دانلود و خرید کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید... میچ البوم ترجمه راضیه عبدلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید... اثر میچ البوم

کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید...

نویسنده:میچ البوم
انتشارات:نشر روزگار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید...

«نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید» رمانی دیگر از «میچ آلبوم» نویسنده معروف کتاب پرطرفدار «سه‌شنبه‌ها با موری» است.

«میچ آلبوم» نویسنده آمریکایی و روزنامه‌نگار، فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس، مجری رادیو و تلویزیون و نوازنده است. نویسنده‌ای مشهور که شاید بیشتر شهرتش به دلیل موضوع‌های الهام‌بخش داستان‌هایش باشد.

«نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید» ؛ دنباله‌ی رمان «در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند» آلبوم است. در رمان قبلی یک نیروی تاسیساتی پیر به اسم ادی در یک شهربازی بر اثر سانحه‌ای هنگام نجات دادن یک دختر، می‌میرد و قصه با مرگ او آغاز می‌شود و با پیش رفتن داستان، او به درکی تازه از هستی می‌رسد. اما این داستان درباره زنی به اسم آنی است و مثل داستان قبلی از پایان شروع می‌شود. از سقوط آنی از آسمان.

آنی جوان بود و برای همین هیچ‌وقت به پایان فکر نکرده بود. هیچ‌وقت دربارهٔ بهشت فکر نکرده بود. اما هر پایانی، یک آغاز هم هست.

آنی پرستار بود و در بیمارستانی نزدیک خانه‌اش کار می‌کرد و در همان بیمارستان هم دنیا را ترک کرد، بعد از یک حادثه فجیع و سوزناک، یک ماه قبل از تولد سی‌ویک سالگی‌اش. او قبلا در کودکی یک بار از مرگ نجات یافته بود. بله درست حدس زدید، آنی همان دختری است که ادی، تعمیرکار مهربان پیر، در شهربازی او را نجات داده بود ؛ او حالا در آستانه ورود به جهانی تازه قرار داشت.

داستان میچ آلبوم از زمان مرگ آنی شروع می‌شود، او به گذشته‌ها باز می‌گردد، کودکی را مرور می‌کند و مثل ادی پنج نفر را ملاقات می‌کند. اما آنی به دنیا بازمی‌گردد چون این بار هم قرار است از مرگ نجات پیدا کند تا زندگی بیافریند.

میج آلبوم با این داستان و داستان ادی تعمیرکار می‌خواهد به ما بگوید: هر پایانی یک آغاز دیگر است، فقط در آن لحظه ما از آن بی‌خبریم. مهم نیست از چه می ترسیم و چه از دست می‌دهیم، بهشت پاسخ تمام سوال‌های زمینی ما است.

میج آلبوم در این اثر سعی می‌کند وجه دیگری از بهشت را به ما نشان دهد، وجهی به نام آگاهی از چراهای زندگی. بهشت در کتاب آلبوم جایی است که انسان سبک‌بار می‌شود، دلیل اعمال افراد را درمی‌یابد و می‌تواند آنها را به‌راحتی ببخشد. هنگامی که ذهن، آگاه شده و کینه‌ها برطرف می‌شوند، رسیدن به بهشت آسان و ممکن خواهدشد.

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۸/۱۱/۲۳

این کتاب در ادامه ی کتاب معروف میچ آلبوم "پنج نفر در بهشت منتظر شما هستند" نوشته شده است و به سرنوشت دختری که در روبی پیر توسط ادی نجات داده شد می پردازه موضوع اصلی مورد بحث در هر

- بیشتر
کاوه
۱۳۹۷/۱۰/۱۱

یک کتاب عالی که ادامه کتاب ۵ نفری که در بهشت ملاقات می کنید،است.

شراره
۱۳۹۸/۱۰/۰۶

من میچ آلبوم رو بخاطر اینکه نویسنده اخلاق مداری هست دوست دارم.محتوای همه کتاباش اخلاقی هست و خب شاید خیلی ملو باشه و عامل متمایزکننده ای نداشته باشه ولی بازم دوس دارم کتاباشو بخونم

🌵مهدی🌵
۱۳۹۸/۰۵/۲۸

کد تخفیف سلام دوستان. من فعلا دارم کتابی میخونم و اگه الان کتابی رو بخرم شاید دو سه هفته بعد دوسش نداشته باشم. این کد رو یه نفر بزنه واسه تخفیف ۵۰ درصد.🙂🙂 🙏SB989GPHRW3K3D

AλI
۱۳۹۹/۰۲/۱۰

مکمل¹ کتاب «پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید». زیبا بود و پُر از درس‌های ارزشمند. اما روند داستان شبیه کتاب قبلی بود و این‌بار روایتگر زندگی دختری که «ادی» نجاتش داده بود! بعد از کتاب قبلی ارزش یک‌بار خوندن رو داره یه سری

- بیشتر
MoonRiver
۱۳۹۸/۱۰/۲۳

کتاب خوبی بود، خیلی به کتاب قبلی شباهت داشت من به شخصه زیاد نمیتونم با سبک نگارش میچ البوم ارتباط برقرار کنم

مهشید
۱۳۹۸/۰۹/۳۰

به جذابیت کتاب "پنج نفری که در بهشت ملاقات میکنید" نبود. داستان زندگی شخصیت اول نسبت به داستان زندگی ادی جذابیت کمتری داشت و ایده اینکه بعد از مرگ آدمهایی رو در بهشت ملاقات کنیم هم تکراری بود. اما نوع

- بیشتر
فاطمه
۱۴۰۲/۰۲/۰۹

این کتاب در ادامه کتاب پنج نفری که در بهشت ملاقات میکنید هست اما من این رو خیلی بیشتر از قبلی دوست داشتم خیلی درس اموز بود برام؛ اینکه بهم یاد داد با یه دید متفاوتی به عملکرد آدم های اطرافم

- بیشتر
سراج زاده
۱۴۰۱/۰۹/۰۵

اگه میخواهید یه سفر از اینده به گذشته و از آینده به درون خود داشته باشید پاشید کتاب ورق بزنید مطمئنم از اینکه درون یک داستان غرق میشید لذت میبرید

نیتا
۱۳۹۸/۰۸/۱۲

یک داستان لطیف و دوست داشتنی. به نوعی شاید تکرار کتاب قبلی بود، اما خسته کننده نبود. من کتاب رو دوست داشتم.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷۸)
«تا حالا به برگشتن فکر کردی؟ حتی یک لحظه به عقب، لحظه‌ای که باور نمی‌کنی کاری که می‌کردی چقدر بی‌اهمیت بوده، و چیزی که از دست میدی چقدر مهمه؟»
فرنوش
ما زخم‌هامون رو بیشتر از التیاممون بغل می‌کنیم. ما روزی که صدمه دیده باشیم رو به یاد می‌آوریم، اما چه کسی روز التیام زخم‌هایش را به یاد دارد؟
فرنوش
«برای اینکه ما زخم‌هامون رو بیشتر از التیاممون بغل می‌کنیم. ما روزی که صدمه دیده باشیم رو به یاد می‌آوریم، اما چه کسی روز التیام زخم‌هایش را به یاد دارد؟»
زهره
فقط چون متوجه همه چیز میشی معنیش این نیست که به موقع متوجه شدی.
فرنوش
همه پایان‌ها خود نیز آغازی هستند.
Mary gholami
کارهایی که انجام می‌دهیم، هیچ‌گاه در پشت سرمان قرار نمی‌گیرند. آن‌ها مثل یک سایه هر کجا برویم دنبال‌مان هستند.
شراره
اگر شما می‌دانستید که قرار است از دنیا بروید، ساعات پایانی عمرتان را چگونه سپری می‌کردید؟
منصوره
ما زخم‌هامون رو بیشتر از التیاممون بغل می‌کنیم. ما روزی که صدمه دیده باشیم رو به یاد می‌آوریم، اما چه کسی روز التیام زخم‌هایش را به یاد دارد؟»
R.s
-«یادت باشه آنی. وقتی ما چیزی می‌سازیم، آن را روی شانه‌های آدم‌هایی که قبل از ما آمده‌اند می‌سازیم. و وقتی از چیزی جدا می‌شویم، آدم‌های پیش از ما کمک می‌کنند تا دوباره کنار هم برگردیم.»
مائده باوندپور
اگر شما می‌دانستید که قرار است از دنیا بروید، ساعات پایانی عمرتان را چگونه سپری می‌کردید؟
کاوه

حجم

۱۲۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۲۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان