دانلود و خرید کتاب دنیای دیدنی رضا مصطفوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دنیای دیدنی اثر رضا مصطفوی

کتاب دنیای دیدنی

معرفی کتاب دنیای دیدنی

رضا مصطفوی در کتاب دنیای دیدنی به مخاطبان کودک و نوجوانش کمک می‌کند تا دنیا را از نگاه امام صادق (ع) ببینند. 

درباره‌ی کتاب دنیای دیدنی

کتاب دنیای دیدنی کتابی جالب و زیبا اثر رضا مصطفوی است که به مخاطبان کمک می‌کند تا دنیا را از نگاه امام صادق (ع) ببینند. او درباره‌ی آفرینش زمین و آسمان‌ها و دنیا صحبت می‌کند و با زبان ساده یکی از برهان‌های وجود خداوند را شرح می‌دهد. دنیای دیدنی اثری خواندنی در قالب داستان است که به کودکان کمک می‌کند تا با دیدگاه‌های امام صادق (ع) درباره‌ی دیانت و خداپرستی و ... آشنا شوند. 

کتاب دنیای دیدنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های مذهبی از خواندن کتاب دنیای دیدنی لذت می‌برند. اگر دوست دارید کودکان و نوجوانان با دیدگاه‌های امام صادق (ع) آشنا شوند، کتاب دنیای دیدنی را به آن‌ها هدیه بدهید.

بخشی از کتاب دنیای دیدنی

در چشم‌هایم نگریست و لبخند زد. بعد نام خدا را بر زبان جاری کرد و شروع کرد: «خدا بود و هیچ نبود. همه رفتنی هستند و او باقی است و خواهد ماند. وجودش را نهایتی نیست. فقط او شایستۀ ستایش است. پس شکر و سپاس برای آنچه به ما عطا کرده. او از میان تمام آفریدگانش به ما خاندان پیامبر (ص) عالی ترین درجۀ علوم را داد و ما اهل بیت را گواه و شاهد حکمت و دانش خود قرار داد.»

گفتم: «آقاجان، اجازه می فرمایید هر چه می‌گویید بنویسم؟» سری تکان داد و فرمود: «بله. بنویس.»

قلم و دوات و دفترم را که قبلا آماده کرده بودم، درآوردم. دفترم را باز کردم و شروع کردم به نوشتن.

حالا می‌خواهم سخنان زیبا و حیرت انگیز امام را برای شما بازگو کنم. امام مهربان ما، در چهار روز، برایم از رازهای آفرینش گفت؛ رازهایی که تمام وجودم را سرشار از ایمان کرد. اکنون می‌خواهم این ایمان و شیرینی را به شما هدیه دهم. آنچه در ادامه نوشته‌ام، همان گفته‌های شیرین و شگفت انگیز ایشان به من است

کسانی که فکر می‌کنند جهان آفریدگاری ندارد، از فهم و دریافت حکمت‌های خدا در آفرینش مخلوقات گوناگون و رنگارنگ در دریا و صحرا و کوه و دشت ناتوان‌اند. این‌ها دانش شان از آفریده‌های خدا کم است که او را انکار می‌کنند.

تصوّر کن، چند نابینا، وارد خانه‌ای زیبا و مقاوم شده‌اند. فاخرترین و زیباترین فرش‌ها در این خانه پهن است. انواع خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها و پوشیدنی‌ها و هرچه انسان به آن نیاز دارد در جای مناسب خود قرار دارد. حالا این نابیناها، همه جای خانه را می‌گردند و به اتاق‌هایش هم سرک می‌کشند. پایشان به ظرفی یا چیزی که سرجای خودش قرار گرفته می‌خورد، اما چون نمی‌دانند چرا آن را در آن جا گذاشته‌اند و برای چه کاری آماده‌اش کرده‌اند، خشمگین می‌شوند و خانه و سازندۀ خانه را سرزنش می‌کنند و به او بد و بیراه می‌گویند.

کسانی که وجود خدا را انکار می‌کنند، مانند این نابینایان هستند...

نظرات کاربران

نفس
۱۳۹۹/۰۹/۲۹

هرکس در وجود خدا شک دارد این کتاب را بخواند. در شک ماندن هنر نیست. هنر آن است با مطالعه و مداقه شک را به یقین تبدیل کنی، یا این طرفی یا آن طرفی...بسم الله

کاربر ۳۵۶۱۱۵۰
۱۴۰۰/۰۶/۲۴

زیبایی این کتاب به این هست که خدا رو علمی میشناسیم. مطالب علمی و جذاب که هنوز تو خیلی از جاهای دنیای مدرن بهش توجه نمیکنن و درک نمیکنن. حس کنجکاوی آدم رو خیلی فعال می‌کنه.

هاجر
۱۳۹۹/۱۱/۰۵

به نوعی قدری ساده شده توحید مفضل

s.latifi
۱۳۹۹/۰۶/۱۲

بسیار زیبا و خواندنی و قابل تامل

pari
۱۴۰۰/۰۷/۰۴

عالیییی

Ali Shirvani
۱۴۰۰/۰۲/۰۸

عالی

Masomeh Bashiri
۱۴۰۱/۱۰/۱۰

عالی بود

کاربر ۵۶۶۵۲۸۸
۱۴۰۱/۱۰/۰۸

این کتاب چیز هایی که خداوند آفریده را باز میکند وبرسی میکند و خیلی جذاب و خواندنی است

کاربر ۵۶۵۹۹۷۷
۱۴۰۱/۱۰/۰۷

خیلی خوبه حتما بخونید

عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۱

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۴۰۰
تومان