دانلود و خرید کتاب زنان عنکبوتی نرجس شکوریان‌فرد نرجس شکوریان فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زنان عنکبوتی اثر نرجس شکوریان‌فرد نرجس شکوریان فرد

کتاب زنان عنکبوتی

انتشارات:عهد مانا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۲۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زنان عنکبوتی

کتاب زنان عنکبوتی نوشته نرجس شکوریان فرد درباره بعضی از اتفاقاتی است که در فضاهای مجازی برای دختران رخ می‌دهد و منجر به سوء استفاده از آنها می‌شود.

درباره کتاب زنان عنکبوتی

 این کتاب روایت یک پرونده امنیتی واقعی با موضوع پوشش جعلی برای سوءاستفاده از زنان و دختران توسط یک گروه بهایی است. این گروه بهایی مرتبط با یکی از شبکه‌های خارج از کشور بوده است. 

 یکی از فریب‌خوردگان این جریان در این کتاب روایت خود را از فریبی که خورده تعریف می‌کند و در کنار آن، نقش شبکه اجتماعی اینستاگرام در سرنوشت این دختر در قالب داستان تشریح می‌شود.

 خواندن کتاب زنان عنکبوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

 همه دختران و زنان ایرانی مخاطبان این کتاب عبرت‌آموز هستند.

بخشی از کتاب زنان عنکبوتی

ینا همراه افسر عملیات رفت سمت مترو و شهاب سمت میدان آزادی! زن که در تور قرار گرفت… همراهش شد تا شلوغی مزخرف مترو. تمام زوایای این ایستگاه را حفظ بود و نقطه ی اصلی وصل میکروفون را در نظر داشت. نگاهی به نیرو انداخت و او سری تکان داد. زمان وصل میکروفون که رسید، نیرو مقابل زن قرار گرفت و کیف دستیش را رها کرد. تمام محتویات کیف پخش زمین شد. نیرو عصبی و با ناراحتی رو به زن گفت:

– خانوم … خانوم ! این چه وضعشه؟

زن کمی عقب کشید و هراسان از عکس العمل او خم شد تا وسایل را جمع کند. وسایل کیف بیشتر از آنی بود که راحت جمع شود و غرغرهای نیرو، زن را وادار کرد تا بنشیند و کیفی که رو دوشش بود را زمین بگذارد. سینا خودش را رساند. نشست و گفت:

– زن ها همیشه گیجند. ببین خانم با کیف این آقا چه کار کردی؟

نیرو با ابروهای در هم رفته از زن دفاع کرد:

– نه آقا خب این خانوم حتما کار داشتند که عجله کردند. الان هم با هم جمع می کنیم. شما زحمت نکشید. خانم شما هم خودتون رو ناراحت نکنید.

حین گفت وگوسینا میکروفون را نصب کرد؛ وسایل جمع شد و نیرو با زن همراه شد! زن از موقعیت پیش آمده راضی بود، سر صحبت را با نیرو باز کرد و چرایی عجله اش را گفت. فرصت پدید آمده بود. بعد از مترو هم با توجه به هم مسیر شدنشان نیرو را کشاند سمت محل کارش.

نظرات کاربران

شهید مریم فرهانیان
۱۳۹۹/۰۱/۲۵

فوق العاده س البته من نسخه چاپی ش رو خوندم. علاقمندان به داستانای پلیسی و امنیتی حتما این کتابو بخونن چون داستانش واقعی هست و خیلی جذاب و پرمحتوا.

f.rad
۱۳۹۹/۰۸/۲۳

کتابیه ک فکر میکنم با شرایط فعلی جامعه و رسانه و هدف گیری زنان باید حتما خونده بشه تا بدونن با چه چیزهایی روبرو هستند.این کتاب ی جاهاییش ب شدت غمگین و تاسف برانگیز بود.کتاب فوق العادیه حتما مطالعه کنید

منصوره جعفری
۱۳۹۹/۰۵/۲۴

اگر دختر نوجوان دوروبرتون دارید که زیاد پای فضای مجازی وقت صرف می‌کنه، حتما این کتاب رو بدید بخونه! خودتونم اگه زیاد درگیر اینفلوئنسرهای اینستا هستید حتما بخونید!

zsmirghasmy
۱۳۹۹/۰۲/۱۳

خیلی قشنگ بود منتها بزرگترین مشکلش این بود که تو کتاب رسما داشت «زن»رو مقصر اصلی همه بلبشو ها نشون میداد اسم از مردا میاورد ولی بار منفی کل ماجرا رو گذاشته بود رو شونه زن ها . مخصوصا که نقش

- بیشتر
Paria
۱۳۹۹/۰۹/۰۹

کتاب طرحیست از نفوذ، خیانت، استکبار، فریب، جهل، شهوت در قالبی زیبا و روان و تأمل برانگیز

meshkat
۱۳۹۹/۰۷/۲۳

برای من سرشار از درس بود قلمی روان و جذاب فوق العاده بود بااین کتاب احساس خشم کردم ناراحت شدم اشک ریختم لبخند زدم.خلاصه که از دستش ندین❤

Ŧคtє๓єђ
۱۳۹۹/۰۲/۱۲

بزارین توی بی نهایت لطفااااا

مدافع حرم بی بی رقیه
۱۳۹۹/۰۱/۲۹

عاالللییییییییییی

.....
۱۳۹۹/۰۱/۲۶

عاااااالللللیییییی متن روان داستان جذاب فضاسازی بسیار خوب

Hosseini
۱۳۹۹/۰۷/۲۱

این کتاب به ما می آموزه که هر حرکتی هر سیستمی هر نوع پوششی و زیبایی هر نوع دوستی و تفریحی رو باید در موردش تفکر کرد و زود قبووول نکرد و همراه نشد چون هر کسی که پشتوانه اعتقادی

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۹۰)
پایهٔ یک مملکت خانواده است، پایهٔ خانواده؛ زن!
• Khavari •
- امیر گره‌ها همیشه برای باز کردن نیست! خیلی وقت‌ها گره‌ها برای نزدیک‌تر شدنه!
• Khavari •
فالوورهای احمق! فلور از شما پول می‌گرفت اروپا را می‌گشت و فقط با عکسا روز و شب شما رو می‌سوزوند. احمق‌ها! شما چی گیرتون میاد از این همه دنبال کردن؟ حسرت!
کاربر ۱۵۲۶۲۳۴
اینه که یه ایرانی توی کشور خودمون معماره، خونه و ماشین و اقوام و آزادی داره، احساس بدبختی می‌کنه اما توی آمریکا مستاجره و میشه کارگر و از شش صبح تا ده شب کار می‌کنه و می‌گه خوش‌بختم! این اثر تلقین و فضای کاذبیه که رسانه نشون می‌ده
سحر
«و سست‌ترین خانه‌ها، خانهٔ عنکبوت است.»
zsmirghasmy
الآن تو دنیا به کسی که آدم می‌کشه میگن جنایت‌کار، اما اون کسی که می‌زنه روح و روان و اندیشهٔ آدما رو له می‌کنه و پر از شبهه، زندگیا رو لجن‌مال می‌کنه رو نمی‌گن جانی!
نقطه ویرگول
زن‌ها را باید از مادری جدا کرد به فروشندگی، کارمندی، منشی‌گری، به آرایش‌گاه‌ها سرگرم کرد. زن‌ها را باید از لذت آرامش خانه کشاند به هیجان کاذب خریدها، تجمل‌ها، تلذذها...
Fatemeh Asadi
- مثلا دو بارش خود من عروس شدم. اصلش این بود که فضا را بشکنیم در بد پوشی فضای عروسی. دختر و پسر هم زیاد بود که دلش بخواهد خیلی کارها بکند. ما فقط هزینه می‌کردیم برای کرایهٔ باغ و خورد و خوراک و موسیقی! خودشان همه جوره بلد بودند چه ...هایی بکنند! من تو لباس عروس یاد خاطراتم می‌افتادم و کلافه می‌شدم، اما از ترس فروغ و فتانه نقش خودم را خوب بازی می‌کردم. در تهران یک شو خیابانی واقعی راه می‌انداختیم! عروس و داماد را با ماشین‌های مدل بالا و رو باز بدون هیچ پوشش، با همان لباس... در تهران! البته کمی اضطراب داشت اولین بار! دور دور در تهران با ماشین رو باز و یک میلیاردی... بارهای اول عروس و داماد دروغین یکی دو خیابان را تست کردند. خبری که نشد طول مسیر را بیشتر کردند. پخش فیلم‌ها و عکس‌ها درفضای مجازی الگویی می‌شد برای همه شهرها! حساسیت زدایی بود از افراد غیرتی
Ŧคtє๓єђ
- پول بد چیزیه! آدم رو وادار می‌کنه به وطنش خیانت کنه! به ناموسش خیانت کنه! حالا ما هی بگیم کوفیا نامردن! موجودی الآن خودمون از جیب کوفیا در اومدند! - نه وجداناً! برای وطن پول بگیری از دشمن وطن، بری کشور خارجی که تا تونسته جونای ما رو هشت سال کشته و اونجا آموزش ببینی، بعد هم توی پیجت مدام وطنم وطنم کنی!
zsmirghasmy
و سینا با خودش فکر می‌کرد؛ پول و راحت‌طلبی، وجدان را می‌شوید و می‌برد، دیگر وطن که اصلاً مهم نیست. انسانیت هم فراموش می‌شود.
Fatemeh Asadi

حجم

۱۸۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۸۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۵۲,۲۰۰
۲۶,۱۰۰
۵۰%
تومان