دانلود و خرید کتاب دختران دریاچه وندی وب ترجمه شیما الهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دختران دریاچه اثر وندی وب

کتاب دختران دریاچه

نویسنده:وندی وب
انتشارات:انتشارات خوب
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۲۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دختران دریاچه

کتاب دختران دریاچه نوشته وندی وب است که با ترجمه شیما الهی منتشر شده است. این کتاب داست وهم آلود و عجیبی است که اطراف یک دریاچه‌ی مرموز روایت می‌شود. نویسنده فضای سیاه و معمایی این محیط را به خوبی نمایش داده است.

درباره کتاب دختران دریاچه

 کیت بعد از پایان دادن به ازدواجش، به خانه ی پدری اش که در کنار دریاچه برمی گردد تا خودش را پیدا کند. اما در آنجا با جسد زنی که به قتل رسیده روبه‌رو می‌شود. در چین لباس زن که به طرز عجیبی هم قدیمی است، یک نوزاد مرده هم وجود دارد. هیچ‌کس زن را نمی‌شناسد مگر کیت. او قبلا زن را در خواب‌هایش دیده است.

صد سال قبل یک داستان عاشقانه به شکل غم انگیزی تمام شده است و معماهایش حل نشده باقی مانده است. حالا زمان آن رسیده که دریاچه رازهای خود را آشکار کند. هر رازی که گره‌اش از هم گشوده می‌شود، کیت را بیشتر به داخل وهم خود می‌کشد. آن‌ها در جایی میان مرز و رویا با هم به گذشته می‌روند تا چیزی را تغییر دهند.

خواندن کتاب دختران دریاچه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های وهم‌آلود پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب دختران دریاچه

فِرِد با عجله به‌طرف دخترش رفت و دستش را دور او حلقه کرد: «چیزی نیست عزیزم. جانی الان به پزشکی قانونی زنگ می‌زنه. مگه نه جان؟ بلند شو عزیزم. بیا برگردیم خونه تا کلانتر به کارش برسه.»

کیت با صدایی خفه فریاد کشید: «نه!» دست پدرش را کنار زد و پیش از آنکه دو مرد بتوانند جلویش را بگیرند، به‌سمت زنی که در ساحل افتاده بود خیز برداشت و پیراهنش را پاره کرد. جانی و فرد و کیت هر سه سر جایشان خشک شدند.

جانی زیر لب گفت: «یا عیسی‌مسیح!»

بالاخره صدای ضجهٔ کیت بلند شد و چنان سکوت صبحگاه را شکست که تمامی حیوانات اطراف ساکت شدند تا گوش بدهند. در میان چین‌های پیراهن زن یک نوزاد بود. بدن کوچکش آرام و بی‌حرکت بود، گویی میان دست‌های مادرش به خواب فرو رفته بود.

نظرات کاربران

SARA
۱۴۰۱/۰۱/۲۷

جالب و هیجان انگیز بود.

n re
۱۳۹۹/۰۹/۱۰

بسیار زیبا، رازآلود و هیجان انگیز من یکروزه خوندمش یه کمی تخیلی بود اما زیبا بود واقعا غیر قابل پیش بینی به نحوی که تا فصل آخر هم واسمون یه غافلگیری داشت یه جاهاییش هم ترسناک شد، آدم خودش رو توی اون فضای ترسناک

- بیشتر
مایلزِ آلاسکا
۱۴۰۲/۰۸/۱۲

( ارزش یه بار خوندن رو داره ) ولی اگه کتابخون حرفه ای هستید شاید تو ذوقتون بزنه چون داستانش میتونم بگم تقریبا پیش پا افتاده و صداوسیما طوریه🩴 بنظرم امتیاز ۳ براش مناسب باشه ولی تو میانگین امتیازا بهش ۴/۵ دادن که

- بیشتر
@afsa_ane
۱۴۰۰/۰۵/۲۱

داستان جذابی بود، سبک رازگونه معمایی داره، البته یکم قابل حدس بود، و تم روح بازیاش یکم بیش از حد تو ذوق میزد. به طرفداران ژانر تخیلی مرموز پیشنهاد میشه.

مریم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸

خوب بود رازآلود و البته فانتزی. فقط یه خورده به نظر من داستانش بچه گانه بود.

هنگامه محمدی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴

خب اول از همه باید بگم که این داستان، کاملا تخیلیه. ولی جذابیت خوبی داره و آدم رو کنجکاو میکنه تا ادامه بده و سر از معماها در بیاره. دو تا داستان موازی که تو یک نقطه به هم وصل

- بیشتر
نِگار؛
۱۴۰۲/۰۶/۲۱

کنابش یه کتاب فانتزیِ ،هیجان انگیزه و شما مشتاق تر میکنه که معما رو حل کنید و به خودتون نیمده می‌بیند کتاب تموم شده.! همینطور داستان تخیلی هم هست و قراره زیاد با چیزای تخیلی مواجه شید اگه از داستان های

- بیشتر
NineTina
۱۴۰۱/۱۲/۱۷

همین الان تمومش کردم و باید بگم فوق العاده بود .خیلی خیلی کتاب قشنگی بود .معمایی و راز الود با چاشنی سفر در زمان.واقعا زیبا بود

nilufar
۱۴۰۱/۰۸/۲۳

کاملا با عقل و منطق در تضاده،باید بگم که از همین صفحه ی اول خیلی توی ذوق میزنه. جسدی که بعد از صد سال تقریبا سالم از زیر اب بیرون میاد مسخره است، جسد انسان در بهترین حالت چندین هفته

- بیشتر
faezeh.k
۱۴۰۱/۰۲/۲۹

اگر رمان تخیلی دوست دارید بخونیدش

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴)
نفی واقعیتِ تلخ و ناخوشایند، قدرتی به‌اندازهٔ خودِ واقعیت دارد.
SARA
زندگی اینجا مثل همیشه است و آب از آب تکان نخورده، فقط یک چیز عوض شده: تو نیستی. نمی‌دانی وقتی کسی که همیشه کنارت بوده دیگر نباشد زندگی چقدر عجیب می‌شود.
n re
زندگی بسیار زودگذر و ناپایدار است و در چشم‌به‌هم‌زدنی به پایان می‌رسد.
n re
انگار دوباره کودک شده بود، مثل همان روزهایی که تنها با بستن چشمانش می‌توانست جلوی دردناک‌ترین اتفاقات را بگیرد.
n re
او همسر و فرزندش را از دست داده. اتفاقی از این بدتر برای هیچ مردی قابل‌تصور نیست. از این بدتر ممکن نیست.»
n re
«هر کاری یه دفعهٔ اول داره.»
n re
وقتی بالاخره حرف می‌زنی و خودت رو رها می‌کنی تازه می‌فهمی این مدت چقدر سختی کشیدی تا همه‌چیز رو تحمل کنی.
n re
زندگی اینجا مثل همیشه است و آب از آب تکان نخورده، فقط یک چیز عوض شده: تو نیستی. نمی‌دانی وقتی کسی که همیشه کنارت بوده دیگر نباشد زندگی چقدر عجیب می‌شود.
کاربر ۳۷۸۲۶۳۸
به نقل از افسانه‌ها روح دریاچه قرن‌ها پیش در وارتون عشق حقیقی زندگی‌اش را یافته بود و به همین دلیل به آنجا آب‌وهوایی معتدل بخشیده بود.
کاربر ۳۷۸۲۶۳۸
او را به ساحل خوانده بودند تا هدیه‌ای به دستش بدهند؛ به همین سادگی. او برگزیده شده بود تا آن بچه را نجات بدهد و از دیدِ خودش از آن به بعد در برابر آن بچه مسئول بود.
کاربر ۳۷۸۲۶۳۸

حجم

۲۸۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

حجم

۲۸۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان