دانلود و خرید کتاب گرندل جان گاردنر ترجمه مرتضی زارعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گرندل اثر جان گاردنر

کتاب گرندل

نویسنده:جان گاردنر
انتشارات:نشر خزه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گرندل

گرندل اثر جان گاردنر رمانی بر اساس افسانه بیوولف، کهن‌ترین منظومه حماسی به زبان انگلیسی است. منظومه بیوولف را شاعری گمنام در نیمه اول قرن هشتم میلادی سروده است که داستانی تمثیل وار از رویارویی خیر و شر است. 

گرندل اولین اثر جان گاردنر است که به فارسی ترجمه می‌شود.

خلاصه کتاب گرندل

دیوی از دل تاریخ به دنیای امروز می‌آید و می‌بیند که انسان معاصر تنها، خشن و سرگردان است. او در گشت و گذار بین ادم‌ها به خیلی از مفاهیم عمیق انسانی پی می‌برد. مفاهیمی مثل عشق به مادر، شادی، معصومیت، زمان، خودخواهی، حیرانی و اندوه. گرندل مانند بیوولف از شعری کهن بیرون آمده است اما صدایش صدای معترض و پراضطراب انسان عصر جدید است. گاردنر اثری بدیع، ماهرانه، اندوهناک و سرشار از تفکر و احساسات ناب انسانی خلق کرده است.

کتاب گرندل بای چه کسانی مناسب است

خواندن این کتاب را به کسانی که به داستان‌های تمثیلی و نمادین با مفاهیم ناب انسانی علاقه‌دارند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جان گاردنر

جان گاردنر، نویسنده، مقاله نویس، منتقد و استاد داستان‌نویسی و از چهره‌های تاثیرگذار ادبیات قرن بیستم امریکا بود. او در سال ۱۹۳۳ در خانواده‌ای ادب‌دوست و عاشق شکسپیر به دنیا آمد و در ۱۹۸۲ از دنیا رفت. گرندل به گفته منتقدین بزرگترین اثر او به شمار می‌رود و برای جاودانه شدن نامش کافی است. جان گاردنر استاد بسیاری از نویسندگان از جمله ریموند کارور بوده است. گفتگوهای طلوع، روشنایی اکتبر، کوهستان نیکل؛ یک داستان روستایی، هنر زندگی و داستان‌های دیگر، برخی از آثار جان گاردنر هستند.

جملاتی از کتاب گرندل

گوش کن. با دقت گوش کن! یک مرد عصبانی معمولاً مشتش را به ‌طرف کلِ عالَم تکان نمی‌دهد. گزینش می‌کند و می‌زند همسایه‌اش را نقش بر زمین می‌کند. از سوی دیگر، یک تکه سنگْ عالَم را بی‌طرفانه طبق قانون گرانش جذب می‌کند. قبول می‌کنی که اینجا تفاوتی هست؟»



نظرات کاربران

M
۱۴۰۰/۰۲/۰۲

بدترین ترجمه ای که در زندگیم امتحان کردم❌❌

behnam
۱۳۹۸/۰۹/۲۸

ترجمه بسیار ضعیف بوده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۸۹۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان