دانلود و خرید کتاب پشت پرده‌ی سیاه مسعود بطحائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پشت پرده‌ی سیاه اثر مسعود بطحائی

کتاب پشت پرده‌ی سیاه

انتشارات:انتشارات پر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پشت پرده‌ی سیاه

«پشت پرده سیاه» رمانی پلیسی-جنایی از مسعود بطحایی است. بادش را کنار گوشم احساس کردم. صدایش توی مغزم می‌پیچید و دورونزدیک می‌شد. نشست روی صورتم. تکانی به گونه‌ام دادم و نصف صورتم تیر کشید. کم‌کم صداها بیشتر شد و واضح‌تر. ظاهراً مخلوط خون دلمه‌بسته با شیرابهٔ زباله، ملاط خوبی برای ذائقه‌شان بود. زیرم، نرم بود؛ ولی حکم تشک زردآب‌بستهٔ مسافرخانه‌هایی را داشت که نه ناهمواری‌اش، بلکه بوی تعفن تجزیهٔ لکه‌های خشکیدهٔ اسپرم و خونی که به مرور زمان صورتیِ چرک شده، همراه زردی عرق که مانند مرز جغرافیایی حدود هرکس را روی تخت مشخص می‌کند، خواب را از سر می‌پراند. با هربار نفس‌کشیدن، یک‌تکه نایلون به دماغم می‌چسبید و راه تنفس را سد می‌کرد؛ تا جایی که با گوشهٔ چشم دیدم بین کیسه‌های پاره‌شده، پوست هندوانه و میوه‌های کپک‌زده تا دستمال‌های توالت،

نظرات کاربران

سیّد جواد
۱۳۹۹/۰۲/۱۵

کتاب ۲۶۹ از کتابخانه همگانی، داستان ساده و روانی بود ، با اینکه پیچیدگی خاصی نداشت ولی تا انتها همراه میشی با راوی داستان.

sara hatami
۱۴۰۲/۰۴/۱۷

به نظرم قلم نویسنده خیلی ضعیفه . جزئیات و تصویر سازی تو ذهن مخاطب خیلی ضعیفه و داستان خیلی ابکی بود. و پایان جالبی نداشت و هیچجوره مخاطبو نگه نمیداره نظر منو میخواید وقتتونو تلف نکنید چون با دو فصل اولم

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
با مردم زمانه سلامی و والسلام تا گفته‌ای غلام توام، می‌فروشنت
سیّد جواد
خشم، نتیجهٔ کمبود است. از کمبود ویتامین «ب» تا کمبود فرهنگی، اقتصادی و فشارهای اجتماعی.
سیّد جواد
رانندگی مردم رو نگاه کن! همین یه قلم نشون می‌ده کی هستیم. مردم این‌قدر خودخواه شدن که وقتی ورودممنوع هم میان، طلبکارن که چرا بهشون راه نمی‌دی. فکر می‌کنن اگر راهنما بزنن براشون پول برق میاد و از شأن رانندگی‌شون کم می‌شه.
سیّد جواد
تو این زمونه هرچی سرت به کار خودت باشه، راحت‌تری.
Aysan
فقط می‌خواستند کنار بیایند. ظاهراً چشم‌پوشی از گرفتن حق، در خون همهٔ ماست؛ به‌خصوص اگر سمبه پرزور باشد یا نای درگیری نداشته باشیم. درصد کمی از مردم به‌سان زیدان که با سر به سینهٔ ماتراتزی کوبید، با سر حقشان را می‌گیرند؛ حتی به قیمت اخراج‌شدن از فینال جام جهانی.
سیّد جواد
با مردم زمانه سلامی و والسلام تا گفته‌ای غلام توام، می‌فروشنت
امیر محسن مرادی
با مردم زمانه سلامی و والسلام تا گفته‌ای غلام توام، می‌فروشنت
امیر محسن مرادی

حجم

۶۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۶۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان