دانلود و خرید کتاب هنر زندگی باب پراکتور ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر زندگی اثر باب  پراکتور

کتاب هنر زندگی

معرفی کتاب هنر زندگی

کتاب هنر زندگی اثری از باب پراکتور است که در آن ایده‌های هوشمندانه‌اش را درباره زندگی کردن و درواقع هنر زندگی به شما منتقل می‌کند.

درباره کتاب هنر زندگی

در کتاب هنر زندگی، باب پراکتور، معلم بزرگ رشد فردی، ایده‌ها و نظریاتش را درباره زندگی، ساده و همه‌فهم بیان کرده و توضیح می دهد چگونه از ذهن خلاق خود استفاده کنیم. چگونه با نوآموزی باورهای کاذب را از ذهن دور کنیم و چگونه در زندگی قدمی روبه جلو برداریم.

باب پراکتور به‌راستی معتقد است که ما اشرف مخلوقات خداوند هستیم، که از ذهنی بی‌نظیر بهره داریم و تنها چیزی که نداریم همان است که کینگ سولومون خردمند مصرانه پرورش آن را به ما توصیه می‌کند، و آن درک و فهم است. ما باید بدانیم چه کسی هستیم، چرا کاری را که به آن مشغولیم انجام می‌دهیم و اگر از نتیجه کارمان راضی نیستم چگونه آن را تغییر دهیم. پراکتور استاد آموزش‌دادن این مطلب است.

خواندن کتاب هنر زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن هنر زندگی را به همه کسانی که به دنبال درک مفاهیم تازه‌ای از زندگی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره باب پراکتور

باب پراکتور یکی از سخنرانان برجسته در زمینه مدیریت و موفقیت و یکی از کارشناسان فیلم مستند راز است وی به عنوان یکی از اساتید و مدرسین قانون جذب در جهان شناخته شده است.

جملاتی از کتاب هنر زندگی

چرا مانند کسی که دلتان می‌خواهد باشید، رفتار نمی‌کنید؟ چرا مانند ستاره‌ای که به‌راستی هستید رفتار نمی‌کنید؟ آیا می‌دانید چرا این کار را نمی‌کنید؟ برای اینکه از فکری که ممکن است دیگران بکنند می‌ترسید.

آیا می‌دانید این از چه زمانی شروع شد؟ وقتی کودکی خردسال بودید، پدر و مادرتان گفتند: «همسایه‌ها چه فکری می‌کنند؟» هر چه می‌خواهند فکر کنند. کجایش مهم است؟ من فهمیدم که آن‌ها چه فکری می‌کنند. آن‌ها ابداً فکر نمی‌کنند. نگران فکر همسایه‌ها نباشید. مثل خودتان رفتار کنید.

شما زاده روحی جاودانه هستید. این مطلبی است که باید آن را در ذهنتان جای دهید. قدرتی وجود دارد که بر همه چیز عالم است. همیشه حی و حاضر است. چیزی است که شما جلوه‌ای از آن هستید. مهم است که این را درک کنید. خیلی مهم است. به‌راستی می‌خواهید به کجا بروید؟

نظرات کاربران

Mehdi.M.Sh
۱۳۹۹/۰۱/۱۸

اگه باب پراکتور رو میشناسید شما یک ادم خوش شانس هستید ؛

vahid
۱۴۰۰/۱۱/۲۸

هرچی می توانید از باب پراکتور یادبگیرید این استاد بزرگ دیگه در بین ما نیست اما کتاب ها و دوره هاش برای شیفتگان تغییر و تحول به یادگار مانده است

Razieh
۱۴۰۰/۰۵/۱۲

این کتاب از نظر من عالی بود چه از لحاظ متن و چه ترجمه .عمل کردن به حرف هاش می تونه تغییر های قابل توجهی رو توی زندگی تون ایجاد کنه .اگه دنبال رسیدن به هدف هات هستی از این

- بیشتر
مهسا‌باقریان
۱۴۰۱/۱۱/۰۶

لطفا بی نهایتش کنید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴)
وقتی می‌بینید گروه کثیری از مردم در خیابان به یک سمت می‌روند و عده‌ای معدود به سمت مخالف، راه آن گروه معدود را بروید.
Amir
و وقتی چیزی را با تمام وجود بخواهید، هرطور شده آن را تهیه می‌کنید... همیشه. این قانون مطلق هستی و وجود شماست. اگر این را بفهمید، هر کاری آسان‌تر می‌شود و اگر از آن سر در نیاورید، کار مشکل‌تر می‌شود.
melik
اگر در احاطه کسانی بوده‌اید که خیال می‌کردند پول درآوردن دشوار است، به احتمال زیاد زندگی شما هم به همین شکل خواهد بود.
Amir
ما این‌گونه زندگی می‌کنیم. دیگران را می‌بینیم و گوسفندوار آن‌ها را دنبال می‌کنیم. همه آن‌ها از آن راه می‌روند. نه، ما مجبور نیستیم راه آن‌ها را برویم.
Amir
من مایلم این کار را بکنم اما نمی‌توانم زیرا... هر چه پس از این «زیرا» می‌آید شرایط و محیط است و ما تابع این شرایط. انسان کاری را می‌کند که تابع شرایط است و حتی سعی نمی‌کند راه بهتری پیدا کند.
melik
ما متوجه نیستیم که امواج فکر امواجی کیهانی هستند که در زمان و مکان نفوذ می‌کنند. ما متوجه نیستیم این اندیشه‌هاست که ارتعاش بدن ما را کنترل می‌کند. ما متوجه نیستیم ارتعاشاتی که در آن هستیم آنچه را در زندگی جلب می‌کنیم دیکته می‌کنند. ما متوجه نیستیم این مسئله آن‌قدر ادامه خواهد داشت تا فکرمان را تغییر دهیم.
Amir
همه فکر و ذکر ما باید متوجه آنچه می‌خواهیم باشد تا خواسته‌مان برآورده شود.
Amir
چیزی در درون شما هست که می‌خواهد با خدایی که در درون شماست، وحدت کند. این میل و خواسته شما را به رشد می‌رساند. وقتی اجازه بدهید آنچه در درون شماست خود را از طریق شما ابراز کند، بسیار خلاق می‌شوید. می‌خواهید منحصربه‌فرد بودن خود را به عنوان انسان ابراز دارید.
papar
همه شکست‌ها و ناکامی‌های زندگی از آن‌روست که به محدودیت‌های بیرونی پیرامون خود توجه می‌کنیم و همه موفقیت‌های زندگی ناشی از برقراری تماس ما با نیروهای درونی‌مان است
Amir
وقتی قانون را مخدوش کنید، مرتکب گناه شده‌اید. اگر قانون را مخدوش کنید بازنده می‌شوید. با قانون هماهنگ شوید تا برنده شوید.
papar

حجم

۱۷۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۷۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان