دانلود و خرید کتاب آینده‌ی ذهن: کندو کاوی علمی برای فهمیدن، بهسازی و توانمندسازی ذهن میچیو کاکو ترجمه رامین رامبد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آینده‌ی ذهن: کندو کاوی علمی برای فهمیدن، بهسازی و توانمندسازی ذهن اثر میچیو کاکو

کتاب آینده‌ی ذهن: کندو کاوی علمی برای فهمیدن، بهسازی و توانمندسازی ذهن

معرفی کتاب آینده‌ی ذهن: کندو کاوی علمی برای فهمیدن، بهسازی و توانمندسازی ذهن

میچیو کاکو، فیزیکدان و نویسنده نام‌آشنا ما را به گشت و گذار در سرزمینی به نسبت ناشناخته می‌برد. خواننده در این کتاب در کنار آشنایی با ساختار و سازوکار مغز، با تکنولوژی‌های مربوط به آن هم روبه‌رو می‌شود و می‌فهمد که دانشمندان در این وادی چگونه پیش می‌روند و آخرین دستاوردها درباره ذهن چیست و چگونه می‌توان به مدد آنها بر ناتوانی‌های جسمی-ذهنی غلبه کرد و آیا تله‌پاتی و روان‌جنبانی شدنی است؟

کاکو در این کتاب ما را به گوشه‌های پنهان و وهمناک مغز می‌برد و مغاک بیماری‌های روانی را نشانمان می‌دهد. آگاهی و خویشتن که همیشه مورد توجه بشر بوده، در این کتاب تعریفی نو از دید یک فیزیک‌دان می‌یابند. نظریه «فضا، زمان آگاهی» و نیز ارتباط نظریه کوآنتوم و اگاهی به بحث کشیده می‌شود.

آینده ذهن کتابی خواندنی برای کسانی است که مشتاق دانستن رمزو رازهای مغز اند.

معرفی نویسنده
عکس میچیو کاکو
میچیو کاکو
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

میچیو کاکو فیزیکدان نظری شناخته‌شده، مروج علم و نویسنده‌ی ژاپنی‌تبار آمریکایی است. او یکی از نظریه‌پردازان بزرگ معاصر و از طرفداران محیط زیست است. کاکو علاوه‌بر نگارش کتاب‌های پرطرفدار در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی متعدد و نیز فیلم‌های مستند حضور داشته است.

نظرات کاربران

شهرام مؤیدی
۱۳۹۷/۰۹/۱۱

از مترجمین عزیز تقاضا میکنم به جای برگردان ثقیل و اشتباه ترکیب کلمات و نشان دادن سواد ، با فهم اون ترکیب در جمله کمک به انتقال هر چه بهتر مفهوم بکنند . مچکرم

⚽️ kaka ⚽️
۱۳۹۷/۱۱/۱۱

چرا بقیه کتابای میچیو کاکو رو نمیذارید؟ از همین انتشارات مازیار کتابای خیلی خوبی ازشون چاپ شده که اگه صد بارم بخونیمشون باز جذابن

asrin.sharifi
۱۳۹۸/۰۴/۲۹

در کل کتاب خوبیه ولی اگه کتابای علمی رو افرادی ترجمه کنن که در اون ضمینه تخصص دارن بهتره. ترجمه بعضی از کلمات در مورد دستگاه ام آر ای یا در مورد بخش های مختلف مغز لغات مصطلحی نیستن و

- بیشتر
Mash
۱۳۹۷/۱۱/۲۹

بی‌نظیره. مطالب علمی بسیار جذاب و خواندنی درباره مغز.

1984
۱۴۰۲/۰۴/۲۸

کتاب عالی اما ترجمه و ویراستاری داغون😤😤😤 سازگان؟!؟ جای سیستم؟ لَپ گیجگاهی نیس نابغه!! لوب.lobe رَت ها؟! بابا موش منظورش بوده بیسواده.. ؛ آخه نوپوسته چیه؟!؛ نئوکورتکس بگو. شرم بهرچی تب پاسداشت زبان پارسی. شورش رو در آورید بابا جمع کنید این بازی

- بیشتر
Adler.mg
۱۴۰۱/۰۶/۲۸

کتاب آموزنده و جالبی بود ولی از ترجمه زیاد خوشم نیومد

Sadeq Hayati
۱۴۰۳/۰۲/۰۶

بی نظیر

Mohsen Khodaei
۱۴۰۳/۰۱/۱۰

عالی

لذت بردم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹

عالی بود لذت بردم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۶)
تکیه‌کردن بر دولت برای حفاظت از حریم خصوصی شما مانند آن است که از یک آدم هیز بخواهید برایتان پرده‌کرکره نصب کند.
سینا علیمرادی
برای پی‌بردن به بزرگ‌ترین رازهای گیتی، نیازی به داشتن توانایی‌های تله‌پاتیک یا ابرانسانی نیست. کافی بود که آدم از ذهنی باز، مصمم، و کنجکاو برخوردار باشد.
سینا علیمرادی
تله‌پاتی موضوع داغ پژوهشی در دانشگاه‌های سرتاسر جهان است، که در آن دانشمندان با استفاده از حسگرهای پیشرفته توانسته‌اند واژه‌ها، تصاویر، و اندیشه‌های درون مغز افراد را بخوانند.
سینا علیمرادی
حتا شاید بتوانیم این حافظه‌ها را به اشتراک بگذاریم. روزی دانشمندان شاید " اینترنت ذهن"، یا برین‌نت، را بسازند که در آن اندیشه‌ها و عواطف الکترونیکی به گوشه و کنار جهان فرستاده می‌شوند. حتا از رویاها فیلم‌برداری ویدیویی خواهد شد و سپس به سرتاسر جهان " برین‌میل" می‌شود. تکنولوژی می‌تواند قدرت بهسازی هوش را به خودمان نیز بدهد. در فهم توان‌های خارق‌العاده‌ی " دانایان" که توانایی‌های ذهنی، هنری، و مکانیکی آنان به راستی شگفت‌انگیز
Nik
شاید رویاها کلید فهم حالت‌های دگرگشته‌ی آگاهی باشند.
سینا علیمرادی
چون تنها در ۱.۵ درصد DNA خودمان با شامپانزه تفاوت داریم، معنایش آن است که ما به احتمال در حدود شش میلیون سال پیش از شامپانزه‌ها جدا شده‌ایم.
سینا علیمرادی
بزرگ‌ترین دستاورد مغز آدمی عبارت است از توانایی در تصورکردن اشیاء و صحنه‌هایی که در قلمرو واقعیت وجود ندارند، و همین توانایی است که به ما امکان می‌دهد درباره‌ی آینده بیندیشیم. به قول یک فیلسوف، مغز آدمی ”ماشین پیش‌بینی“ است و ”ساختن آینده“ مهم‌ترین کاری است که می‌کند.
سینا علیمرادی
هرکسی می‌داند که آگاهی چیست: چیزی است که هر شب وقتی به خوابی بی‌رویا فرو می‌روید ترک‌تان می‌کند و فردا صبح که بیدار شدید بازمی‌گردد
سینا علیمرادی
روزی دانشمندان شاید " اینترنت ذهن"، یا برین‌نت، را بسازند که در آن اندیشه‌ها و عواطف الکترونیکی به گوشه و کنار جهان فرستاده می‌شوند.
نفیسه
مدت‌های مدید رویاها با پیشگویی همراه دانسته شده است، ولی در دوران جدید آن‌ها عامل کشف علمی هم قلمداد شدند. این ایده که تراگسیلنده‌های عصبی می‌توانند حرکت اطلاعات گذری از سیناپس را تسهیل کنند، که بنیان عصب‌شناسی را می‌گذارد، در رویا به ذهن اوتو لووی فارماکولوژیست رسید. به همین ترتیب، در ۱۸۶۵، آگوست ککوله خوابی در مورد بنزن دید که در آن پیوندهای اتم‌های کربن زنجیری ساختند که سرانجام دور خودش پیچید و به شکل دایره در آمد، درست مانند ماری که دمش را گاز بگیرد. این رویا پرده از راز ساختار اتمی مولکول بنزن برداشت. وی نتیجه گرفت " بیایید در مورد رویا بیاموزیم!" رویاها به عنوان پنجره‌ای به سوی اندیشه‌ها و نیت‌های ما تفسیر شده‌اند.
esrafil aslani

حجم

۹۷۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

حجم

۹۷۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان