دانلود و خرید کتاب خود در روان‌شناسی اجتماعی ترجمه رضا پورحسین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خود در روان‌شناسی اجتماعی اثر ری. اف بامیستر

کتاب خود در روان‌شناسی اجتماعی

معرفی کتاب خود در روان‌شناسی اجتماعی

کتاب خود در روان شناسی اجتماعی نوشته ری.اف بامیستر است این کتاب با ترجمه دکتر رضا پورحسین، محمد سلیمی و مصطفی محمدی منتشر شده است. بامیستر این کتاب را در هشت فصل با این عنوان‌ها نوشته است: مروری بر ماهیت و ساختار خود، خود، روان بنه‌های خود و پردازش اطلاعات مربوط به خود، خودکار آمدی، کنترل سندهای مربوط به خود از طریق راهبردهای خود ناتوان‌سازی، الگوی حفظ خود ارزشیابی در رفتار اجتماعی، فرهنگ و خود، توهم و بهزیستی است.

درباره کتاب خود در روان شناسی اجتماعی

هیچ موضوعی برای مردم جالب‌تر از انسان نیست. علاوه بر این، جالب‌ترین بخش انسان خود اوست. روان‌شناسی به دلیل تدریس موضوعات مربوط به انسان، تقریبا در همه دانشگاه‌ها، دانشکده‌ای وسیع و معروف را به خود اختصاص می‌دهد. سایر منابعی که به خودشناسی می‌پردازند، از پیشگویان و ستاره شناسان گرفته تا مقالات مجله‌های پزشکی، آزمون‌های پزشکی و دین نیز به همین شکل موردتوجه و علاقه مردم هستند. به‌راستی، یافتن یک معنی قانع‌کننده در مورد خود بسیار مشکل است. وقتی می‌گوییم «من»، منظور همان خود است. اغلب افراد هرروز بارها از کلمه من و خود استفاده می‌کنند، بنابراین، بیشتر آن‌ها درک خاصی ازآنچه خود می‌نامند دارند، ولی بیان این درک آسان نیست. این پراکندگی مفهومی خود یکی از دلایلی است که باعث شده این مفهوم دارای ابعاد مختلف باشد. این کتاب سعی دارد تمام جنبه‌های این موضوع را بررسی کنید.

خواندن کتاب خود در روان‌شناسی اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به حوزه موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب خود در روان‌شناسی اجتماعی

در مجموع، دیدگاه فرد در مورد خود، در فهم رفتار فرد و همچنین، ماهیت کامل پدیده‌هایی که بر خود دلالت دارند، بسیار مهم است. شکست در تکرار برخی یافته‌ها در بافت‌های فرهنگی مختلف، نباید منجر به ناامیدی سریع از فقدان تعمیم‌پذیری اصول روان‌شناسی گوناگون یا نتیجه‌گیری برخی از انسان‌شناسان مبنی بر این نکته شود که افرادی که از لحاظ فرهنگی متفاوت هستند، در دنیای متفاوت و غیرقابل مقایسه‌ای زندگی می‌کنند. در عوض، ضروری است مؤلفه‌ها یا فرآیند های نظری تبیین کننده این تفاوت‌ها شناسایی شوند. نویسندگان این مقاله معتقدند ممکن است نحوهٔ تفسیر شدن خود، یکی از این مؤلفه‌های نظری نیرومند باشد.

نظرات کاربران

Ehsan Ahrari
۱۴۰۲/۱۰/۰۷

ترجمه می‌تونست خیلی بهتر باشه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
پژوهش‌هایی را مرور می‌کنیم که بیان می‌دارند، ممکن است برخی توهم‌ها با سلامت روان و بهزیستی سازگار باشند. به خصوص، شواهدی را مورد توجه قرار خواهیم داد که بر اساس آنها مجموعه‌ای از توهماتِ مثبتِ مرتبط مانند خود ارزشیابی‌های مثبت غیرواقعی، ادراکات مبالغه‌آمیز کنترل یا تسلط و خوش‌بینی
کاربر ۵۹۸۵۶۰۹

حجم

۵۵۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۴۸ صفحه

حجم

۵۵۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۴۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان