دانلود و خرید کتاب کالوکائین کارین بویه ترجمه سعید مسیحا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کالوکائین اثر کارین بویه

کتاب کالوکائین

نویسنده:کارین بویه
انتشارات:نشر پنگوئن
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کالوکائین

کتاب کالوکائین اثری از کارین بویه با ترجمه سعید مسیحا است. این داستان درباره دانشمندی در یک سرزمین تخیلی است که معجون خطرناکی را کشف کرده است. 

این کتاب در سال ۲۰۱۶ نامزد جایزه ادبی هوگو برای بهترین رمان سال شد. 

درباره کتاب کالوکائین

کارین بویه کتاب کالوکائین را در قالب یک داستان زیبا و تخیلی از جامعه‌ای تمامیت خواه نوشت و ظلم طاقت‌فرسایی را که در این جامعه به مردم تحمیل می‌شود، نشان داد.

داستان از زبان فردی به نام لئوکال در سرزمین تخیلی نقل می‌شود. لئوکال دانشمندی است که سرم سبز کمرنگی را کشف کرده ‌است که خاصیتی عجیب دارد. اگر به کسی تزریق شود بلافاصله اراده‌اش را سلب می‌کند؛ به طوری که تمام رازهایش را فاش می‌کند.

کتاب کالوکائین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان و دوست‌داران رمان‌های خارجی را به خواندن کتاب کالوکائین دعوت می‌کنیم. 

درباره کارین بویه 

کارین ماریا بویه اکتبر ۱۹۰۰ در سوئد متولد شد. او رمان‌نویس، مترجم، شاعر و نویسنده داستان کوتاه بود و به عنوان یکی از شاعران برجسته ادبیات نوگرایی سوئد شناخته می‌شود. پدر و مادرش هر دو از طبقه مرفه بودند اما به دلیل مشکلات کاری پدر و اعتیاد به الکل مادر، کارین شرایط سختی را در اوان کودکی تجربه کرد.

در ۱۹۰۹ به دلیل تغییر شغل پدر، او و خانواده اش به استکهلم رفتند و در دانشگاه استکهلم به آموختن زبان یونانی، زبان‌های اسکاندیناویایی و ادبیات مشغول شد و بعد در مدرسه تدریس می‌کرد. او در سال ۱۹۲۲ نخستین کتاب شعرش را منتشر کرد. اما اگر به شعرهای او که در طول زندگی‌اش سروده است نگاهی بیندازید، سیر پیشرفت تکامل دید او واضح است. 

کارین بویه در  سال ۱۹۲۹ با یکی از ویراستاران کلارته به نام لیف بیورک ازدواج کرد. اما این ازدواج در سال ۱۹۳۲ به جدایی منجر شد. بویه در آوریل ۱۹۴۱ (در زمان جنگ جهانی دوم) با خوردن قرص خواب‌آور به زندگی‌اش پایان داد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۰۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

حجم

۹۰۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان