دانلود و خرید کتاب بلندی‌های بادگیر امیلی‌جین برونته ترجمه نرجس عبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بلندی‌های بادگیر اثر امیلی‌جین برونته

کتاب بلندی‌های بادگیر

معرفی کتاب بلندی‌های بادگیر

«بلندی‌های بادگیر» اولین و آخرین رمان امیلی برونته است که هرچند در زمان انتشارش از آن استقبال چندانی نشد؛ اما بعدها ظرافت، زیبایی‌ها و توصیفات فوق‌العاده‌ی این اثر توجه همگان را به خود جلب کرد و به مرور زمان این کتاب یکی از شاهکارهای بی‌نظیر ادبیات کلاسیک شد. داستان از آن‌جایی آغاز می‌شود که آقای لاک‌وود عمارت تراش‌کراس گرینج را اجاره می‌کند تا یک سالی را به دور از هیاهوی شهری سپری کند. اما وقتی برای ملاقات صاحبخانه‌اش، آقای هیث‌کلیف، به عمارت واترینگ هایتز می‌رود، زندگی این مرد مرموز و عبوس و دیگر اهالی کج‌خلق آن خانه برایش جذاب می‌شود و در پی حوادثی که آن‌جا برایش اتفاق می‌افتد، بعد از بازگشت به خانه از خدمتکار خود، نلی دین، تقاضا می‌کند سرگذشت هیث‌کلیف و دیگر افراد ساکن در واترینگ هایتز را برایش شرح دهد. داستان دو راوی دارد، آقای لاک‌وود و نلی دین. شخصیت‌ها و فضای داستان امیلی برونته الهام گرفته از زندگی شخصی او و اعضای خانواده‌اش است. امیلی که هیچ‌گاه پرسه‌زنی‌های ایام کودکی‌اش را در خلنگ‌زارهای اطراف خانه‌اش از یاد نبرده بود، به وفور از این فضا در داستانش استفاده کرد.
معرفی نویسنده
امیلی‌جین برونته

امیلی برونته از نویسندگان ادبیات کلاسیک جهان است که با آفریدن یگانه کتابش، بلندی‌های بادگیر یا همان عشق هرگز نمی‌میرد، در جهان شناخته می‌شود. او و خواهرانش، شارلوت برونته و آن برونته نیز همگی از نویسندگان ادبیات کلاسیک هستند.

نظرات کاربران

خانم کتابخوار
۱۳۹۹/۱۰/۰۸

گفتم: " پسرم، اگر سیاهِ سیاه هم بودی دل پاک بالاتر از قیافه ی قشنگ بود. دل اگر پاک نباشد، قشنگ ترین قیافه ها هم زشت به نظر می رسند. بلندی های بادگیر / امیلی برونته من با ترجمه ی رضا

- بیشتر
Amestra
۱۴۰۰/۰۱/۲۲

بلندی های بادگیر داستان عشقی نافرجام و البته متفاوت با همه داستان های رمانتیک هست که تا بحال خوندین . داستان از جایی شروع میشه که یک تاجر بنام آقای ارنشاو به یک سفر میره و در طول سفر پسر بچه

- بیشتر
Masoome Moqadam
۱۳۹۹/۰۵/۲۹

برای کسانیکه نکات ریز و جزییات یک داستان براشون جالب و به نوعی توی کتاب غرق میشن این کتاب به این سبک هست به نوعی قلم این نویسنده خیلی نزدیک به قلم چخوف هست.

fatemh...
۱۳۹۹/۰۷/۲۳

زیبا بود

هانیه اکبری
۱۳۹۹/۰۲/۱۴

این کتاب را در 14 سالگی با همین ترجمه خواندم. برای آشنایی نوجوان ها با ادبیات کلاسیک و شروع کتابخوانی پیشنهاد می کنم وگرنه برای دیگران کتاب های مهم تر و بهتری برای خواندن هست که مقدم اند.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
به همین زودی تمام شد
| شکوفه |
اگر قرار باشد تا ابد هم انتظار بکشم، برایم مهم نیست
| شکوفه |
چراکه انسان عاقل باید همنشین حقیقی را در درون خود بیابد.
کاربر ۲۴۵۴۹۲۰

حجم

۷۰۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

حجم

۷۰۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان