دانلود و خرید کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن باربارا دی‌آنجلیس ترجمه هادی ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن اثر باربارا دی‌آنجلیس

کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن

معرفی کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن

بارابارا دی آنجلیس در کتاب «اعتمادبه نفس» خود، روش‌های دستیابی به اعتمادبه نفس و کابردهای آن در زندگی را بیان می‌کند. در کتاب حاضر، باربارا تعریف دقیقی از اعتمادبه نفس و خودباوری حقیقی دارد و ابزارهای لازم برای خلق اقتدار شخصی، اعتماد به نفس و عشق و شور و حرارت را چه در شغل و کار و چه در روابط در اختیار شما قرار می‌دهد. در این کتاب خواهید آموخت: چگونه ممکن است موفقیت و خوشبختی خود را با دستان خودتان خراب کنید. چگونه «به تاخیر انداختن» را به تاخیر بیاندازید و زندگی کردن را از همین الان آغاز کنید. چگونه با منابع عظیم و اقتدار شخصی و نیروی بیکران درونی ارتباط برقرار کنید. چگونه خودباوری روحی و معنوی خود را بازیابید. چگونه بر ترس‌هایتان غلبه کرده و عشق و شور و حرارت را به زندگی خود برگردانید.
مشاوره خصوصی با باربارا دی‌آنجلیس: عشقی پایدار، قبل، حین، و بعد از ازدواج، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده
باربارا دی‌آنجلیس
ازدواج عاقلانه
شمس‌الدین حسینی
آیا می‌توانم رابطه‌ام را نجات دهم؟ (چگونه تشخیص دهم که باید در رابطه‌ام بمانم یا بروم؟)
‌‫مایکل. اس.‬ برودر
عشق را بجویید تا بیابید (عشق و شور زندگی)
باربارا دی‌آنجلیس
قوانین روابط موفق
باربارا دی‌آنجلیس
رازهایی درباره زنان
باربارا دی‌آنجلیس
اعتماد به نفس
باربارا دی‌آنجلیس
آیین دوستیابی و چگونگی نفوذ در دیگران
دیل کارنگی
خودت را تباه نکن؛ فکر و خیال بس است به زندگی‌ات برس
گری‌جان بیشاپ
آخرین راز شادزیستن؛ پیرو قلب خود باشید
اندرو متیوس
نمی‌گذارم کسی اعصابم را به‌هم بریزد
شمس‌الدین حسینی
۵ زبان عشق
گری چاپمن
۴۰ فکر سمی
آرنولد لازاروس
غلبه بر عزت نفس پایین با CBT (درمان‌شناختی - رفتاری)
استفان پالمر
جدایی معنوی؛ چگونه پس از جدایی به زندگی خود ادامه دهیم
دبی فورد
خودتان را بهتر بشناسید
دیوید جی لیبرمن
هنر بیان؛ حرف‌ بزن تا برنده شوی
برایان تریسی
عزت نفس به زبان ساده
اکبر عباسی
قاطعیت
ماکس اگرت

نظرات کاربران

sahar
۱۳۹۹/۰۵/۱۲

اصلا برای من جذابیت نداشت و نتونستم باهاش ارتباط بگیرم ، چرا که بیشتر راجب نشانه های اشخاص با اعتماد به نفس پایین و ویژگی افراد با اعتماد به نفس و دلایل عدم اعتماد به نفس گفته که البته نکات

- بیشتر
❥ⓕⓣⓜⓗ❥
۱۳۹۸/۰۹/۲۶

"اعتماد به نفس حقیقی برخاسته از عزت نفس و تعهد شخصی شماست؛این تعهد که خواسته و هدفتان هرچه باشد،بی گمان برای رسیـدن به آن تـــلاش خواهیـد کرد" #برشی_از_کتاب📖 ✧✧✧ این کتاب رو به پیشنهـاد یکی از دوستانم خوندم و باید بگم از خوندنش

- بیشتر
پدرام
۱۳۹۸/۰۹/۱۰

ترجمه رون بود. کتاب خیلی کوچولو بود اما فک نمیکردم انقدرها هم حرفی برای گفتن داشته باشه. جدا از اینکه از چیزی که از این کتاب بدست آوردم هم لذت بردم و هم استفاده کردم، اما مبنای بدست آوردن اعتماد بنفس رو

- بیشتر
رها
۱۳۹۹/۰۵/۱۰

کتاب خیلی خوبیه اگه دوست دارین بدونین اصلا اعتماد به نفس یعنی چی؟و بیشتر از اون بخواید به دستش بیارید این کتاب پیشنهاد میشه :-)

𝐌𝐚𝐡𝐝𝐢𝐞𝐡
۱۳۹۹/۰۲/۱۳

اگه تصمیم به افزایشِ اعتماد به نفستون گرفتید این کتاب می‌تونه گزینۀ خوبی برای شما باشه.

Faeze
۱۳۹۹/۰۱/۲۹

کتابی بود که به صورت خیلی خلاصه و مفید، هرآنچه برای افزایش اعتماد به نفس نیاز داشتم رو بهم یاد داد.

Faye.m
۱۳۹۹/۰۱/۰۵

کتاب تعریف دقیق تری از اعتماد بنفس میده و راهکار هایی هم ارائه میکنه و نویسنده ارتباط خوبی با خواننده برقرار می کنه و متنش خوندنیه و ارزش خوندن داره. ولی مثل کتابای دیگه با این موضوعه و خیلی مطالب جدیدی

- بیشتر
محمد
۱۳۹۸/۰۶/۰۸

برای طاقچه نظر بزارید و ایمیل بزنید تا روند خلاصه کردن کتاب هارو متوقف کنه ما ناراضی هستیم

Ramtin
۱۳۹۹/۰۷/۰۶

شروع خوب، پایان افتضاح.... کتاب شروع خوبی داره و نویسنده خیلی حرفه ای موضوعات درباره اعتمادبنفس رو میبره جلو ولی هرچقدر که جلوتر میری میبینی که چقدر کتاب هی بد و بد تر میشه. منظورم از نیمه دوم کتابه. نویسنده خیلی خوب

- بیشتر
احمد رضا
۱۳۹۹/۰۶/۲۷

شروع کتاب خیلی خوب بود در فصل های اول بیشتر روی معنی اعتماد به نفس حرف می زد و حتی توی چن جا به ما نشون میده که خیلی از اعتماد به نفس های الکی غروری بیش نیست همه اش خوب بود

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۵۰)
اگر بخواهید صبر کنید تا برای تعقیب رؤیاهایتان اعتمادبه‌نفس کافی به دست آورید، ممکن است مجبور باشید تا ابد صبر کنید.
neda
هرچه انجام دادن کاری را به تعویق بیندازید؛ حال چه این کارها شخصی و چه شغلی باشد، بیشتر از حرکت محروم می‌شوید و هرچه بی‌تحرک و منفعل‌تر باشید، بیشتر ترس به شما چیره می‌شود و از اعتمادبه‌نفستان کاسته خواهد شد.
neda
بسیاری از ما ترجیح دهیم یک عمر بلنگیم و خودمان آرزو داریم که ای کاش می‌شد دونده باشیم و کمی هم بدویم! اما می‌ترسیم که اگر بدویم پایمان بلغزد و دیگران ببینند و به ما بخندند؛ پس ترجیح می‌دهیم همان‌طور لنگان‌لنگان برویم.
پدرام
به‌محض آنکه برای تحقق یکی از رؤیاهایتان اقدامی کنید، اعتمادبه‌نفس و خودباوری را در خود تقویت کرده‌اید؛ زیرا احساس می‌کنید می‌توانید به خودتان اعتماد کنید که کاری از شما برمی‌آید. هرچه قدم‌های بیشتری بردارید، احساس بهتری به خودتان پیدا می‌کنید و می‌فهمید که آن‌قدرها هم که فکر می‌کردید ضعیف نیستید؛ چون توانسته‌اید دست‌به‌کار شوید. آنگاه اعتمادبه‌نفس جدیدی که به دست آورده‌اید کمکتان خواهد کرد تا به نتایج بهتری برسید.
پدرام
ترس از شکست هرگز به این معنا نیست که مشکل از شماست. رؤیاهای بزرگ و ترسناک داشتن نیز به این معنا نیست که شما مشکل دارید، بلکه فقط بدین معناست که شما انسانی کاملاً طبیعی هستید.
m.m.attarian
اعتمادبه‌نفس یا خودباوری هرگز با غرور و خودبزرگ‌بینی یکی نیست. اعتمادبه‌نفس به این معناست که خودتان را باور کنید. غرور و منیت آن است که بخواهید به دیگران اثبات کنید از آنان بهتر و برترید.
Ramtin
هنگامی‌که فقط دست به کارهایی می‌زنید که مطمئن هستید از دست‌تان بر می‌آید و توان انجامش را دارید، هرگز به اعتمادبه‌نفس واقعی دست نخواهید یافت.
Peyvand
اگر می‌خواهید موفق باشید، باید کاری انجام دهید و اشتباه‌های زیادی مرتکب شوید، هرکس موفق شده و به جایی رسیده که از آن خوشحال است، باید روزی جایی را که بوده نیز تحمل می‌کرده!
𝐌𝐚𝐡𝐝𝐢𝐞𝐡
هنگامی‌که رؤیاهای خود را محدود می‌کنید زندگی و شور و حال خود را محدود کرده‌اید. اگر همین حالا رؤیا یا آرزویی ندارید که شما را بترساند، پس به احتمال قوی رؤیاهای خود را به دست فراموشی سپرده‌اید یا به‌سادگی دست از «رؤیابینی» کشیده‌اید. بسیاری از مردم به رؤیاهایشان پشت می‌کنند یا دست از «رؤیابینی» می‌کشند؛ زیرا شهامت تعقیب آن‌ها را در خود نمی‌بینند. این کار بسیار ساده، بی‌زحمت و راحت است. اگر رؤیایی نداشته باشید، آنگاه احتمال نرسیدن به آن هم خواه ناخواه صفر می‌شود.
m.m.attarian
هرچه در خود احساس ضعف بیشتری بکنید بیشتر دیگران را محاکمه می‌کنید.
mjn668

حجم

۵۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۵۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۹۰۰
تومان