دانلود و خرید کتاب دوربرگردان میثم کیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دوربرگردان اثر میثم کیانی

کتاب دوربرگردان

نویسنده:میثم کیانی
انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دوربرگردان

در کتاب دوربرگردان، مجموعه ۱۰ داستان برگزیده جایزه ادبی مهرگان را به قلم نویسنده معاصر، میثم کیانی بخوانید.

 درباره کتاب دوربرگردان 

فضای مجموعه دوربرگردان با مجموعه قبلی میثم کیانی به اسم رگبار متفاوت است. در این مجموعه برعکس مجموعه قبلی روایت بر فرم برتری دارد. 

داستان‌های مجموعه دوربرگردان در موقعیت‌های مکانی مختلفی مثل امام‌زاده، قبرستان، میدان و... اتفاق می‌افتند و یکی از داستان‌ها هم در میدان جنگ ایران و عراق می‌گذرد. داستان‌ها درونمایه‌های متفاوتی دارند از کودکان کار گرفته تا داستان‌های پلیسی و....

فالِ فسیل، خزیده تا آن گوشهٔ حال، بهمن برای مُرده، دیوارهای دوار،شبی‌خون، سهمِ پاییز، خوابِ انار، نُت‌های خیس، چاقوی دسته‌زنجانِ کوهن و چترِ پایتخت نام داستان‌های این مجموعه‌اند.

 خواندن دوربرگردان را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

علاقه‌مندان به داستان کوتاه فارسی از خواندن این داستان‌های جذاب و تاثیرگذار لذت خواهند برد

جملاتی از کتاب دوربرگردان

سیزده گلوله و ترکش، راحت می‌تواند کار آدم را بسازد. وقتی درازبه‌دراز افتاده بود و از لای باریکِ چشم‌ها زل زده بود به کسی که سابق بر آن فرمانده خطابش می‌کردند و حالا مقابل او، درست به همان حالت، می‌دیدش. دوباره به خودش این‌ها را گفت: سیزده گلوله و ترکش... و به فرمانده نگاه کرد که با او لحظه‌های آخرش را سپری می‌کرد. برای بار سوم از پایین تا بالا، حفره‌های پر از خون را یکی‌یکی شمرد؛ سه‌تا در پاها و هفت گلوله در سینه و شکم، و با نیم‌چرخ سر به راست و چپ، جای سه زخم کاری هم در دست‌ها، در مجموع می‌شدند سیزده جای گِرد و جوشان از خون. می‌دانست تا تخلیه شدن کُلِ خون بدن کمتر از چند ثانیه فرصت دارد، یک‌جا و بعد دیگر خلاص... سعی کرد آرام‌تر نفس بکشد تا خون کمتری از حفره‌ها بیرون بریزد. بین صدای انفجارها و ناله‌هایی که اطرافش را پُر کرده بودند، تشخیص صدای زنی که در همان اطراف شیون می‌کرد، کار سختی نبود. جنس صدا ظریف بود و مهربان. انگار می‌شناختش.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۶۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان