دانلود و خرید کتاب بال های آتشین؛ جلد سوم توئی‌تی سادرلند ترجمه آناهیتا حضرتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بال های آتشین؛ جلد سوم اثر توئی‌تی سادرلند

کتاب بال های آتشین؛ جلد سوم

معرفی کتاب بال های آتشین؛ جلد سوم

قلمروی پنهان سومین جلد از مجموعه بال های آتشین نوشته توئی‌تی سادلر است که با ترجمه آناهیتا حضرتی منتشر شده است. مجموعه بال های آتشین را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

مجموعه بال های آتشین داستان چهار بچه اژدها است که پیش از آنکه از تخم بیرون بیایند دزدیده‌ شده‌اند و به دور از دیگران بزرگ شده‌اند این اژدهایان طبق یک پیشگویی تنها کسانی هستند که می‌توانند جنگ بزرگ را تمام کنند، اما در این مسیر با چه چیزهایی روبه‌رو می‌شوند و سرنوشتشان چگونه است.

مجموعه بال های آتشین خواننده را به دنیای نژادهای مختلف اژدها می‌برد و او را در دنیای تخیل و هیجان رها می‌کند.

خواندن مجموعه بال های آتشین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این مجموعه را به تمام کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های پر هیجان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بال های آتشین؛ قسمت سوم

اِسکویید تقریباً همان زمان مقرّر سر از تخم درآورده بود. البته دقیقاً روشن‌ترین زمان شب نبود، ولی همین کافی بود تا جنگجویان با این بچه مثل یک موجود باارزش برخورد کنند. ناتیلوس می‌دانست پسرش موجود باارزشی است.

اِسکویید گفت: «معلومه که هستم. جالب نیست؟ وای پسر، من بچهٔ رهبر جنگجوهای صلحم. من بچه‌اژدهای پیش‌گویی‌اَم.» بعد سینه‌اش را سپر کرد و گفت: «حتی از چیزی که فکر می‌کردم هم مهم‌ترم.» بعد با غرور راه افتاد که برود پیش باقی بچه‌ها، طبق معمول هم یادش رفته بود هیچ‌کدامِ آن‌ها دوست نداشتند بشنوند او چقدر مهم است و خیلی زود حالش را می‌گرفتند.

ناتیلوس رفتنِ او را تماشا می‌کرد و به این فکر بود که چطور همه‌چیز این‌قدر خراب شد؟ چرا جنگجوها قبول کرده بودند برای فردابین کار کنند؟ اصلاً چرا از همان اول تصمیم گرفتند توی این پیش‌گویی نقشی داشته باشند؟ چطور شد که پنج بچه‌اژدهای واقعی را گم کردند؟ این سؤال‌ها داشت او را دیوانه می‌کرد.

کِسترِل، دیون و وِبز باید از پسِ تربیت کردن آن‌ها برمی‌آمدند. آن‌ها که خیلی راحت توی یک غارِ مخفی حبسشان کرده بودند؛ با این وجود چه شد؟ هر پنج‌تا فرار کردند. بعد هم لابد اِسکارلِت، ملکهٔ آسمان‌بال‌ها را کشتند و توی قلمرو آسمان انقلاب به پا کردند، ملکه کورال را به جان متحدانش انداختند و قصر دریابال‌ها را خراب کردند؛ بعد هم دوباره توی پیریای بزرگ ناپدید شدند.

بدتر از همه اینکه هیچ‌کس هم نمی‌توانست برای این‌همه خرابکاری تنبیه‌شان کند.

نظرات کاربران

کاربرنرگس
۱۴۰۰/۱۰/۱۴

خیلی دوسش داشتم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۵۹۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان