دانلود و خرید کتاب جالب این‌جاست که... الن دجنرس ترجمه بهزاد قدیانلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جالب این‌جاست که... اثر الن دجنرس

کتاب جالب این‌جاست که...

نویسنده:الن دجنرس
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جالب این‌جاست که...

کتاب جالب این‌جاست که... نوشته الن دجنرس است که با ترجمه بهزاد قدیانلو منتشر شده است. الن دجنرس مجری و طنزپرداز مشهور ‌آمریکایی است که در این کتاب با زبان طنز دغدغه‌های ذهنی‌اش را بیان می‌کند.

درباره کتاب جالب این‌جاست که...

نویسنده طنزپرداز است اما در این کتاب سعی کرده است با زبان طنز درگیری‌های روزمره‌اش را بنویسد، این کتاب به درون زندگی این مجری می‌رود و با او همراه می‌شود. مترجم بهزاد قدیانلو که خوانندگان او را با برنامه خندوانه می‌شناسند خودش طنزپرداز است و توانسته است در این کتاب محتوای نویسنده را به خوبی و با امانت‌داری به خواننده منتقل کند. نثر جذاب و شخ‌طبع کتاب خواننده را به شوق می‌آورد و او را با خودش همراه می‌کند.

خواندن کتاب جالب این‌جاست که... را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به طنز پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب جالب این‌جاست که...

اکثر مواقعی که می‌خوام لباس بپوشم متوجه میشم که حدود یه ساعته فقط به لباس‌هام خیره شدم و نمی‌دونم کدوم‌رو انتخاب کنم. خیلی سخته که آدم تصمیم بگیره چی بپوشه. برای همینه که زندان خیلی هم بد نیست.

بعضی وقت‌ها دلم نمی‌خواد آدم بزرگ باشم. نمی‌خوام تصمیم‌های سخت بگیرم. نمی‌خوام مسئولیت داشته باشم. نمی‌خوام برای تحویل کارهام محدودیت زمانی داشته باشم. داخل زندان لازم نیست دست به هیچ انتخابی بزنم. زندگی داخل زندان خیلی ساده است.

با وجود اینکه تخت‌خواب‌های راحتی نداره و پتوهاش زبر و ناجوره و باعث میشه خارش بگیرم و دستشویی‌ها اوپن هستند و آدم احساس ناامنی می‌کنه و من هم خیلی باهاش مشکل دارم اما با همهٔ اینها اونجا باشگاه و تلویزیون داره! می‌تونم هیکل خیلی خوبی داشته باشم، حداقل هیکلم از زمانی که برای دوی ماراتن تمرین می‌کردم بهتر میشه. یه فرصت فوق‌العاده هم دارند به نام زمان هواخوری! چقدر جذاب. فکر کن که به حیاط زندان بگن فضای هواخوری، جون میده برای تمرینات هوازی. همیشه شنیدم که زندانی‌ها هیکلی و عضلانی هستند ولی من فکر نکنم از فضای زندان برای عضله‌سازی و بدن‌سازی استفاده کنم. بیشتر دلم می‌خواد شکمم رو آب کنم و تمریناتی انجام بدم که برای قلب و عروق مفید باشه. مجبورید برای تمرینات با خودتون دستکش ورزشی ببرید و این هزینه‌ای است که برای رسیدن به بی‌مسئولیتی مطلق باید بپردازیم.

نظرات کاربران

razi
۱۴۰۰/۰۲/۱۶

اگر الن دجنرس رو بشناسید با خوندن این کتاب کلی می‌خندید!

elham oji
۱۴۰۲/۰۸/۰۳

بخونید و لذت ببرید، سخت نگیرید من که کلی خندیدم و تا آخرش خوندم و دوستش داشتم حس خوبی از کتاب گرفتم که همین کافیه

علی صالحی
۱۳۹۹/۱۲/۱۲

اصلا جالب نیست

ya ali
۱۳۹۹/۱۱/۲۴

نمیشه بریده گذاشت، ترجمش ضعیفه، من از طرز نوشتنش خوشم نیومد. درکل،یجوریه...

MoonRiver
۱۳۹۹/۰۲/۰۴

اگه مثل من به هوای برنامه‌های الن این کتاب رو میخرید توصیه میکنم پولتون رو هدر ندید. ترجمه بد نبود ولی باورم نمیشه هنوزم ممکنه تو کتاب‌های ترجمه شده، غلط املایی وجود داشته باشه اونم به‌وفور

کاربر ۲۷۱۵۴۶۲
۱۳۹۹/۱۰/۲۸

عالی😍😍😍

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
مردم از سکوت می‌ترسند. هر جا سکوتی پیدا شود مردمانی هم هستند که آن رو با مزخرفی پر کنند.
elham oji
یادمه وقتی بچه بودم فقط یه بار در طول شبانه‌روز اخبار پخش می‌شد، یا می‌دیدیش یا از دستت می‌رفت. اما الان شبکه‌هایی هستند که بیست و چهار ساعته دارند خبررسانی می‌کنند و بازم براشون کافی نیست، یه مجری نشسته داره خبرها رو می‌خونه اون پایین هم یه بند زیرنویس رد می‌شه. تازه این هم همش نیست، داری به مجری گوش می‌دی، حواست به زیرنویس هم هست، همون موقع هم آنلاین داری توی نظرسنجی خبر هم شرکت می‌کنی و تایپ می‌کنی: نه، من مخالفم!
razi
بله، بیش از حد تنبل شدیم. برای همین شروع کردیم به تولید آیس‌پک! یعنی دیگه مردم نمی‌تونن با قاشق بستنی بخورن و باید یکی بستنی‌رو براشون له کنه بریزه تو لیوان و با نی بده دستشون که وقتی دارن با رفیق‌شون صحبت می‌کنند بتونن دکمه بالابر پنجره رو هم بزنن. تهش هم اسمارتیز گذاشتن که یه چیزی هم برای جویدن موجود باشه! با تشکر.
razi
بحث بسته‌بندی شد یاد بسته‌بندی باتری افتادم! واقعا چه مشکلی قراره برای باتری پیش بیاد که آنقدر محکم و سفت تو پلاستیک می‌چپوننشون بعد از اون طرف بسته‌بندی لامپ‌رو نگاه کنید، داخل یه مقوای خیلی نازک که کنارش هم بازه تا یه قسمت از لامپ هم بیرون باشه. تولیدکننده با خودش گفته: حالا قراره چی‌رو بسته‌بندی کنم؟ لامپ شیشه‌ای؟ ایول مشکلی براش پیش نمیاد همین مقوا بسه!
razi
مهربان، بامحبت و سپاسگزار باشید حتی اگر دیگران با شما مهربان نیستند. با این کار شما هیچ‌وقت به سطح اونا تنزل پیدا نمی‌کنید. در ضمن تنها چیزی که اون عوضیا رو ناراحت می‌کنه اینه که باهاشون مهربون باشید.
زهرا
مردم از سکوت می‌ترسند. هر جا سکوتی پیدا شود مردمانی هم هستند که آن رو با مزخرفی پر کنند. جهان پر از سرصداست. تقریباً دست یافتن به سکوت غیر ممکنه. دیگه دارم باور می‌کنم که سکوت از طلا ساخته شده. تنها چیزی که تو زندگیم می‌خوام همینه. سکوت جاییه که تمام جواب‌ها اونجاست، تمام حقیقتِ ما، اشتیاق ما، مسیر زندگی ما و همه چیزِ ما آنجاست. تمام جواب‌ها در سکوت نهفته است البته اگر بتونید پیداش کنید.
زهرا
چند درصد مردم می‌تونن بگن که صد در صد صادق هستند؟ فکر نکنم خیلی زیاد باشند. برای همینه که وقتی کسی قراره رییس جمهور بشه یا تو دادگاه شهادت بده مجبوره دستش رو روی کتاب مقدس بذاره. فرض اینه که همه دروغ میگن مگر خلافش ثابت بشه. برای همینه که برای اثبات صداقت‌مون مجبوریم به خدا و پیغمبر و جون پدر مادرمون قسم بخوریم که اگر دروغ گفته باشیم به کمرمون بزنه.
elham oji
آیا از خنگ بودن خود رنج می‌برید؟ آیا صدایی مدام در مغز شما تکرار می‌کند که به اندازه کافی باهوش نیستید؟ آیا این افکار شمارو نگران می‌کنند؟ دیگر نگران نباشید دوستان عزیزم. خبر خوبی برایتان دارم. این احساسات کاملاً درست هستند. شما اصلاً باهوش نیستید و خبر خوب دیگر اینکه در این زمینه تنها هم نیستید! بیایید روراست باشیم. همهٔ ما خنگ هستیم. تک‌تکمون. البته بعضی‌ها ادامه تحصیل می‌دهند و از دانشگاه مدرک می‌گیرند!
زهرا
شکرگزاری یعنی نگاه کردن به زاویهٔ روشن‌تری از زندگی، حتی اگر چشماتون رو اذیت کنه. شکرگزاری چیزیه که می‌تونیم وقتی دیگران باهامون صحبت می‌کنند ازشون یاد بگیریم.
زهرا

حجم

۱۳۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۳۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۵۲,۵۰۰
۲۶,۲۵۰
۵۰%
تومان