دانلود و خرید کتاب درمان اضطراب گیلیان باتلر ترجمه کوشیار کریمی طاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب درمان اضطراب

درمان اضطراب همراه با آبشار آرامش نوشته گیلیان باتلر و تونی هوپ کتابی کاربردی برای کمک به کسانی است پیوسته و به هر دلیل کوچکی دچار اضطراب می‌شوند.

اضطراب، ترس از یک عامل ناشناخته و نامعلوم است که موجب پریشانی فکر و گاهی بروز علایم احساس خطر، از جمله تپش قلب و رنگ پریدگی می‌شود. بنابراین در فرایند اضطراب، برخلاف ترس طبیعی و واقعی، یک عامل حقیقی ترس‌آور یا خطرناک یا آسیب‌زننده وجود ندارد، فقط ، ذهن آدمی به‌طور خودکار دچار احساس خطر می‌شود.

در کتاب درمان اضطراب ابتدا به خطراتی پرداخته شده است که اضطراب و نگرانی برای جسم و روح و طرز تفکر انسا ن دارد، سپس راه‌های رهایی از انواع اضطراب‌های بی‌اهمیت و رخ‌نداده و غیرمحتمل بیان شده است. در فصل دم کتاب به موضوع درمان‌های رفتاری اضطراب‌های مزمن و پایدار پرداخته شده و در فصل سوم درمان‌های دارویی این اختلال بررسی شده‌اند.

خواندن کتاب درمان اضطراب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب یک راهنما برای بهبود وضعیت مبتلایان به اختلال اضطراب است و همزمان می‌تواند برای پژوهشگران و علاقه‌مندان به مباحث روان‌شناسی و رفتاردرمانی هم سودمند باشد.

جملاتی از کتاب درمان اضطراب

انزوا و درون فکنی غالبا موجب تشدید و بدتر شدن اضطراب می‌شود. سعی کنید حداقل هر چند گاه یکبار، موضوع‌های نگران‌کنندهٔ خویش را با یکی از نزدیکترین کسان خود، از قبیل همسر یا دوست صمیمی یا پزشک یا روان‌شناس، در میان بگذارید. دیگران با قوت قلب و اطمینان دادن به شما موجب تسکین شما می‌شوند چراکه اطرافیان، بهتر از خودتان می‌توانند پوچ بودن نگرانی‌هایتان را ببینند و سخن آن‌ها حتما در رفع اضطراب شما تاثیر بسزایی دارد. آن‌ها می‌توانند با بیان تجارب خود و با بیان اینکه خودشان نیز زمانی دچار این‌گونه اضطراب‌ها بوده‌اند وی بعدا به واهی بودن آن‌ها پی برده‌اند، تا حد بسیار زیادی به شما آرامش می‌دهند.

از مخفی کردن احساس‌های منفی در دل خود بپرهیزید، زیرا باعث تشدید مشکلات و تزلزل بیشتر ساختار روانی شما می‌شود. ابراز احساسات و افکار، مایهٔ شکسته شدن غرور نیست چراکه تمام مردم حداقل در دورانی از زندگی خود، ولو برای مدتی کوتاه گذرا، دچار نگرانی و اضطراب می‌شوند. دیگران می‌توانند راه‌های تازه‌ای برای مبارزه با این افکار پوچ و غلبه بر آن‌ها و تقویت اعتمادبه‌نفس به شما نشان دهند.

نظرات کاربران

بهرام
۱۴۰۰/۱۱/۱۳

این کتاب تیر خلاصی هست به استرس و اضطراب. اگه من جای وزیر آموزش و پرورش بودم این کتاب رو جزو کتب درسی قرار می دادم کتاب یک مقدار غلط املایی داره ولی برای من اصلا مهم نیست به عالی بودنش میارزه

melik
۱۴۰۱/۰۳/۲۲

کتاب خوبی هست و ترجمه هم روان و خوبه. فقط ویرایشش مشکل داره.❤

khodabakhshi
۱۴۰۱/۰۹/۲۱

بر خلاف کامنت هایی که قبل از خرید خوندم کتاب خیلی ضعیف با راه کار های سطحی هستش و همچنین در رساندن مطالب هم ضعیف عمل کرده و کمتر از نظریه های علمی و کارشناسانه استفاده کرده

koohpeyma_v
۱۳۹۹/۰۹/۰۴

بسیار عالی و کاربردی برای کمک کردن هر فرد به خودش. اما اگر ترجمه روان تر بود بهتر هم میشد. 👌

شهره حیدری
۱۳۹۹/۰۳/۱۱

بسیار مفید و کاربردی بود

93949493
۱۳۹۹/۰۲/۱۲

کتابی روان و آموزنده و کاربردی

gharibimohammad
۱۳۹۹/۰۱/۰۲

در این شرایط(اضطراب کرونا) راهکارهای خوبی داره

Lily
۱۳۹۹/۰۹/۰۹

این کتاب در عین کوتاهی نکات کاربردی خیلی خوبی داره و برای من مفید بود. به کسایی که زیاد اضطراب رو تجربه میکنن توصیه میکنم کتاب رو بادقت و طمانینه بخونن و به تک تک راه حل هاش دقت بکنن

- بیشتر
امین
۱۳۹۹/۰۱/۱۷

تلف کردن وقت و خوندنش خالی از لطفه خیلی کتابای بهتری هست حتی تو طاقچه کلی هم غلط تایپی داره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۰)
پاره‌ای اوقات، انسان چنان دچار اضطراب شدیدی می‌شود که آشفتگی ذهنی به او اجازهٔ کشف ماهیت دقیق موضوع را نمی‌دهد.
Dexter
اگر شواهدی دال بر چیزی وجود ندارد هنوز قطعی نیست، بیهوده خود را به آن مشغول نسازید.
Dexter
شعر یا آوازی بخوانید: این یاشد یکی از قدیم‌ترین و رایج‌ترین مکانیسم‌های دفاع روانی انسان در برابر انواع مشکلات از جمله نگرانی، اضطراب و افسردگی باشد.
Dexter
اضطراب موجب بی‌حوصلگی و عصبیت می‌شود و عصبیت منجر به انزواطلبی می‌گردد و تنهایی و یکنواختی نتیجهٔ جز تشدید اضطراب‌ها نخواهد داشت.
نبات
ذهن انسان ظرفیت و گنجایش محدودی دارد. انسان در یک زمان فقط به یک موضوع می‌تواند توجه کامل نماید. بنابراین اگر خود را مشغول نگاه دارید و همواره کاملا از نظر جسمی و فکری سرگرم باشید، جایی برای نگرانی نخواهد ماند. تجربه نشان می‌دهد که استرس و یا تنش‌های عصبی که در روزهای مشغولیت به روان ما فشار می‌آورند در اوقات بیکاری و فراغت آثار اضطراب‌زای خود را نمایان می‌سازند. در اوایل کار شاید برگرداندن توجه از موضوع نگران‌کننده به موضوعات سرگرم کنندهٔ تفریحی یا شغلی قدری دشوار به نظر برسد ولی این را بدانید که هر چه پیش بروید و هر چه مشغول‌تر باشید دفع نگرانی و خارج کردن آن از ذهن آسان‌تر خواهد شد.
کاربر ۱۹۶۷۳۵۲
سه موضوع کلی وجود دارد که اکثر نگرانی‌های ما پیرامون و دربارهٔ آن‌ها هستند درحالیکه این سه مورد ارزش نگرانی را ندارند: ۱. موضوع‌های بی‌اهمیت ۲. موضوع‌های بعید و نامحتمل ۳. موضوع‌های رخ نداده اگر این سه دسته موضوع را از جریان فکر خود حذف کنید خواهید دید که تا چه حد به آرامش روانی می‌رسید و نگرانی و اضطراب شما برطرف می‌شود. دنیا به کام تو شد شد نشد نشد خسرو غلام تو شد شد نشد نشد
کاربر ۱۹۶۷۳۵۲
همین احساس خطر است که ما را به مطالعه، کسب مهارت‌های گوناگون، پرهیز از کشیدن سیگار، تعمیر و تعویض به موقع قطعات اتومبیل و غیره، ترغیب می‌نماید.
gharibimohammad
به‌طور کلی مکانیسم نگرانی و احساس خطر باید به صورت یک چراغ قرمز چشمک‌زن باشد نه چراغ قرمزی که همواره روشن است!
نبات
نگرانی و اضطراب، قدرت تصمیم گیری و اراده را از شما سلب می‌کند.
Maral A
نگرانی اصولا با نوعی کاهش اعتمادبه‌نفس و خودکم‌بینی همراه است لذا به‌طور کلی باید خودکم‌بینی را کنار بگذارید
mohammad

حجم

۶۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۷۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

حجم

۶۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۷۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان