دانلود و خرید کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان جان گاتمن ترجمه فاطمه باغستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان

کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان نوشتهٔ جان گاتمن، جولی شوارتز گاتمن و داگلاس آبرامز و ترجمهٔ فاطمه باغستانی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. بزرگ‌ترین سؤالی که هرگز پاسخ داده نشده، این است که «یک زن چه می‌خواهد؟!» این کتاب به این سوال می‌خواهد پاسخ دهد.

درباره کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان

این کتاب شانس بزرگی برای مردان در شناخت زنان است که هیچ اجباری هم در خریدن و خواندن آن نیست؛ اما با نخواندن آن خیلی چیزها را درباره شناخت زن‌ها از دست خواهید داد.

جان گاتمن، روان‌شناس و نویسندهٔ این کتاب، تحقیقات خود دربارهٔ دنیای زنان و شناخت مردان از آنها را که در طول ۴۰ سال به دست آورده در این ظرف ریخته تا آن را پیشکش شما کند.

راهنمای مردان برای شناخت زنان حقایقی باورنکردنی را از دنیای زنان فاش می‌کند. این اثر راز جذب کردن یک زن، به‌دست‌آوردن رضایت حقیقی او و خلق رابطه‌ای طولانی‌مدت و پایدار با او را بازگو می‌کند. در واقع در این کتاب برای اولین بار پاسخ درستی به این سوال داده شده که واقعا زنان از مردان چه می‌خواهند؟

دکتر گاتمن نویسنده کتاب‌های پرفروشی در زمینه روان‌شناسی خانواده به همراه همسر روان‌شناس و همکاران خبرهٔ خود در این کتاب به ریزترین سوالات شما درباره زنان پاسخ می‌دهند تا در بازی عشق و زندگی مشترک همیشه برنده باشید.

آن‌ها در این کتاب زنان را رمزگشایی علمی کردند و در هر فصل به یکی از جنبه‌های زنانه اشاره کرده‌اند.

خواندن کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر مرد جوانی در منزل دارید که به آشنایی با یک دختر و ازدواج با او می‌اندیشد، بی‌شک این کتاب نقشهٔ راهی مطمئن برای اوست. به مادران عزیز توصیه می‌کنیم این کتاب را به پسر جوان خود هدیه دهند تا با دیدی باز و نه از روی شیفتگی و بدون منطق، همسر آیندهٔ خویش را انتخاب کند و با کمک این کتاب عشق، صمیمیت و احترام متقابل را در زندگی مشترک خود جاری کند و بتواند شوهری همدل و پدری دلسوز و مسئولیت‌پذیر باشد.

بخشی از کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان

تازگی از استیون هاوکینگ، فیزیک‌دان و کیهان‌شناس افسانه‌ای و مردی که پیچیده‌ترین رازهای کائنات را حل می‌کند، پرسیده‌اند که چه چیز بیش از همه ذهن او را به خود مشغول می‌کند و پاسخ او واضح است. به‌راستی آن معمای علمی که ذهن خلاق هاوکینگ را سردرگم کرده است، چیست؟ او پاسخ می‌دهد: «زنان! آن‌ها مرموزترین حقیقت هستند.»

اگر هاوکینگ، فروید و فرل یعنی دو تن از بزرگ‌ترین دانشمندان و معروف‌ترین کمدین روزگار ما نتوانسته‌اند زنان را بشناسند، چه امیدی برای مردهای عادی باقی می‌ماند؟ چطور یک مرد معمولی می‌تواند مبهم‌ترین رویداد جهان را شناسایی کند؟ اولین چیزی که برای کشف این راز باید بدانید، ساده است. زنان منحصربه‌فرد هستند. این حقیقت محض است که هر زن ویژگی‌های خاص خود را دارد. هدف ما این نیست که شما به بزرگ‌ترین عاشق، نامزد یا شوهر دنیا تبدیل شوید، بلکه قرار است شما به بهترین عاشق، نامزد یا شوهر زن زندگی خود تبدیل شوید. به‌طور خلاصه، هرجا که خواسته‌ها و نیازهای همسر یا زن دوست‌داشتنی زندگی شما با داده‌های آزمایشگاه ما در تناقض بود، از خود او سؤال کنید. حرف‌های او تنها حقیقتی است که می‌توانید روی آن حساب کنید. البته این کتاب به شما کمک می‌کند هرچه سریع‌تر روند یادگیری را طی کنید، زیرا تحقیقات ما نشان داده است که زن‌ها در مواردی مثل کار، رؤیا و عشق ابعاد مشترکی نیز دارند و این مشترکات همان چیزهایی است که ما می‌خواهیم با شما در میان بگذاریم. موضوع دومی که باید بدانید این است که شناخت زنان به آن سختی که فکر می‌کنید، نیست.

تصور کنید شما جهانگردی در سرزمینی بیگانه هستید و این کتاب راهنمای قلب و ذهن و البته بدن این سرزمین بیگانه است. درست مثل زمانی که به دیدن کشوری ناشناخته می‌روید باید آماده شوید، کتابچه راهنما را بخوانید، تجهیزات لازم را جمع‌آوری کنید، زبان مقصد را مطالعه کنید و تا جایی که می‌شود در مورد فرهنگ، تاریخ و آداب آن منطقه تحقیق کنید. این همان غوطه‌وری کامل است. همچنین باید قوانین سرزمین جدید را نیز بیاموزید؛ باید بدانید که چه چیز جرم محسوب می‌شود و مجازاتش چیست. هیچ‌کس دوست ندارد در سرزمینی ناشناخته و غریب اسیر زندان شود. سرزمین زنان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

معرفی نویسنده
جان گاتمن

جان گاتمن با نام کامل جان شوارتز گاتمن، نویسنده و روانشناس آمریکایی و همچنین استاد بازنشسته‌ی روانشناسی در دانشگاه واشنگتن است. او ۲۶ آپریل سال ۱۹۴۲ در جمهوری دومنیکن متولد شد. او ابتدا در رشته‌ی فیزیک و ریاضیات دانشگاه دیکنسون تحصیل کرد و موفق به اخذ مردک لیسانس خود در سال ۱۹۶۴ شد. مقطع فوق لیسانس خود را در رشته‌ی روانشناسی ریاضیاتی در مرکز فنی ماساچوست (MIT) گذراند و در نهایت موفق به اخذ مدرک دکترای روانشناسی خود از دانشگاه ویسکانسین مدیسون شد. حوزه‌ی تخصصی کار او روابط زوجین، ازدواج و طلاق است و سال‌هاست در زمینه‌ی زوج‌درمانی فعالیت می‌کند. او با بینش ریاضیاتی وارد حیطه‌ی مطالعات روانشناسی شد. همین بینش باعث شد که او در طی فعالیت طولانی‌مدت خود به بررسی الگوها و مدل‌های تعامل زوج‌ها بپردازد.

نظرات کاربران

⁦⁦️⁦〰️⁩ᴍᴇʜᴅɪ⁦〰️⁩
۱۳۹۹/۰۱/۰۵

🍟 در سه کلام خلاصه‌ش این بود برای آقایون عزیز: اول از همه چی فکر نکنید با این یه کتاب می‌تونید زنها رو بشناسید ولی به هر حال بخونید که تو زندگی زناشویی الان یا آینده‌تون احتمال گرسنه‌ خوابیدن و

- بیشتر
atiyehshirvani
۱۳۹۹/۱۰/۰۷

من برای شناخت بهتر خودم به عنوان یک خانم شروع به خوندن کتاب کردم. به نظرم کتاب به موضوعات مستقیماً اشاره داره و در کل کتاب خوبی هست؛ البته برای درک بهتر موضوعات و اینکه بشه به صورت عملی ازشون استفاده

- بیشتر
I AM X
۱۳۹۸/۰۸/۱۵

سلام کتاب مفیدیه از نظر من ولی اونجوری که باید نیست در خیلی جاها خیلی اعراق میکنه در مورد زن ، اینکه مرد باید همیشه نگران از دست دادن زن باشه،بنظرم خیلی کلیشه و داستان ماننده ، چون تو جامعه

- بیشتر
yazdaan
۱۳۹۹/۰۶/۰۷

ژوزف استالین رهبر اتحاد جماهیر شوروی که متشکل از پانزده کشور بود و در مجموع دوران حکومتش ۲۵میلیون آدمو کشت از ترس زنش تو دستشویی قایم میشد و ساعتها اونجا میموند, ارنست همینگوی بخاطر روابط عاطفی ناموفق که در ازدواج داشت

- بیشتر
ــسیّدحجّتـــ
۱۳۹۹/۰۲/۲۵

متن ساده به همراه اندکی طنز و بیان کردن مسائل کاربردی در زندگی ممنونم از کسی که این کتاب رو معرفی کرد (پ.ب) در یک کلام: لذیذ بود...

rezaat98
۱۳۹۸/۰۴/۰۶

برای یک مرد مهمترین چیز عزت نفسشه اگه زنی با مسائلی مثل کار، تحصیلات، وخانواده خودش مرد تحقیر کنه اون زندگی زیاد دووم نمیاره

mahdi
۱۳۹۷/۱۲/۲۸

در خواندن کتاب شک نکنید...کتاب به مراتب از کتب خانم باربارا دی آنجلس بهتر در فهم زنان و حتی مردان راهنمایی کرد..از مثال های اضافی خود داری کرده (ضعف و خسته کننده بودن خیلی از این دست کتابها)، اصلا موضوع

- بیشتر
REZA
۱۳۹۸/۰۶/۰۳

کتابی علمی و آگاهی بخش که خواندن آن برای پسران و مردان واجب است و حتی زنان نیز با مطالعه این کتاب می توانند خودآگاهی بیشتری به دست آورند.

HMS6312
۱۳۹۹/۰۹/۰۳

کتاب به طور کلی سیری داره بر اینکه یک مرد چجوری بتونه همسرش رو درک کنه، باهاش انطباق داشته باشه، تفاوت ها رو بشناسنه و حس اعتماد به خودش رو در زن ایجاد کنه ... راهکارهای عملی خوبی هم در بسیاری

- بیشتر
مهر
۱۳۹۸/۰۱/۰۳

عالی و علمی . از کتاب های زرد روانشناسی که همه جا پر شده نیست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۸۶)
اولین چیزی که یک زن در مرد خود جست‌وجو می‌کند، چیست؟ شکم سیکس پک؟ حساب شش‌رقمی؟ مردی خوش‌تیپ و قدبلند که سوار بر اسب سپیدش باشد؟ نه، اصلاً! اولین چیزی که یک زن به‌دنبال آن است، یک ویژگی ساده است: قابل اعتماد بودن. بله، قابل اعتماد بودن.
AP
بسیاری از مردان مرتکب می‌شوند: از او نپرسید که آیا از این قرار خوشش آمده یا نه، از او نپرسید که آیا از من خوشت آمده یا نه. این سؤال‌ها نشانگر شخصیت نیازمند و نامطئن شماست. با او منطبق باشید و محترمانه رفتار کنید
sorena
هیچ چیز برای یک زن بدتر از این نیست که در رابطه باشد و احساس تنهایی کند.
Orafa
گوش‌دادن، جذاب‌تر از حرف‌زدن است؛ سؤال‌کردن، جذاب‌تر از پاسخ دادن است و نشان دادن علاقه به او، جذاب‌تر از تلاش برای جلب علاقه اوست.
Kak Farhad
زن‌ها شیفته مردانی هستند که انرژی عاطفی بالا داشته باشند، کسی که از حرف زدن خوشش بیاید، سؤال بپرسد و به پاسخ‌ها خوب گوش دهد.
Orafa
یک رابطه خوب رابطه‌ای نیست که در آن فقط انرژی مثبت جریان داشته باشد، بلکه رابطه‌ای است که هرچند تضاد و درگیری در آن هست، اما شما در آن احساس می‌کنید بهترین شکل خودتان هستید، زنده‌تر، شادتر و پرانرژی‌تر از همیشه.
Hamed
دو شکایت رایج که بیشتر زنان مطرح می‌کنند در آزمایشگاه عشق متوجه شدیم که زنان همواره دو شکایت دارند. اولین شکایت این است که «زمانی که به او نیاز دارم، نیست.» و دومی اینکه: «صمیمیت و پیوند کافی بین ما وجود ندارد.» این زنان حتی وقتی در یک رابطه به سر می‌برند، احساس تنهایی دارند. شاید حق هم داشته باشند. این دسته از زنان وقتی می‌گویند مردمان هنگام نیاز کنارمان نیست، منظورشان همراهی عاطفی یعنی گوش دادن، توجه کردن و در یک کلام، مراقبت از قلب آن‌هاست.
Orafa
بزرگ‌ترین سؤالی که هرگز پاسخ داده نشده است و من هم باوجود سی سال تحقیق در مورد روح زنان، هرگز پاسخ آن را نیافتم، این است که «یک زن چه می‌خواهد؟!» زیگموند فروید
mahdi
اصلاً به نظرتان خسته‌کننده نیست که با یکی عین خودتان بیرون بروید و ازدواج کنید و زندگی مشترک بسازید؟ حالا که نمی‌توانید کسی را مثل خودتان کنید، تکلیف چیست؟ فقط باید قدرت درک او را بالا ببرید. وقتی دست از کوشش برای تغییر او بردارید، می‌توانید با خود واقعی او تطبیق یابید و درست همین جاست که معجزه رخ می‌دهد.
Orafa
  راهنمای مردان برای شناخت زنان نویسندگان: دکترجان گاتمن، دکتر جولی شوارتز گاتمن مترجم: فاطمه باغستانی انتشارات نسل نواندیش
rezaat98

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
۲۹,۹۵۰
۵۰%
تومان