دانلود کتاب صوتی قدرت نامحدود با صدای مسعود بطحائی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت نامحدود اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت نامحدود

انتشارات:انتشارات پر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قدرت نامحدود

«قدرت نامحدود» اولین کتاب آنتونی رابینز است. او این اثررا حدود چهار دهه پیش در سال ۱۹۶۸ نوشت اما هنوز هم می‌توان از آن بهره برد. آنتونی رابینز سخنران بی‌نظیری است که کم کتاب می‌نویسد اما همان کتابی‌هایی هم که نوشته است ارزشمندند و می‌توان نکته‌های زیادی از آنها آموخت. رابینز در کتاب «قدرت نامحدود» موفقیت را تلاش مداوم برای پیشرفت همراه با امیدواری تعریف کرده است. رابینز در این اثر به شما دانش شناخت خود و دنیای اطرافتان را هدیه می‌کند و مثل یک راهبر موفق مراحل موفقیت را نشانتان می‌دهد. این کتاب در ۲۱ فصل، به موانع موفقیت و راه‌های پیشرفت و حرکت رو به جلو می‌پردازد.
معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

dany d
۱۴۰۲/۰۳/۰۱

به طور کلی جذبه‌ای نداشت فقط آدم رو مجبور میکرد یه سری کار ها انجام بده که مضحک بنظر میومدن اما گوینده میگفت همینا برا موفقیت لازمه

زمان

۵ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۷۱۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۷۱۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان