دانلود و خرید کتاب عزت نفس به زبان ساده اس. رنی اسمیت ترجمه اکبر عباسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عزت نفس به زبان ساده اثر اکبر عباسی

کتاب عزت نفس به زبان ساده

معرفی کتاب عزت نفس به زبان ساده

کتاب عزت نفس به زبان ساده نوشتهٔ اس رنی اسمیت و ویویان هارت و ترجمهٔ اکبر عباسی و حمیدرضا متین فر است. نشر نسل نواندیش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، به شما کمک می‌کند بتوانید اعتماد‌به‌نفس خود را تقویت کنید تا پیرو آن، زندگی راحت‌تر و لذت‌بخش‌تری داشته باشد.

درباره کتاب عزت نفس به زبان ساده

کتاب عزت نفس به زبان ساده فقط یک کتاب نیست؛ بلکه فرایندی است که طراحی شده تا شما را هدایت کند و از دروازهٔ عزت‌نفستان عبور دهد.

نویسندگان این کتاب، در این فرایند، به شما کمک می‌کنند تا مرحله‌به‌مرحله در تقویت عزت‌نفس خود گام بردارید.

نکتهٔ عالی در مورد این کتاب این است که داستان‌هایی را با شما به اشتراک می‌گذارد که به شما یادآوری می‌کنند در این مسیر تنها نیستید؛

همچنین تمرین‌هایی را در کتاب می‌بینید که به دیگران کمک کرده است، موفق شوند و در جهت صحیح حرکت کنند.

کتاب عزت نفس به زبان ساده:

۱. ما به شما در درک اینکه عزت‌نفس چیست و چطور در زندگی‌تان تأثیر می‌گذارد، کمک می‌کند.

۲. به شما نشان می‌دهید چطور می‌توانید بفهمید که دقیقاً کجا هستید.

۳. ابزارهایی برای غلبه بر نبود اطمینانی که شما را عقب و پایین نگه می‌دارد، در اختیارتان قرار خواهد داد.

۴. همچنان که اهدافتان را تعیین می‌کنید و کم‌کم حسی خوب بابت دستیابی به موفقیت بیشتر بر اثر کسب عزت‌نفس بیشتر در شما ایجاد می‌شود،‌ از شما حمایت خواهد کرد.

۵. به شما کمک می‌کند موانع درونی را که وقتی انتظارش را ندارید با آنها مواجه می‌شوید، بشناسید و آن‌ها را برطرف کنید.

۶. کمک می‌کنیم تا روابط حرفه‌ای و شخصی‌تان را بهتر درک و تثبیت کنید.

۷. می‌داند که شما دوست دارید روش افزایش عزت‌نفستان را با دیگران به اشتراک بگذارید، بنابراین نشان می‌دهد که چطور از این طریق عشق را گسترش دهید.

خواندن کتاب عزت نفس به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و به‌ویژه افرادی که احساس می‌کنند نیاز به تقویت اعتمادبه‌نفس خود دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب عزت نفس به زبان ساده

«فصل ۱۱: افزایش اعتمادبه‌نفس از طریق خودآگاهی

در این فصل می‌خوانید:

- دستیابی به‌وضوح در مورد اینکه کیستید

- توجه به ندای درونی‌تان

- تحت کنترل نگه‌داشتن دیدگاه و افکارتان

- به دست گرفتن کنترل زندگی‌تان

معمولاً ساده‌ترین سؤال‌ها سخت‌تر از همه پاسخ داده می‌شوند. من کیستم؟ چرا این‌گونه هستم؟ چه چیزی برایم مهم است؟ چه می‌خواهم؟ به نظر می‌رسد فقط در عرض یک لحظه خیال می‌کنید به پاسخ دست پیدا کرده‌اید، ولی دوباره از خودتان سؤال می‌کنید و این‌بار متوجه می‌شوید که بار دیگر در موقعیتی گیج‌کننده قرار گرفته‌اید.

آیا اینکه شما هرگز پاسخ به این سؤال‌های پیچیده را نخواهید داشت، باوری اشتباه است؟ ما عقیده داریم این سؤال‌ها پاسخ‌هایی دارند که هر لحظه در حال تحول و شکل‌گیری است. وقتی بدون ترس پاسخ این سؤال‌ها را بپذیرید، زندگی تجاربی را به شما عرضه می‌کند که واقعیت وجودی و فرصت‌های رشد فراتر از موقعیت کنونی‌تان را تأیید می‌کند.

وقتی خودآگاهی‌تان افزایش پیدا کند، ظرفیتی را می‌سازید که بخش بیشتری از استعدادهای درخشانتان را شکوفا می‌کند. درک اینکه چقدر شگفت‌انگیز هستید، اعتمادبه‌نفس شما را افزایش می‌دهد.

در این فصل به شما کمک می‌کنیم راز و رمز این را که کیستید کشف کنید. شما توانایی شنیدن ندای درونی‌تان را به دست می‌آورید. قلبتان قوی‌تر می‌شود و به شما شهامت پاسخ‌گویی می‌دهد. به این‌ترتیب بر گرایش به باور عقاید دیگران بیش از عقاید خودتان غلبه می‌کنید.»

***

«برنده کسی است که...

آیا تابه‌حال به این فکر افتاده‌اید که چه کسی برنده می‌شود؟ چه کسی ارتقا می‌گیرد؟ چه کسی قرارداد را به دست می‌آورد؟

آیا موردی وجود دارد که بازنده‌ها در دستیابی به آن شکست بخورند و به طرف مقابلشان برتری دهند؟ یا آیا کاری هست که برنده‌ها انجام دهند و به آن‌ها برتری دهد؟

وقتی صحبت از رسیدن به هدف است، شاید شرایط در ظاهر برابر به نظر برسد؛ اما هرگز این‌طور نیست. افرادی که به موفقیت دست پیدا می‌کنند به خودشان باور دارند و نگرش صحیحی را در خودشان توسعه می‌دهند و می‌توانند پاسخ «نه» را به‌عنوان پاسخ سؤالشان بپذیرند. کسانی که به موفقیت دست می‌یابند، می‌خواهند کارهای لازم را انجام دهند و به فراتر از کارهای مقرر بروند.

در این فصل اطلاعاتی در مورد فراتر رفتن از ضرورت‌ها به شما می‌دهیم. موفقیت از طریق وضوح ذهن، درک قلبی و شناخت استقامت بدنتان به دست می‌آید. اگر بخواهید مثل ورزشکاری باشید که به‌خوبی تمرین کرده است و به دستور مربی‌اش گوش می‌دهد و آن‌ها را می‌آموزد و دستورها را دنبال می‌کند تا به نتایج مدنظرش برسد، باید به خواندن این فصل ادامه دهید. ما شما را تا رسیدن به این مرز همراهی می‌کنیم.»

نظرات کاربران

سینا
۱۳۹۹/۰۴/۳۰

به جرات میشه گفت یکی از بهترین کتابها در زمینه عزت نفسه. بسیار کامل با جزییات لازم اشاره کرده. ترجمه روانی هم داره که به گیرایی مطالب خیلی کمک کرده. البته اگه در کنار این کتابها به صورت مکمل استفاده کنید نتیجه

- بیشتر
mahdi
۱۳۹۸/۱۲/۲۱

خیلی فکر کردم که در نظرات چی بنویسم که ارزش این کتابو نشون بده خلاصه به این رسیدم: این کتاب یکی از بهترین دوستای منه و من باهاش زندگی میکنم؛حرف میزنم؛میخندم و ... خوددوستی سالم یه زندگی سالم رو میسازه و این

- بیشتر
ehsan kharazani
۱۳۹۸/۱۲/۲۹

کتاب خیلی مفیدیه برای همه. لطفاً تخفیف بذارین. مرسی

mahsa
۱۳۹۹/۰۵/۱۳

عزت نفس یکی از مهم ترین وجوه یک انسانه حتما بخونید و بهره مند بشید از این کتاب

حسین قدیری
۱۴۰۱/۰۶/۱۳

من = بهترین دوستم :) . راجع به خود عزت نفس خیلی میشه حرف زد خیلی ، اما چرا اینقدر نمی دونیم این مهمه برام جای سواله بریم سراغ کتاب 💚اول از نقاط مثبتش بگم بهترین پارت کتاب سوال هایی بود که میداد

- بیشتر
Morteza Hamidi
۱۳۹۸/۰۳/۱۱

من نسخه کاملو هنوز نخوندم ولی قسمت نمونه کتابو خوندم چنان مجذوب شدم که نگین ونپرسین.انگار یه آینه جلومه ک. باطن خودمو توش دارم میبینم

shila
۱۳۹۹/۰۳/۰۸

من فکر میکنم داشتن این ویژگی‌ها برای کتاب‌های روان‌شناسی واجبه: -مفید و مختصر بودن مطالب -قدرت انتقال بالای نویسنده(تا خواننده بتونه با مطالب کتاب ارتباط برقرار کنه) -دلسوز بودن نویسنده و اینکه هدفش کمک به خواننده باشه نه صرفا چاپ شدن کتابش -جذاب بودن

- بیشتر
hyکاربر ۹۷۶۹۴۱
۱۳۹۹/۰۱/۲۶

عالیترین

نیلو
۱۳۹۹/۰۲/۱۱

خیلی خوبه ضرر نمیکنی بخونی

♥من آن توام مرا به من بازمده♡
۱۴۰۰/۰۴/۲۶

عالیه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۱۷)
برای گذراندن زندگی با عزت‌نفس قوی، رفع ترس‌هایتان لازم است. ما متوجه شده‌ایم که فقط یک روش برای غلبه بر ترس و ایجاد قدرت درونی وجود دارد و آن رویارویی با ترس است
S.Abolqasem
هرچه عزت‌نفس بیشتری داشته باشید احتمال بیشتری دارد که در رابطه‌هایتان صادقانه رفتار کنید. شما تلاش نمی‌کنید تا دقیقاً تصویری باشید که فردی دیگر می‌خواهد، بلکه به روشی فکر، رفتار و صحبت می‌کنید که اصیل و برای شما راحت است.
mahdi
از کسانی که شما را دست می‌اندازند و به اشتباهات‌تان می‌خندند، می‌ترسید. به دیگران اعتماد ندارید و همیشه در حال بررسی هستید که چه کسی به کاری که انجام می‌دهید، توجه می‌کند. تردید دارید که آیا می‌توانید به موفقیت برسید یا نه و حتی برای رسیدن به موفقیت تلاش نمی‌کنید. از شکست و ردشدن می‌ترسید. تا جایی که می‌توانید از دیگران کناره‌گیری می‌کنید چون نمی‌خواهید درباره‌تان قضاوت کنند. یا احساس می‌کنید که باید به دیگران نشان دهید چقدر موفق هستید و گمان می‌کنید به این صورت شما را قضاوت نخواهند کرد. همه چیز باید عالی به نظر برسد؛ شغل، خانواده، ظاهر، خودرو و خانه‌تان. اما همه‌اش این نیست. عزت‌نفس ضعیف به‌ویژه اگر از جانب دیگران مورد انتقاد قرار بگیرید، می‌تواند به احساس شرم منجر شود. شما احساس حقارت و اندوه می‌کنید. چه انتقاد دقیق و صحیح باشد و چه صحیح نباشد، حسی از بی‌کفایتی در شما ایجاد می‌شود چون احساس بی‌لیاقتی می‌کنید.
کاربر ۱۲۵۴۱۲۵
جالب است بدانید آمارها نشان می‌دهند نود درصد از نگرانی‌های شما در مورد اتفاقاتی است که هرگز نخواهند افتاد.
Mahdi
عزت‌نفس عبارت است از احساس شما در مورد خودتان به‌عنوان شخص نه آنچه دارید. افراد زیادی هستند که حس ارزشمند بودن خودشان را براساس عوامل بیرونی مانند اینکه چقدر پول درمی‌آورند و دارایی‌های مادی آن‌ها چقدر است، ظاهرشان چقدر خوب است و چه تعداد دوست دارند بنا می‌کنند؛ اما هرکدام از این‌ها می‌تواند تغییر کند و اگر این عوامل تغییر کنند، عزت‌نفس شما می‌تواند به‌شدت سقوط کند.
معجزه ی سپاسگزاری
جالب است بدانید آمارها نشان می‌دهند نود درصد از نگرانی‌های شما در مورد اتفاقاتی است که هرگز نخواهند افتاد.
amir
ترس یک گرایش ذهنی است که وقتی نمی‌توانید خودتان را مطمئن کنید که هر اتفاقی بیفتد حالتان خوب خواهد بود، زندگی شما را در کنترل خودش می‌گیرد.
mahdi
افکار شما رفتارتان را هدایت می‌کنند، رفتارهای شما از عادت‌هایتان شکل می‌گیرند و عادت‌های شما زندگی‌تان را خلق می‌کنند!
markoqolu
شما برای کمک به بزرگ‌سالان و کودکان در پرورش عزت‌نفسشان ابتدا باید آن‌ها را باور کنید، حتی اگر آن‌ها خودشان خودشان را باور نداشته باشند.
mahdi
خودتان را باور داشته باشید! این جمله‌ای کوتاه است اما تأثیر آن بر زندگی برای شاد و موفق بودن حیاتی است. عزت‌نفس عبارت است از احساس شما در مورد خودتان به‌عنوان شخص نه آنچه دارید.
aboozarkarin

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

قیمت:
۸۹,۹۰۰
تومان