دانلود و خرید کتاب دیوار ژان پل سارتر ترجمه صادق هدایت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب دیوار

کتاب دیوار، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه نوشته‌ی ژان پل سارتر و تعدادی دیگر از نویسندگان برجسته‌ی دنیا است که توسط صادق هدایت به فارسی ترجمه شده است.

درباره کتاب دیوار

کتاب دیوار شامل ۷ داستان از نویسندگان مشهور است که به دست صادق هدایت جمع‌آوری و ترجمه شده‌اند. داستان اول که دیوار نام دارد و اسم کتاب هم از روی همین داستان انتخاب شده است، از ژان پل سارتر است. این داستان، روایت یک شب از زندگی چند زندانی انقلابی محکوم به اعدام است. داستان دوم با عنوان جلو قانون اثری از فرانتس کافکا است که درباره‌ی پیرمردی است که می‌خواهد قانون را ببیند اما پاسبان جلوی در به او می‌گوید فعلا نمی‌تواند. داستان سوم مجموعه‌ی دیوار، شغال و عرب نام دارد که آن هم از فرانتس کافکا است. داستان بعدی به نام کلاغ پیر از الکساندر لانژ کیلاند است که روایت کلاغی است که به دنبال غذا به سمت دریا پرواز می‌کند و از زندگی‌اش صحبت می‌کند. داستان بعدی تمشک تیغ دار نام دارد و نوشته‌ی آنتوان چخوف، نویسنده‌ی مشهور روس است. مرداب حبشه از گاستون شرو، داستانی زیبا و مستندگونه از لحظه‌ی زایمان یک آهوی ماده است که ناگهان ماری به او حمله‌ور می‌شود. آخرین داستان کتاب دیوار، کور و برادرش نام دارد. این داستان نوشته‌ دکتر آرتور شنیسلر است.

خواندن کتاب دیوار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس ژان پل سارتر
ژان پل سارتر
فرانسوی | تولد ۱۹۰۵ - درگذشت ۱۹۸۰

در ۲۱ ژوئن سال ۱۹۰۵ در پاریس به دنیا آمد. حاصل ازدواج و رابطه یک افسر نیروی دریایی فرانسه با زنی از طبقه ممتاز؛ اما ژان پل سارتر فرصت چندانی برای درک حضور پدر نداشت. سوغات پدر در یکی از سفرهایش به هند و چین، تب بود. تبی عجیب که دست آخر باعث مرگ او شد تا پسرک عزیزدردانه پانزده‌ماهه بماند و مادری که بعد از این اتفاق تصمیم به ترک پاریس گرفت.

نظرات کاربران

kimia
۱۴۰۲/۰۱/۱۵

از بین این داستان ها اولین داستانش با عنوان دیوار خیلی برام تأثیرگذار بود. اینکه یه آدم وقتی خودش میدونه که فرصت چندانی برای زندگی نداره در اون موقع چه احساساتی خواهد داشت ... !

erfan
۱۳۹۹/۰۹/۲۵

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۲۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۸۲۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان