دانلود کتاب صوتی مادمازل شنل با صدای نگین خواجه‌ نصیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مادمازل شنل اثر الهام عبادی

دانلود و خرید کتاب صوتی مادمازل شنل

معرفی کتاب صوتی مادمازل شنل

کتاب صوتی مادمازل شنل سی دابلیو گورتنر داستان زندگی طراح معروف مد، کوکو شنل است. کسی که زندگی پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت تا به یکی از تاثیرگذارترین و جنجالی‌ترین شخصیت‌های دنیای مد در قرن بیستم تبدیل شد.

این کتاب در سال ۲۰۱۵ نامزد جایزه بهترین داستان تاریخی گودریدز شد. نسخه صوتی این اثر را با ترجمه الهام عبادی صدای نگین خواجه نصیر می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی مادمازل شنل

کوکو شنل که یکی از طراحان معروف مد در تمام جهان است، در فقر و نداری در یک منطقه روستایی متولد شد. او بعد از فوت مادرش سال‌های نخستین کودکی را در یک پرورشگاه گذراند و در آن‌جا طرز استفاده از سوزن و نخ را یاد گرفت. پس از آن در کاباره‌ها آواز خواند، خیاطی و کلاهدوزی کرد تا بالاخره یکی از مشهورترین طراحان مد در سراسر جهان و در تمام قرون و اعصار شد. اما آنچه که باعث شد تا در نهایت او به موفقیت برسد، جاه طلبی و البته خلاقیت و تلاش بسیار زیادش بود. 

کوکو شنل طرح‌های پر زرق و برق قدیمی که تزئینات زیادی داشتند را رد کرد و به سراغ سبک مینیمال رفت. این یکی از نشانه‌های خلاقیت و نوآوری او و همچنین جسارتش است. او همیشه به دنبال موفقیت و البته شهرت بود و کارهایی که در زمینه مد کرده بود، نظرات مثبت مجلات مشهور مد، مانند ووگ را به خود جلب کرده بود. یکی دیگر از چیزهایی که سبب موفقیت او شد، خلاقیتش در طراحی لباس‌های زنانه بود. لباس‌هایی مانند شلوار کوتاه برای زمان شنا و اسب سواری، آن هم در دورانی که زنان هرگز شلوار به پا نمی‌کردند و پوشیدن شلوار می‌توانست به قیمت زندانی شدنشان تمام شود.

مادمازل شنل رمانی جذاب درباره زندگی کوکو شنل و لحظات دشوار چالش ‌برانگیز زندگی او است. زنی که شهرت و ثروت در تمام عمرش نتوانست اندوه بشریت را از دلش بزداید.

شنل تا آخرین نفس از بازنشستگی خودداری کرد و نهایتاً روز یکشنبه، دهم ژانویه ۱۹۷۱ در سوئیت محل اقامتش در هتل ریتز از دنیا رفت. او هنگام مرگ هشتاد و یک ساله بود و بدون حسرت و پشیمانی زندگی را ترک ‌کرد، درحالی‌که لحظات آخر گفت: «پس آدم این‌جوری می‌میره.»

او را در آرامگاه لاسان سوئیس دفن کردند. هیچ طراحی نه ‌تنها در عالم حقیقی اثری چنین ماندگار و جاودانه در عالم مد و لباس از خود به جای نگذاشته، بلکه در رویا نیز چنین شهرت‌آفرینی نکرده است.

سی دبلیو گورتنر در کتاب مادمازل شنل زندگی او را به خوبی شرح داده است. این داستان تاریخی جذاب نشریه بوک لیست را وا داشت تا درباره‌اش اینطور بگوید: «گورتنر در مطالعه جذاب زندگی زنی با جاه طلبی غیرقابل توقف، تاریخ را به زندگی می‌آورد.»

New York Journal of Books کتاب مادمازل شنل را  «فریبنده... رمانی که خوب تحقیق شده و پرداخته شده است و خوانندگان را در سطح های بسیار زیادی راضی نگه می دارد.» می‌داند.

کتاب صوتی مادمازل شنل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

مادمازل شنل یکی از بهترین کتاب‌های نوشته شده در زمینه زندگینامه است. اگر دوست دارید با زندگی یکی از مهم‌ترین طراحان مد دنیا و یکی از موفق‌ترین شخصیت‌های جهان آشنا شوید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره سی. دابلیو. گونتر

سی دابلیو گورتنر نویسنده آمریکایی داستان‌های تاریخی است. از میان کتاب‌های او می‌توان به رمان‌های آخرین ملکه، اعترافات کاترین دی مدیچی، و مثلث Spymaster اشاره کرد. کتاب‌های گورتنر به بیش از بیست و پنج زبان در سراسر دنیا ترجمه شده‌اند و در کشورهای مختلف در فهرست کتاب‌های پرفروش قرار دارند. 

نظرات کاربران

Hannaneh Rashidi
۱۳۹۹/۱۲/۲۹

این کتاب مافوق فوق العاده است. اینکه نویسنده خوبی ها و بدی های کاراکتر شنل رو اینقدر صادقانه بیان کرده بی نظیره و خیلی عالیه که بدون سانسور و به روانی برگردان شده. گوینده هم که در اجرای این نقش

- بیشتر
mahoo
۱۳۹۹/۱۲/۱۳

اگر عاشق خیاطی،فشن،مد و در نهایت آدم های موفق و با هدف و با انگیزه هستید حتما بخونید، در عین حال صدای گوینده هم عالی هست

کاربر ۳۱۳۹۷۵۵
۱۴۰۰/۱۰/۲۸

این کتاب را به کسانی که مثل خودم از خواندن خاطرات زندگی افراد موفق لذت میبرند پیشنهاد میکنم متن خوبی داشت، موسیقی های زیبا و گویندگی عالی از نقاط قوت این کتاب صوتی بود 🥰

mahi
۱۴۰۰/۰۵/۱۸

برا یه دور خوندن بد نیست صدای گوینده خیلی خوبه و موسیقی متن زیبایی داره ولی کتاب پر از اسمه از همون اول باید اسامی رو به خاطر بسپاری کتاب تا نیمه خیلی خوب بود ولی بعدش وارد سرازیری میشه

N.G
۱۳۹۹/۱۱/۲۵

اوایل کتاب یکم کسل کننده است ولی خیلی زود هیجان انگیز میشه. صدای راوی هم واقعا مناسب شخصیت های داستان بود.

مونا
۱۴۰۱/۱۱/۰۶

رمان بسیار زیبایی بود. به افرادی که به رمان های بیوگرافی علاقه دارن توصیه میکنم. تنها ایرادی که داشت این بود که شخصیت های زیادی وارد داستان میشن اما بدون اینکه خیلی بهشون پرداخته بشه رها میشن. ولی با همه

- بیشتر
یکی از بنده‌های کتابخون خدا:)
۱۴۰۰/۱۰/۲۰

بییی نظیررررر اگه به کتابای بیوگرافی علاقه دارین بدونین قطعا یکی از بهتریناس! روند داستان عالی پیش میره و صدای گوینده کاملا متناسبه🤌🏻

P.H
۱۴۰۱/۰۶/۰۷

داستان روان و جذاب پیش می‌رفت. زندگی کوکو شنل با فراز و نشیب‌های فراوان، شکست‌ها و موفقیت‌ها و تصمیمات صحیح و نادرست در زمان‌های مختلف شکل گرفت. گویندگی هم بسیار عالی و متناسب با شخصیت داستان بود.

مروارید ابراهیمیان
۱۴۰۱/۰۲/۲۴

واقعا خوب بود

aghaei
۱۴۰۰/۱۲/۱۴

کتابی بسیار زیبا و روان بود زندگی شنل رو جوری به تصویر کشیده بود که انگار لحظه لحظه شو از نزدیک میبینم. من کتاب صوتی این رمان رو خریدم و بسیار خوشحالم که صوتی خریدم چون لذت مرور زندگی این

- بیشتر

زمان

۱۶ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۹۰۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۹۰۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان