دانلود و خرید کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت رابین شارما ترجمه فرنوش کرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت اثر رابین شارما

کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

نویسنده:رابین شارما
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۴۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت، نوشته رابین اس. شارما داستانی معنوی درباره تحقق رویاها و دستیابی به سرنوشت‌تان است. این داستان زیبا را با ترجمه فرنوش کرمی در اختیار دارید.

درباره کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

رابین اس. شارما یکی از بزرگترین مربیان موفقیت در دنیا، در کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت، داستان وکیل مشهوری به نام جولیان منتل را روایت می‌کند. جولیان در زمینه کاری خود بسیار موفق است اما خلائی عمیق بر درونش سایه افکنده است. کتاب پیش‌رو در قالب مکالمه میان دو دوست مطرح می‌شود و زمینه ارتقا معنوی را در افراد فراهم می‌آورد.

این کتاب، الهام‌بخش بسیاری از مردم در سراسر جهان بوده است . به افزایش تجربه‌های مثبت درونی و همچنین رشد معنا و هدف زندگی بسیاری شده است.

کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام کسانی که به دنبال یک زندگی سرشار از امید، آرامش و موفقیت هستند، از خواندن این داستان زیبا لذت می‌برند.

‌کتاب‌های مشابه

اگر این کتاب را دوست داشتید یا به‌دنبال کتاب‌هایی با حال‌وهوای مشابه می‌گردید، از مطالعه این عناوین نیز لذت خواهید برد: کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو، زندگی پی اثر یان مارتل، جاناتان مرغ دریایی اثر ریچارد باخ، سیدارتها اثر هرمان هسه و پیامبر اثر جبران خلیل جبران.

بخشی از کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

درست در وسط دادگاهی مملو از جمعیت بر زمین افتاد. یکی از برجسته‌ترین وکلای مدافع این کشور بود. همچنین مردی بود که نه فقط به خاطر ظاهر آراسته‌اش در آن کت و شلوار ایتالیایی سه هزار دلاری بلکه همچنین، به واسطهٔ پیروزی‌های پی‌درپی حقوقی‌اش معروف بود. به آرامی آنجا ایستاده بودم و به خاطر شوک حاصله از صحنه‌ای که اندکی پیش شاهد آن بودم، دست و پایم کرخت شده بود. جولیان منتل بزرگ هم‌اکنون مانند یک قربانی به نظر می‌رسید که همچون کودکی درمانده بر روی زمین به خود می‌پیچید، می‌لرزید، اندامش به رعشه افتاده بود و مانند یک بیمار روانی، عرق می‌ریخت.

از آن لحظه به بعد، همه چیز با حرکت آهسته به نظر می‌رسید. مشاور حقوقی او جیغ کشید: « وای! جولیان غش کرده! »، و با احساسی فراوان، تصویری شفاف از آنچه مشهود بود، به ما ارائه داد. قاضی ظاهرا دستپاچه بود و فوراً، با تلفن محرمانه‌ای که برای مواقع اضطراری در کنار میزش نصب شده بود، زیر لب چیزی زمزمه کرد. من هم فقط آنجا ایستاده بودم، خیره و گیج. ای پیرمرد احمق، خواهش می‌کنم نمیر، برای تو مردن خیلی زود است، تو مستحق اینگونه مردن نیستی.

ناظر دادگاه که مانند یک مومیایی ایستاده، خشکش زده بود، سریع وارد عمل شد و شروع کرد به تنفس مصنوعی دادن به قهرمان وکالت که نقش بر زمین شده بود. مشاور حقوقی هم کنار او بود. گیسوان بلند مجعد و بلوندش روی صورت قرمز یاقوتی رنگ جولیان ریخته بود و با مهربانی، کلماتی برای دلداری دادن به او بیان می‌کرد ولی او مطمئناً قادر به شنیدنشان نبود.

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظرات کاربران

zoha.mc
۱۳۹۹/۰۹/۲۸

کتابی راجب درست زندگی کردن. که تمرینای مفیدی و در قالب یک داستان قشنگ بیان میکنه. همه ی این کتاب درس زندگیه. حتما بخونید❤😻

• فائزه امیری •
۱۳۹۹/۱۰/۱۱

زمانی که شروع کردم به خوندن این کتاب، یه کاغذ گذاشتم جلوم تا جملات مفید و قشنگشُ بنویسم. وقتی جلو رفتم دیدم کل کتابُ باید توی اون کاغد بنویسم! پر ازجملات کاربردی و مفید... شدیدا پیشنهاد میشه❤

reyhan..
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

کتاب فوق العاده انگیزشی برای بیرون آمدن از روزمرگی آداب شاد زیستن راعالی توضیح داده

رهاورد
۱۳۹۹/۱۰/۰۶

واقعا ارزشمند بود از نظر محتوا. پر از جملات قابل تامل. خیلی تاثیرگذار بود.

رامین
۱۳۹۹/۱۰/۱۴

دوره کوتاهی از فنون خودشناسی که بصورت پراکنده یا به تفسیر در کتابهای مختلف مطالعه کرده بودم در قالب داستانی زیبا ولی نه چندان جذاب بیان شده بود.ممنون از نویسنده و ممنون از مترجم

🌵مهدی🌵
۱۳۹۹/۱۲/۰۱

من خیلی ازش خوشم اومد.✌🏻 این کتاب به بعد معنوی آدم و زندگی تاکید داره و اصلا قراره بپردازه به راهبی که اتوموبیل فراریش رو فروخته و علت این کارش.🤔 از جمله های قشنگش به نظرم این بود: ما انسانی نیستیم که تجربه

- بیشتر
سارا
۱۳۹۹/۱۲/۰۴

حتما توصیه می کنم. کتاب عالی هست. پیام های مثبت روحی و فکری که مدام تکرار میشن خیلی تاثیرگذار هستند.

کاربر ۲۷۰۸۵۴۵
۱۳۹۹/۱۱/۲۳

یه کتاب پر از انگیزه و حال خوب حس سبکی و نشاط دارم از خوندن خط به خط این کتاب واااقعا توصیه می‌کنم بخونید

مایلزِ آلاسکا
۱۴۰۱/۰۸/۰۹

هر چقدر کتاب باشگاه پنج صبحی ها بیخود بود ولی این کتاب خیلی دوستداشتنی و حال خوب کن بود بنظرم این کتاب باید هر چند وقت یه بار مرور بشه تا نتیجه بده👌🏻

Farzaneh
۱۳۹۹/۱۲/۱۶

به نظرم کتابیه که هر آدمی باید بخونتش، خیلی محتوای مفید و زیبا و ملایمی داشت و پر از درس بود(میتونید توی قسمت بریده ها هم ببینید) پیشنهادم اینه که موقع خوندن کتاب نکاتی که به شکوفا شدن روحتون کمک

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵۱۱)
« اول از همهٔ، با شکوه تخیلت زندگی‌ات را سپری کن، نه با خاطراتت. »
helya.B
‘ذره‌ای از رایحهٔ گل رز همیشه روی دستی که آن را به تو داده می‌ماند.’
•° زهــــرا °•
شاید یوگی رامان به روشن‌ترین شکل ممکن این فرمول را بیان کرده باشد: ‘با دیدن یک فکر، عملی مرتکب می‌شوی؛ با ارتکاب آن عمل، عادتی به دست می‌آوری؛ با دیدن این عادت، شخصیتی به دست می‌آوری؛ با دیدن آن شخصیت، سرنوشتت را به دست می‌آوری.’
•° زهــــرا °•
بعضی کتاب‌ها را فقط باید مزه کرد، بعضی کتاب‌ها را باید جوید و بعضی دیگر را باید بلعید.
•° زهــــرا °•
‘هیچ انسانی تا بر خود مسلط نشود، آزاد نیست.’
NIMA.B
مدت کوتاهی پس از بیدار شدن، به عبادتگاه ساکت خود برو. متمرکز و آرام باش. سپس این سؤال را از خود بپرس: ‘اگر امروز آخرین روز زندگی‌ام باشد، چه کار می‌کنم؟
نفیسه
« خردمندان به من یاد دادند که در یک روز معمولی، یک شخص معمولی حدود شصت هزار فکر درذهن خود دارد و از همهٔ جالب‌تر اینکه ۹۵ درصد آن افکار مشابه افکار روز قبل هستند! »
گل یاس
بعضی کتاب‌ها را فقط باید مزه کرد، بعضی کتاب‌ها را باید جوید و بعضی دیگر را باید بلعید. و این ما را به نکتهٔ دیگری هدایت می‌کند. »
helya.B
« مانترا چیست؟ » « مانترا چیزی جز مجموعه‌ای از کلمات نیست که در کنار هم قرار گرفته‌اند و تأثیری مثبت به وجود می‌آورند. در زبان سانسکریت، ‘مان’ به معنای ‘ذهن’ و ‘ترا’ به معنای ‘آزاد کردن’ است. بنابراین مانترا عبارتی است برای آزاد کردن ذهن. جان، باور کن، مانتراها به گونه‌ای قدرتمند، تو را به این هدف می‌رسانند. »
helya.B
شاید برای اولین بار از زمانی که بچه بود، دوباره احساس سرزندگی و کامل بودن می‌کرد، کنجکاوی طبیعی و بارقهٔ خلاقانهٔ او به همراه اشتیاق و انرژی‌اش برای زندگی، به طور پیوسته بازگشت، احساس شادی و آرامش بیشتری می‌کرد، و دوباره شروع کرد به لبخند زدن.
helya.B

حجم

۲۰۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

حجم

۲۰۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

قیمت:
۵۳,۵۰۰
تومان