دانلود و خرید کتاب خونخواهی مایکل کانلی ترجمه حمیده رستمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خونخواهی اثر حمیده  رستمی

کتاب خونخواهی

نویسنده:مایکل کانلی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۳۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خونخواهی

مک کلیب، پلیس و کاراگاه سابق اف.بی آی که حالا به دلیل آسیب‌دیدگی از کار برکنار شده است، یک روز در حالی که از پیاده‌روی روزانه به قایق ماهیگیری‌اش بازمی‌گردد، زنی را نشسته در قایق خود می‌بیند. میهمانی ناخوانده که می‌خواهد او را دوباره استخدام کند.

مک کلیب تقاضای زن را رد می‌کند اما زن اصرار دارد که جستجو درباره قتل خواهر و خواهرزاده‌اش را به او واگذار کند:

«پرسید: وقتی نمی‌تونم به شما کمک کنم، چرا باید بخوام اینو نگه دارم؟

زن لبخندی غم‌انگیز زد و گفت: چون اون زنیه که زندگی شما رو نجات داد. گاهی به ذهنم می‌رسه شاید بدتون نیاد به خودتون یادآوری کنین که اون چه شکلی بود یا اصولا کی بود.»

و این گونه می‌شود که مک کلیب وارد یک ماجرای پیچیده جنایی و عاطفی می‌شود. حالا باید قاتل زنی را پیدا کند که قلبش در سینه او می‌تپد.

مایکل کانلی ۶۲ ساله است و تاکنون بیش از ۱۸ اثر داستانی منتشر کرده است. شهرت او بیشتر به خطر داستان‌های پلیسی و کاراگاهی‌اش است.

نظرات کاربران

میس سین
۱۳۹۹/۰۲/۱۱

این سومین کتاب از مایکل کانلی هست که خوندم. نویسنده قلم بسیار جذابی داره . داستان در ژانر جنایی معمایی و پر از تعلیق و هیجان هست. با وجودیکه از اواسط کتاب قاتل رو حدس زدم ولی همچنان کتاب تا

- بیشتر
فاطمه.م
۱۳۹۹/۰۶/۰۳

یکی از بهترین رمان های پلیسی که خواندم، معمایی سرگرم کننده و پرکشش با ترجمه خوب و روان. پلیس بازنشسته ای قول می دهد کشف کند قاتل زنی که قلبش را به او پیوند زده اند کیست اما با دنبال

- بیشتر
zohreh
۱۴۰۲/۰۶/۱۳

۱۱۷. حتما بخونید

hossein
۱۴۰۰/۰۹/۲۴

کتابی عالی که از یک سرقت ، قتل عمد پیچیده میسازه ولی یکم طولانیه و خیلی جاهاش قابل پیش بینیه. درکل ارزش خوندن داره

کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
۱۴۰۱/۱۰/۱۱

یک داستان فوق العاده ومتفاوت از یک پرونده قتل وپیگیریش توسط یک پلیس بازنشسته که یجورایی با مقتول ارتباط پیدا میکنه، پراز هیجان ومعما که ذهنتونو درگیر ماجرا میکنه ودلتون میخواد کتابو یکسره بخونید،عالیه👍

me
۱۴۰۱/۰۵/۱۸

نفس گیر و پرتعلیق. ترجمه ی خوب لذت خوندنش رو بیشتر میکنه.

LeNa
۱۴۰۱/۰۳/۲۲

داستانی مهیج و پرتعلیق که تا تمومش نکنین نمی‌تونین ولش کنین

faezeh.k
۱۴۰۱/۰۳/۰۲

تری مک کیلب مامور میشه راز قتل کسی که قلبشو دریافت کرده رو کشف کنه. من کتاب شاعر از این نویسنده رو هم خوندم ولی این رو بیشتر دوست داشتم

وحیده
۱۴۰۲/۰۵/۰۳

کتاب خوبی بود

هکاته در صبح
۱۴۰۲/۰۲/۰۷

رمانی جنایی و معمایی وحاوی نکاتی بسیار جالب.ممنون

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۶)
من می‌تونم با قضیهٔ تصادف کنار بیام. تمام اون مدتی که منتظر بودم، می‌دونستم یه نفر باید بمیره تا من زنده بمونم. من خودمو آماده کرده بودم که به عنوان تصادف اینو بپذیرم. تصادف رو می‌شه تقدیر یا یه همچین چیزی به حساب آورد. اما قتل... چیزیه که یه نیت شیطانی همراهشه؛ دیگه یه اتفاق نیست
hamtaf
من حالا شروعی تازه دارم. دقیقآ نمی‌دانم باید چه کار کنم، اما خیلی هم نگران نیستم. چیزهایی دیگر به دست خواهم آورد.
zohreh
"کتاب دنیای متفاوتیه. همه چی نظم و ترتیب داره. خوب و بد به‌وضوح تعریف شده. آدمای بد همیشه به جایی می‌رسن که حقشونه. قهرمان‌ها می‌درخشن. بی‌تکلیف نیستن. این یه پادزهر حیات بخش واسه دنیای واقعیه." "به نظر کسل‌کننده میاد." "نه. دلگرم‌کننده‌س.
کاربر ۷۲۶۹۰۱
گفت: "کتاب دنیای متفاوتیه. همه چی نظم و ترتیب داره. خوب و بد به‌وضوح تعریف شده. آدمای بد همیشه به جایی می‌رسن که حقشونه. قهرمان‌ها می‌درخشن. بی‌تکلیف نیستن. این یه پادزهر حیات بخش واسه دنیای واقعیه." "به نظر کسل‌کننده میاد." "نه. دلگرم‌کننده‌س. حالا کجا برم؟"
hamtaf
"متأسفم که مجبوری اونو دنبال خودت بکشی." "و حالا تو هم مجبوری همین کارو کنی. منم واسه تو متأسفم." گراسیلا اشک چشمانش را پاک کرد و گفت: "از اون موقع بود که ایمانت رو به خدا و پیغمبر از دست دادی، نه؟" مک‌کیلب سری به نشانهٔ تأیید تکان داد.
مهندس پور
اغلب او نقاط ابهام را آشکار می‌کرد. اقدامی که بعضی اوقات باعث اصطکاک پلیس محلی و رؤسای او در کوانتیکو می‌شد؛ اشتباهی همیشگی.
zohreh
"برام سخته منظورم رو در قالب کلمات بیان کنم. فقط می‌دونم چه احساسی دارم. فقط خودم ازش سردرمیارم."
zohreh
"ببین گراسیلا... من انقدر چیزای بد و آدمای بدی دیده‌م که دیگر نمی‌تونم به این‌جور چیزها اعتقاد داشته باشم. چطور ممکنه اون بالا فرشته‌ای وجود داشته باشه و آدما این پایین از این جور کارها بکنن؟"
zohreh
او به‌تجربه دریافته بود که میزان گزارش‌های قتل صرفآ به حجم و گسترهٔ تحقیق بستگی ندارد، بلکه به میزان تعهد کارآگاهان و محققان نیز مربوط است.
zohreh
در همان حال که پرونده را می‌خواند، وجودش را خشم می‌گرفت و حس انتقام‌جویی در قلبش شعله‌ور می‌شد، و همهٔ اینها در حالی بود که به‌تنهایی در دفتر کوچکش در اداره نشسته بود، کتش به قلاب پشت در آویزان بود و سلاحش در کشوی میزش قرار داشت. او می‌توانست خودش را با هر چیزی وفق دهد، جز با آنچه مقابلش بود.
zohreh

حجم

۳۹۹٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

حجم

۳۹۹٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان