دانلود و خرید کتاب اکنون معجزه کن! گابریل برنستاین ترجمه حسنا حسینی فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اکنون معجزه کن! اثر گابریل برنستاین

کتاب اکنون معجزه کن!

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اکنون معجزه کن!

کتاب اکنون معجزه کن! نوشتهٔ گابریل برنستاین و ترجمهٔ حسنا حسینی فر است و انتشارات راوشید آن را منتشر کرده است. دورهٔ تمرینی با ۱۰۵ آموزه آرامش‌بخش برای کاهش تنش، بهبود کارایی فردی و یافتن مقصود حقیقی در این کتاب آمده است.

درباره کتاب اکنون معجزه کن!

کتاب اکنون معجزه کن! شما را در مسیر درست قرار خواهد داد و کمک خواهد کرد تا ترس و اضطرابتان را کنار بگذارید و خیلی سریع سدهای پیش‌رویتان را از میان بردارید. در این دوران به راه‌هایی نیاز داریم تا فوراً ترس و اضطراب‌مان را کنار بگذاریم، زیرا ممکن است هنگامی‌که سر و کلهٔ اضطراب پیدا می‌شود وقت این را نداشته باشیم که هر روز یک ساعت برای یوگا وقت بگذاریم یا سی دقیقه مراقبه انجام دهیم. در اختیار داشتن ابزارهایی برای ایجاد تغییر سریع لازم و ضروری است.

این کتاب برای دستیابی به آرامش روش‌های روح‌افزایی در اختیارتان می‌گذارد که از بعضی از بزرگ‌ترین آموزه‌های معنوی دنیا گرفته شده است. موردی که فنون انتخابی مرا خاص و بی‌همتا کرده این است که می‌توانید هر زمانی از آنها استفاده کنید و خیلی سریع اضطراب و ترستان را از بین ببرید؛ حتی اگر یک دقیقه وقت داشته باشید. بیایید صادق باشیم: همهٔ ما به اندازهٔ کافی آشفته و مضطرب هستیم. تمرینات معنوی ما نباید این احساس آشفتگی را بیشتر کند. درعوض، این تمرینات باید طوری طراحی شوند که خیلی سریع این احساس آشفتگی و اضطراب را از بین ببرند تا بتوانیم با آسایش و آرامش به زندگی ادامه دهیم. این کتاب برای از بین بردن اضطراب مانند نیروی تخریب‌گر عظیمی عمل می‌کند.

کتاب اکنون معجزه کن! حاوی ۱۰۸ تکنیک برای رایج‌ترین مسائلی است که با آنها مواجه هستیم. هر کدام از تکنیک‌ها موضوعی را مورد تأکید قرار می‌دهند، سپس اصول معنوی، مراقبه، و ابزارهای عملی و کاربردی ارائه می‌دهند. گرچه حقایق معنوی قدرتمند، مراقبه‌های کندالینی متحول‌کننده، و درس‌ها و قواعدی از متن متافیزیکیِ دورهٔ بیست و یک روزهٔ مراقبه با هم ادغام شده اما تمام تکنیک‌ها به شکل قابل‌فهمی در این کتاب درآمده است.

خواندن کتاب اکنون معجزه کن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره گابریل برنستاین

گابریل برنستاین نویسندهٔ کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز از جمله شاید معجزه شود است. وی مرتباً به‌عنوان کارشناس در برنامه‌های تلویزیونی حضور دارد. نیویورک تایمز به او لقب «الگوی جدید» داده است. او همچنین نویسندهٔ کتاب‌های بیشتر در زمان حال زندگی کنید و آدم‌ها مثبت است. گابریل وب‌سایتی اجتماعی برای خانم‌ها است تا از مطالب آن انگیزه و قدرت بگیرند و با هم ارتباط برقرار کنند.

گابریل به‌عنوان یکی از ۱۶ وبلاگ‌نویس برتر انتخاب شده، و در فهرست بیست زن برتر فوربز قرار دارد. او هر ماه در برنامهٔ NBC حضور پیدا می‌کند و هر هفته برنامهٔ رادیویی دارد. همچنین عکس او را روی جلد مجلات پنجاه زن برتر در کسب‌وکار چاپ کرده‌اند.

بخشی از کتاب اکنون معجزه کن!

«زندگی روزمره سختی‌ها و چالش‌های خودش را دارد، و اینها می‌توانند ما را از فضای آرامش بیرون کنند. در این کتاب، یکی از اصول کلیدی برای رهایی از اضطراب و رسیدن به آرامش که بارها و بارها به آن تأکید می‌کنم، مراقبه است.

بسیاری از افراد می‌خواهند مراقبه را شروع کنند اما نمی‌دانند از کجا. آنها از فواید این کار آگاه هستند و احتمالاً از لحظات حضورذهن لذت برده‌اند، اما برای اینکه هر روز این کار را انجام دهند به مشکل برخوده‌اند. درحقیقت، یکی از موانع این است که بسیاری از افراد مراقبه را اضطراب‌آور می‌دانند. آنها فکر می‌کنند برای اینکه پاداش این کار را ببینند باید فوراً در آن مهارت کسب کنند؛ اما در حقیقت، بنا به دلایلی اسم آن را «تمرین مراقبه» گذاشته‌اند. آیا انتظار دارید اولین بار که راکت تنیس را در دست می‌گیرید مثل سرنا ویلیامز بازی کنید؟ البته که نه! اما به این معنی نیست که نمی‌توانید در زمین‌بازی با تمرکز و اشتیاق بازی کنید، به‌شدت تمرین کنید، و مهارت‌تان را پرورش دهید. این موضوع در رابطه با مراقبه نیز صدق می‌کند؛ حتی تازه‌کارها هم می‌توانند فوراً از نتیجهٔ آن لذت ببرند!

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای شروع مراقبه و رسیدن به آرامش، نبض شماست. تنها با تمرکز روی نبض‌تان، می‌توانید ذهن‌تان را آرام کنید، نمیکره‌های مغزتان را به تعادل برسانید، و دستگاه عصبی‌تان را مجدد تنظیم کنید. این مراقبهٔ کندالینی، یادگیری تمرکز نام دارد؛ واضح است که اینجا بهترین نقطه برای شروع است. اگر تازه مراقبه را شروع کرده‌اید، به تمرین ادامه دهید تا خیلی زود به آرامش برسید.

با این مراقبهٔ ساده می‌توانید توانایی تمرکزتان را پرورش دهید. همچنین این کار به شما کمک می‌کند که در هر موقعیتی واکنش‌تان را کنترل کنید و آشفته‌ترین حالت ذهن‌تان را آرام کنید.

یادگیری تمرکز

به شکلی که راحت هستید بنشینید (به‌راحتی چهارزانو روی زمین بنشینید)، گردن‌تان را قفل کنید، یعنی چانه‌تان رو به پایین و گردن‌تان صاف باشد.

به‌آرامی چشم‌هایتان را ببندید و به جایی بین دو ابرویتان تمرکز کنید (چشم سوم).

حالت دست ساده است (مودرا). چهار انگشت دست راست‌تان را روی مچ دست چپ بگذارید و نبض‌تان را احساس کنید. انگشت‌ها در یک خط مستقیم قرار دارند، به‌آرامی مچ‌تان را فشار دهید تا بتوانید نبض‌تان را با نوک تمام انگشت‌هایتان احساس کنید.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۲۷۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان