دانلود و خرید کتاب چک لیست استارتاپ؛ ۲۵ گام برای یک کسب و کار مقیاس‌پذیر با رشد سریع دیوید رز ترجمه پدرام فرزین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چک لیست استارتاپ؛ ۲۵ گام برای یک کسب و کار مقیاس‌پذیر با رشد سریع اثر دیوید رز

کتاب چک لیست استارتاپ؛ ۲۵ گام برای یک کسب و کار مقیاس‌پذیر با رشد سریع

معرفی کتاب چک لیست استارتاپ؛ ۲۵ گام برای یک کسب و کار مقیاس‌پذیر با رشد سریع

اغلب کارها مانند رانندگی و سخنرانی، در زندگی ما وجود دارند که با تجربه و در طول زمان بر آن‌ها مسلط می‌شویم اما گاهی آنقدر فرصت نداریم تا زمان زیادی را به کاری اختصاص دهیم که هر ثانیه آن ارزشی طلایی برای ما داشته باشد. کافیست برای انجام چنین کاری یک چک‌لیست داشته باشید تا با بررسی دقیق آن بتوانید به نتیجه‌ای موفقیت آمیز دست پیدا کنید!

علاقمندان به کارآفرینی، ایده‌های بسیاری در ذهن دارند اما سوال مهم این است که از بین این ایده‌ها کدام‌یک می‌تواند مبنای یک استارتاپ و کسب‌وکار جدید با سودآوری پایدار باشد. اغلب افراد بطور دقیق و مشخص نمی‌دانند که باید از کدام نقطه شروع کنند تا در این مسیر پر پیچ و خم با بن‌بست روبرو نشوند.

«چک لیست استارتاپ؛ ۲۵ گام برای یک کسب‌وکار مقیاس‌پذیر، با رشد سریع» مانند یک مشاور خوب، شما را در مسیر راه‌اندازی استارتاپ، جذب سرمایه و خروج موفق راهنمایی خواهد کرد. خواننده با مطالعه این کتاب به یک دید کلی از مسیر خلق کسب‌وکار دست پیدا می‌کند و گام به گام می‌آموزد که چگونه باید از هر مرحله عبور کند تا در این راه دچار اشتباهات بزرگ نشود.

این کتاب حاصل تجربیات بیل گروس، کارآفرین و سرمایه‌گذار مشهور آمریکایی و دیوید رز، کارآفرین سریالی با تجربه سرمایه‌گذاری بر روی بیش از ۱۰۰ استارتاپ است. نشریه فوربس از دیوید رز به عنوان «فرشته بزرگ نیویورک» یاد کرده است.

این کتاب به سه بخش اصلی تقسیم شده است. بخش اول نحوه پرورش ایده را به مخاطب آموزش می‌دهد تا بتواند با شناخت دقیقی از مراحل انجام کار، ایده خود را به محصولی باارزش تبدیل کند. بخش دوم کتاب به ایجاد شخصیت حقوقی برای هر استارتاپ و چگونگی انجام مراحل قانونی و اداری آن پرداخته است. تمرکز این کتاب در بخش سوم بیشتر بر روی مباحث مالی کسب‌وکار از جمله راهکارهای جذب سرمایه، حقوق صاحبان سهام و خروج موفق است.

منابع بسیاری در این کتاب به مخاطب معرفی شده است تا با استفاده از این ابزارها بتواند ایده خام خود را به محصولی موفق تبدیل کند و کسب‌وکار خود را به سرعت رشد دهد!

سخت‌ترین نکات در مورد سخت‌ترین چیزها
بن هوروویتز
گفت‌وگو با مردم: فرآیند شناخت مشتری بر اساس مدل استارتاپ ناب
گیف کنستابل
راهنمای تولید ناب؛ چگونه با حداقل محصول پذیرفتنی (mvp) و بازخورد سریع مشتری به نوآوری بپردازیم
دن اولسن
مدیریت با بازده بالا
اندرو گروو
جذب؛ چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد!
گابریل وینبرگ
فروشگاه همه چیز؛ جف بیزوس و عصر آمازون
برد استون
استارتاپ ناب (خلاصه کتاب)
اریک ریس
شرکت خلاقیت
شورش بشیری
اول سود؛ کسب و کار خود را ا ز یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌ساز تبدیل کنید
مایک میخالوویچ
برنامه‌ بازاریابی یک صفحه‌ای
آلن دیپ
مدل های درآمدی و کسب و کار با رویکرد بازار ایران (جلد اول)
مهدی علیپور سخاوی
مدل های درآمدی و کسب و کار با رویکرد بازار ایران (جلد دوم)
مهدی علیپور سخاوی
داستان‌های استارتاپی
جردن راینور
راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درونگرا
آژانس بازاریابی هوشمند اسمارت باگ
هک رشد
احسان جهاندارپور
تست مامان
راب فیتزپاتریک

نظرات کاربران

Ali Shams
۱۳۹۷/۱۲/۱۳

با سلام، ممنون می‌شوم در خصوص قیمت کتاب‌ها کمی بیشتر دقت بفرمائید. کتاب الکترونیکی با این میزان قیمت در وهله فعلی ، خارج از عرف هست و مقرون به صرفه نیست. اگر سایر دوستان موافق هستند ممنون می‌شوم نظراتشان را اعلام بفرمایند. نظر بنده

- بیشتر
امیر دهقانی اسکویی
۱۳۹۸/۰۱/۰۶

قیمت بالاست

Zahra🌿
۱۳۹۸/۰۱/۱۹

کتاب خوب و مفیدی بود.اما قیمتش بالا هست.لطفا تجدید نظر کنید و قیمت رو پایین بزارید.

مصطفا
۱۳۹۹/۰۱/۲۹

من توی بینهایت خوندم. کتاب خوبیه و برای من کاربردی بود. ولی خب بعضی جاهاش زیاده گویی داشت. ولی نکته اصلی اینه که مقداری از مطالب کتاب به قوانین آمریکا یا معرفی سایت و اپ‌هایی که میشه ازشون برای کار

- بیشتر
morteza
۱۳۹۸/۰۴/۲۱

کتاب بسیار خوبی برای تمام علاقه مندان به حوزه مشاوره و راه اندازی کسب و کار ها مخصوصا استارت آپ ها می باشد اگر قصد شروع شراکت کاری رو دارید حتما این کتابوبخونید البته ۱۰تا۲۰ درصد کتاب به درد شرکتهای آمریکایی میخوره

- بیشتر
rasool kashi
۱۳۹۸/۰۳/۲۴

سلام قیمت بالاست ):

محمد
۱۳۹۸/۰۱/۲۰

خریدمش ارزش پولی که دادم نداشت فکر می کردم چیز بهتری باشه متنش که خیلی تهی بود نمیدونم شاید خیلی بخشاشو حذف کردن بعد گزاشتن در کل ترجمشم خوب نبود

احسانش
۱۳۹۸/۰۱/۲۳

قیمت بالاست. تجدید نظر کنید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
ایده مطمئنا چیزی ارزشمند است، اما حقیقت زیادی در این جمله وجود دارد: «موفقیت کسب‌وکار، ۱ درصد ایده و الهام و ۹۹ درصد کار سخت است.»
Javad Sobouti
یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که کارآفرینان در اولین تجربهٔ خود مرتکب می‌شوند این است که تأمین مالی و سرمایه‌گذاران را به عنوان کاری می‌بینند که تنها لازم است یک بار انجام شود، که ذهنیت کاملا نادرستی است.
Javad Sobouti
در این لحظه، زمانی که شما زندگی خود را در یک سرمایه‌گذاری جدید می‌گذارید، بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ بنیان‌گذار دیگر هم همین کارها را انجام می‌دهند!
Javad Sobouti
سهام در مورد آینده یک کسب‌وکار است و بنابراین باید به جای افرادی که خدمات آن‌ها را می‌توان در بازار به ازای پول نقد خریداری کرد، در اختیار افرادی قرار گیرد که ویژگی‌های مفید و کمیابی دارند.
Javad Sobouti
یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که کارآفرینان در اولین تجربهٔ خود مرتکب می‌شوند این است که تأمین مالی و سرمایه‌گذاران را به عنوان کاری می‌بینند که تنها لازم است یک بار انجام شود، که ذهنیت کاملا نادرستی است.
Javad Sobouti
بنجامین فرانکلین یک کارآفرین شگفت‌انگیز بود. شما باید بیوگرافی جذاب او را برای برخی راهنمایی‌ها و کسب تجربه برای استارتاپ بخوانید.
Javad Sobouti
تجربه نشان داده است کسب‌وکاری که در آن رقیبی وجود ندارد به مقدار قابل توجهی سخت‌تر از زمانی است که دیگران راه را برای شما باز کرده‌اند
Arezu
«راه‌اندازی یک کسب‌وکار آسان است، حفظ آن یک هنر.» ضرب المثل چینی
Arezu

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۷ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۷ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان