دانلود و خرید کتاب لطفا با پوست نخورید حسام‌الدین مقامی‌کیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب لطفا با پوست نخورید

لطفا با پوست نخورید» یکی از کتاب‌های مجموعه «طنز نوجوان» سوره مهر است. هر یک از کتاب‌های این مجموعه بر یکی از موضوعات روز جامعه اعم از فرهنگی و اجتماعی تمرکز دارد و کتاب حاضر به قول نویسنده درباره «چیزهای فرهنگی» است. سید محمد صاحبی در این کتاب به زبان طنز، برخورد با«سه محصول فرهنگی سینما، موسیقی و کتاب» را به نقد کشیده است: «کسانی هستند که فعلاً گیتار را خریده‌اند و منتظرند تا بروند کلاس. این انتظار ممکن است ۲۵ تا ۳۰ سال طول بکشد، ولی زمان انتظار برای شروع کلاس جمله «من گیتار می‌زنم» را منقضی نمی‌کند و فرق «من ساز می‌زنم» با «شیر پاستوریزه» همین است که شیر پاستوریزه حداکثر بعد از پنج روز تاریخ مصرفش تمام می‌شود ولی کسی که گیتار خریده باشد، اگر تا آخر عمر هم چیزی یاد نگیرد «من گیتار می‌زنم» ش سر جایش هست.»

نظرات کاربران

تئو:)
۱۳۹۹/۰۹/۲۴

دادا گُلیا حالِدون چِطورِس؟ خُبین؟ پیشنِهادم اینِس که این کتابا وا، بخونین ؛ چون عامو خیلی خوش مزه ستا....! اما یادِتونم باشِد که با پوست نخوریندا یه وقت! به دلی من نِشستِس ؛ امیدوارم که بخونیدا لِذِتِشا بِبرین ... باسپاسی فراوون اِز خانجون ؛ ♡_•مامان بزرگی

- بیشتر
مستاجر
۱۳۹۸/۰۹/۲۱

20- واقعا کتاب جالب و خوبی بود. لذت بردم. کلللی هم خندیدم و تخمه خوردم😄 ممنونم از دوستی که برای اولین بار در زندگیم، کتابی رو به عنوان هدیه لطف کردند؛ انصافا هم کتابی شیرین بود.😊😊😊😊😊😊

جیمی جیم
۱۳۹۸/۰۹/۲۷

جالب بود .خوشم اومد. نویسنده دید دغدغه مندی داره .ولی به نظرم سینما رو دیگه نمیشه جز فرهنگ حساب کرد با خزعبلاتی مثل رحمان۱۴۰۰و...

مهدیس 🌙
۱۳۹۸/۰۹/۲۷

اینکه بتونی مشکلات فرهنگی رو با طنزی زیبا و به دور از بی ادبی و اضافه گویی بیان کنی، خیلی هنر بزرگ و ارزشمندیه واقعا، من از خوندن کتاب راضی بودم. توصیه میکنم:))

SARA
۱۳۹۹/۱۰/۱۳

خوب بود.

fa bahrami
۱۳۹۷/۱۰/۰۳

کتاب جالبیه، با نگارش روان و نثر جذاب... اوایلش بسیار شیرین اما انتهاش که به بحث کتاب میرسه طنز تلخ میشه... ظاهرا کتاب برای قشر نوجوان نوشته شده ، اما به نظر من خوندنش برای همه سنی مناسبه، مگه از

- بیشتر
سپیده
۱۳۹۷/۰۸/۳۰

خریدمش...نخونید ضرر کردید😂

الی
۱۳۹۹/۰۱/۲۲

عالی بود. یه کتاب خوشمزه

zahra ag
۱۳۹۸/۱۰/۱۴

میشه گفت بامزه بود😅 ولی نه عالی داستان کوتاه آخرش رو خیلی دوست داشتم

Morteza Fattahi
۱۳۹۸/۱۰/۰۲

جالب بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۵)
نفوذ فرهنگ غرب، به طور خزنده‌ای پاپ کورن را جایگزین تخمه آفتابگردان کرده‌اند که این محصول خزنده از خود هیچ ردی هم باقی نمی‌گذارد، درحالی‌که تخمه تا یک هفته پوستش کف سالن و لای صندلی سینما و حتی لای دندان باقی می‌ماند و پولی را که سالن دارها از ملت گرفته‌اند حلال می‌کرد. همچنین صدای سرعت شکسته شدن تخمه در سالن معیار مناسبی به دست منتقدان می‌داد تا ضرباهنگ فیلم را تشخیص بدهند. در آخرین دسته بندی تخمه ای، فیلم‌ها به دو گروه تقسیم می‌شدند: فیلم‌های «چق... چق... چق...» که معمولاً گونه‌های خانوادگی، ملودرام و فلسفی را شامل می‌شد و فیلم‌های «چق چق چق... چق چق چق...» که معمولاً شامل فیلم‌های وسترن، اکشن و پلیسی بود.
مادربزرگ علی💝
کتاب گزینه لایک نداره. بیشتر کتابا حتی ازشون استاتوسم در نمی‌آد یا اگه در می‌آد لایک‌خور نیست. حتی کامنت و اینام نداره، ما وقتی یه چیزی بخونیم حرسمون در بیاد کجا خودمونو خالی کنیم؟ آدم باید بتونه نزرشو بگه و همونجا حالی نویسنده کنه. اینکه نمی‌شه نویسنده یه چیزی بگه بره. دوتا گفته، دوتا باید بشنوه. هق شهروندی چی می‌شه؟
تئو:)
چسباندن آدامس به نشیمنگاه صندلی سینما یا زیر دسته صندلی شما را تا مدت‌ها در یادها باقی نگه می‌دارد و باعث می‌شود نفرات بعدی، حتماً از شما و حتی جد و آبائتان برای مدتی طولانی یاد کنند.
جیمی جیم
ژانر آدامسی شما آدامس را سه ماه بجوید چیزی نصیب معده‌تان نمی‌شود. فیلم‌های آدامسی هم آن‌هایی هستند که تهش هیچی گیر مغزتان می‌آید. همین‌جوری یک فیلمی دیده‌اید که دیده باشید فقط.
سپیده
ـ دختر: شما جی اف داری؟ ـ پیرمرد: فقط کلسترول دارم. گاهی هم هموروئید.
جیمی جیم
ـ کتاب مال اونوقتاس که مردم بی‌کار بودن، الان ما کار و زندگی داریم. ما از سبح باید «پو» رو تر و خشک کنیم، «تلگرام» مونو کامل کنیم، «کلش آف کلنز» مونو مدیریت کنیم و چندتایی «اتک» بزنیم، با این همه کار دیگه به «انگری بردز» هم نمی‌رسیم چه برسه به کتاب.
سپیده
ـ کتاب گزینه لایک نداره. بیشتر کتابا حتی ازشون استاتوسم در نمی‌آد یا اگه در می‌آد لایک‌خور نیست. حتی کامنت و اینام نداره، ما وقتی یه چیزی بخونیم حرسمون در بیاد کجا خودمونو خالی کنیم؟ آدم باید بتونه نزرشو بگه و همونجا حالی نویسنده کنه. اینکه نمی‌شه نویسنده یه چیزی بگه بره. دوتا گفته، دوتا باید بشنوه. هق شهروندی چی می‌شه؟
سپیده
ما با اینکه نتوانستیم شعار «هر ایرانی یک رسانه» را به جایی برسانیم ولی به مرحله «هر ایرانی یک منتقد» رسیده‌ایم و تنها کشوری هستیم که در این زمینه توان صادرات داریم.
مهدیس 🌙
هیچ‌وقت کسی نمی‌داند دقیقاً چی هستند. ولی به هر حال توی همه تیتراژها می‌آیند.
مستاجر
وظیفه مسئول نمایش فیلم الان در سینما فقط این است که دکمه پلی را فشار بدهد.
مستاجر

حجم

۳۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۳۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان