیم، کامیابی و ارتباط رضایت‌بخش با دیگران نیاز دارید، درون شما وجود دارد. عشق الهی، یکی از نیروهای ذهنی و روحانی شما است. این کتاب به شما کمک می‌کند از نیروی عشق در ابعاد مختلف زندگی و کار خود بهره بگیرید وب توانید زندگی‌تان را به سمت سعادت و آرامش پیش ببرید. کتاب نیروی سعادت بخش عشق، از نیرویی عظیم حرف می‌زند که می‌تواند تمام ابعاد زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد و به شما کمک کند زندگی‌تان را زیر و رو کنید از رخوت دوری کنید و پیشرفت کنید و از تمام لحظات زندگی‌تان لذت ببرید.

خواندن کتاب نیروی سعادت بخش عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی سعادت‌بخش پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نیروی سعادت بخش عشق

نیروی توفیق‌بخش عشق ازدواج را بهبود می‌بخشد

خیلی از مردم، این جنبه از نیروی عشق را در زندگی خود کشف کرده‌اند. عشق در حیطهٔ روابط بشریت واقعاً معجزه می‌کند. خانم خانه‌داری برایم تعریف کرد که شوهرش چطور پس از مشاجره، در را به هم کوفت و خانه را ترک کرد. این زن شنیده بود که می‌توان عشق را از درون به بیرون بروز داد، پس تصمیم گرفت این مطلب را برای رفع اختلاف با همسرش به‌کار گیرد. او بارها و بارها این جملات را تکرار کرد: «من حالا از عشق الهی برای بهبود پیوندمان کمک می‌خواهم. من از عشق الهی می‌خواهم که این شرایط را بهتر کند و تغییر دهد.» در زمان اندکی، آرامش وجود او را احاطه کرد. بنابراین بی‌درنگ با این امید که شوهرش به خانه بازمی‌گردد مشغول تهیهٔ شام برای او شد (چیزی که در مشاجرات قبلی اتفاق نمی‌افتاد). بعد از مدتی صدای باز شدن در خانه را شنید و سپس همسرش را دید که خوشحال و خندان با یک جعبه شیرینی وارد خانه شد. مشاجره‌های آن‌ها کمتر و کم‌اهمیت‌تر شد و در همان دوران عدم هماهنگی و تعادل نیز از زندگی آن‌ها رخت بر بست. خانمی بازرگان نیز از تجربه‌ای مشابه سخن گفت که در آن، نیروی توفیق‌بخش عشق ازدواج او را که برای مدتی ناخوشایند شده بود، بهبود بخشیده است. آن‌ها با هم مشاجرهٔ زیادی داشتند و کاسهٔ صبر هردو به‌راستی لبریز شده بود. یک شب پس از مشاجره‌ای تلخ و گزنده، زن فکر کرد: «دیگر نمی‌توانیم ادامه بدهیم. این عدم هماهنگی روی سلامتی، موفقیت شغلی و ازدواج‌مان تأثیر می‌گذارد. باید راهی برای بهبود آن وجود داشته باشد.» او به جست‌وجوی کتابی پرداخت که با خواندن آن، امید و آرامش پیدا کند، و این لغات را پیدا کرد: «عشق، موانع به‌ظاهر غیرممکن را ذوب می‌کند.» و بارها و بارها گفت: «بله درست است. عشق موانع به‌ظاهر غیرممکن را ذوب می‌کند.» پیش از این هرگاه که با شوهرش مشاجره داشت، صلح و آشتی به‌سختی بین آن‌ها برقرار می‌شد. اما همین که زن عبارت بالا را به‌کار بست تکرار کرد، گویی تمام ناملایمات و سوءتفاهم‌ها ناگهان ناپدید شد. آن مشاجره آخرین مشاجرهٔ زن و همسرش بود. از آن به بعد، هر گاه عدم هماهنگی و توازن بین آن‌ها رخ می‌دهد، زن بلافاصله این عبارت را به‌کار می‌گیرد: «عشق، موانع به‌ظاهر غیرممکن را ذوب می‌کند.» و این عبارت همیشه آسمان زندگی آن‌ها را صاف می‌کند و خورشید هماهنگی را در آن می‌تاباند. 

نظرات کاربران

🎸🍃تبسم🍃🎸
۱۴۰۲/۰۲/۲۶

کتاب درمورد بیان عشق و بخشش الهی در تمام مراحل و مشکلات با گفتن یا نوشتن جملات تاکیدی بود حس ارامش و عشق خوبی داشت ...

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
«وقتی کینهٔ کسی را به دل می‌گیرید، با حلقه‌ای کیهانی به او متصل می‌شوید و به اسارت او درمی‌آیید. با گره‌ای کیهانی به آن‌چه از آن نفرت دارید، گره می‌خورید. شاید تنفربرانگیزترین فرد روی کرهٔ زمین برای شما، همان باشد که با حلقه‌ای مستحکم‌تر از فولاد، خود را به او وصل کرده‌اید.»
🎸🍃تبسم🍃🎸
وقتی کینهٔ کسی را به دل می‌گیرید، با حلقه‌ای کیهانی به او متصل شده و به اسارتش درمی‌آیید. بخشش تنها راه گسستن این حلقه و رهایی است.
کاربر ۲۱۰۱۳۰۸
«من تو را کاملاً رها می‌سازم. تو را از دست می‌دهم و می‌گذارم به سوی خیر خودت بروی.
کاربر ۲۱۰۱۳۰۸
وقتی‌دیگران‌به شما لطمه‌زده یا ناامیدتان‌می‌کنند از آن جهت که دیگران فرزندان خداوند هستند، چیزی برای بخشش واقعی وجود ندارد. آن‌ها واقعاً ما را شکست نداده، ناامید نکرده یا سرافکنده نکرده‌اند. شاید هنگامی که از سر راهمان می‌گذشتند، لغزیده باشند. باید بدانیم آنان فرزندان خدایند و راه‌شان را گم کرده‌اند. اگر از جادهٔ مخصوص ما گذر کرده‌اند، به‌خاطر نیاز به جهت‌دهی و کمک از جانب ما بوده است. آن‌ها با نگاه خود به ما خیره‌اند بلکه راه درست را نشان‌شان دهیم و هدایت‌شان نماییم. هر کاری بکنند یا نکنند، وجودشان مانع از پیشرفت ما نمی‌شود و نمی‌توانند خیر ما را از ما جدا کنند.
کاربر ۲۱۰۱۳۰۸
«کودکان شما، کودکان شما نیستند، آن‌ها پسران و دختران زندگی، در امتداد مسیر زندگی‌اند. آن‌ها از طریق شما می‌آیند، اما نه از شما... شاید مأمنی برای جسم‌شان باشید، اما برای روح‌شان نیستید... ممکن است تلاش کنید مانند آن‌ها شوید، اما سعی نکنید آن‌ها را مانند خود کنید.»
🎸🍃تبسم🍃🎸
عشق در قلب شما نهاده نشده که همان‌جا بماند. عشقی که نثار دیگران نشود، عشق نیست.»
MAHAN.Z
عیسی مسیح فطرت الهی انسان را چنین توصیف می‌کند: «قلمرو خداوند در اعماق وجود شماست.» آن‌چه در بینش بدان «روح گمشده» گویند، همان روحی است که فطرت الهی خویش را از دست داده است.
🎸🍃تبسم🍃🎸
متوجه شد که شرایط سخت بدنی، به دلیل شرایط سخت ذهنی مانند نفرت، سرزنش و عدم بخشش است
zahra charsooghi
یک تاجر اهل کالیفرنیا برایم نوشت: «این جمله از کتاب سال‌ها است مرا تحت تأثیر قرار داده است: عشق در قلب شما نهاده نشده که همان‌جا بماند. عشقی که نثا
MAHAN.Z

حجم

۸۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

حجم

۸۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان