دانلود کتاب صوتی اضطراب جایگاه اجتماعی با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اضطراب جایگاه اجتماعی اثر آلن دوباتن

دانلود و خرید کتاب صوتی اضطراب جایگاه اجتماعی

معرفی کتاب صوتی اضطراب جایگاه اجتماعی

کتاب صوتی اضطراب جایگاه اجتماعی نوشته آلن دوباتن است که با ترجمه مریم تقدیسی و صدای رضا عمرانی منتشر شده است. یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌‌های آدم‌ها این است که دیگران چه نظری درباره‌ آنها دارند. همه می‌خواهند موفق باشند و از شکست می‌ترسند. همه درباره جایگاه اجتماعی‌شان اضطراب دارند، این کتاب یک راه‌حل برای این اضطراب است.

درباره کتاب اضطراب جایگاه اجتماعی

آلن دوباتن در بین کتاب‌خوان‌های جهان با کتاب‌های فلسفی آسان‌فهم و روانش مشهور است، او موسس مدرسه فلسفه در لندن است و آلن دوباتن در ‌کتاب اضطراب جایگاه اجتماعی نظریه‌ها و روش‌هایش را در قالب دو بخش ارائه می‌کند. او پس از بخش ابتدایی تعاریف که سه عنوان جایگاه اجتماعی، اضطراب جایگاه اجتماعی و نظریه را در بر می‌گیرد، دو بخش موجبات و راه‌حل‌ها را به خواننده گوش‌زد می‌کند.

بخش اول کتاب، ۵ فصل با عنوان‌های بی‌عشقی، افاده، توقعات، شایسته‌سالاری و وابستگی دارد. بخش دوم هم ۵ فصل با عناوین فلسفه، هنر، سیاست، دین و بوهمیا را شامل می‌شود. 

آلن دوباتن در کتاب ٰاضطراب جایگاه اجتماعی، برای نخستین‌بار به یک‌وضعیت شایع بین آدم‌ها، نام داده و در این‌کتاب، ریشه‌ها و راه‌های ممکن مقابله با آن را بررسی کرده است. این وضع انسان‌ها دغدغه‌ای است که آدم‌ها درباره نظر دیگران درباره خودشان دارند؛ همه خواستار موفقیت هستند و از شکست می‌ترسند. یعنی عموم آدم‌ها غالبا در تنهایی، درباره جایگاه اجتماعی‌شان اضطراب دارند. آلن‌ دوباتن بررسی این‌دغدغه را با استفاده از فلسفه، تاریخ، هنر، اقتصاد، مسائل سیاسی و ... انجام داده است.

انسان در جامعه‌ی امروز بین نظرات و قضاوت‌ها بیش‌تر از هر فرد دیگری سرگردان است، او نمی‌داند باید چطور خودش را با اضطراب ناشی از قضاوت‌ها هماهنگ کند، کتاب اضطراب جایگاه اجتماعی کمک می‌کند خودش را پیدا کند و راهی برای این سردرگمی بیاید.

آلن دوباتن با مطرح کردن این نظریه که اضطراب جایگاه اجتماعی توانایی بسیاری در ایجاد درد و رنج دارد به این ویژگی انسان امروز می‌پردازد که بیشتر ما برای اینکه احساس خوبی درباره خود داشته باشیم نیاز داریم احترام و توجه از جامعه بگیریم.

شنیدنن کتاب اضطراب جایگاه اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی سرشار از آرامش پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آلن دوباتن

اَلَن دو باتن متولد ۲۰ دسامبر ۱۹۶۹ نویسنده، فیلسوف و مجری تلویزیون ساکن انگلستان است. کتاب‌های او به زندگی روزمره می‌پردازد اما با نگاهی فلسفی عادت‌ها و روش‌های زندگی را بررسی می‌کند. دوباتن با کتاب جستارهایی در باب عشق در سال ۱۹۹۳ به شهرت جهانی رسید و کتابش بیش از دو میلیون نسخه فروش رفت. 

در سال ۲۰۰۸ او یکی از اعضای هیئت مؤسس یک سازمان جدید آموزشی شد و این موسسه را با نام مدرسه زندگی افتتاح کرد. در سال ۲۰۱۵ توانست جایزه یاران شوپنهاور را از جشنواره نویسندگان ملبورن دریافت کند.

دو باتن دوره دکترای فلسفه را در دانشگاه هاروارد آغاز کرد ولی برای نوشتن کتب فلسفه به زبان ساده، تحصیل را رها کرد. آلن دو باتن در جدید‌ترین آثار خود به سراغ موضوعاتی رفته است که برای انسان معاصر مهم است، اما روزمرگی باعث شده است به آن بی‌توجهی شود. 


معرفی نویسنده
عکس آلن دوباتن
آلن دوباتن

آلن دو باتن فیلسوف، نویسنده و مجری تلویزیونی در ۲۰ دسامبر ۱۹۶۹ میلادی در زوریخ به دنیا آمد. او نویسنده‌ی کتاب های مشهوری مانند آرامش و خودشناسی است. او فرزند ژاکلین و ژیلبر دو باتن بود. ژیلبر در اسکندریه در مصر زاده شده بود و پس از این‌که به خاطر به قدرت رسیدن جمال عبد‌الناصر مجبور به خروج از مصر شد، برای کار و زندگی به سوئیس مهاجرت کرد و هم‌بنیان‌گذار موسسه‌ی مالی-اعتباری جی‌ای‌ام شد (ثروت خانواده‌ی او در سال ۱۹۹۹ م. حدود ۲۳۴ میلیون یورو تخمین زده شد). مادر آلن متولد سوئیس و از اهالی اشکنازی و پدرش از خانواده‌ی یهودیان سفاردی‌ از شهر باتن در کاستیا و لئون بود.

نظرات کاربران

mary mketab
۱۴۰۱/۰۱/۰۹

این کتاب با چند تا ترجمه می خواد بیاد بیرون. دوستان این همون کتاب اضطراب منزلت و اضطراب موقعیته !

رقـیه ســادات🌱
۱۴۰۲/۰۲/۲۸

کتاب، عالیه و خیلی مطالب آموزنده و جالبی رو در خودش جا داده ترجمه هم خوب و قابل قبوله ولی کاش آقای عمرانی فکری به حال خشکی دهنشون بکنن، صدای مداوم زبون که از سقف دهن جدا می‌شه برای شنونده اذیت‌کننده و

- بیشتر
saharydoow
۱۴۰۰/۰۱/۱۶

نویسنده مورد علاقم کتاب جذاب ولی برای من ترجمه روان نبود راوی هم که کاربلد ولی متن روان نبود نشر میلکان رو ترجیح میدم

کاربر ۱۰۹۷۵۲۹
۱۴۰۲/۱۱/۰۲

کتاب خوبی بود. خدارو شکر خیلی از احساس اضطراب موقعیت اجتماعی فاصله گرفتم.و نگرش تازه ای در نحوه زندگی کردنم به وجود اومد. فقط توی هر فصل چند بار متن رو برگردونم تا متوجه منظور نویسنده بشم. شاید چون ترجمه

- بیشتر
مرجان
۱۴۰۲/۱۰/۰۹

یک دوستی دارم که در دوران امروز از طبقه بورژوازی به حساب میاد حداقل سالی یکبار سفر اروپا و پایینتر از ونک نیومدن خودش به تنهایی ترو وارد این طبقه خاص می‌کنه . بهم مسیج داد و از زندگیش ناراضی بود

- بیشتر
علی
۱۴۰۲/۰۴/۰۷

کتاب واقعا عالی و تأثیر گذاریه اضطراب جایگاه اجتماعی که در جوامع مدرن امروزی باعث کمبود اعتماد به نفس و گاهی افسردگی افراد میشه رو کاملا توضیح میده تا خواننده به شناخت خوبی از این موضوع برسه . گویندگی هم واقعا

- بیشتر
بهزاد اشرف گنجوی
۱۴۰۱/۱۰/۲۵

چه خوب می‌شد اگر مفاهیم این کتاب از کودکی به همه آموزش داده می‌شد. احساس رضایت و شادی ما چه قبول کنیم یا قبول نداشته باشیم، کم و بیش تحت تاثیر منزلت و احترامی هست که سایر افراد جامعه و

- بیشتر

زمان

۸ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۴۷۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۴۷۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
۴۳,۶۸۰
۳۰%
تومان