دانلود و خرید کتاب آموری الکساندر دوما ترجمه احمد مستشار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آموری

الکساندر دوما‌ ( ۱۸۷۰- ۱۸۰۲)، نویسنده فرانسوی است. دوما به خاطر رمان‌های ماجراجویانه فراوانش یکی از مشهورترین نویسندگان فرانسه به شمار می‌رود. بسیاری از رمان‌های او از قبیل «کنت مونت کریستو» و «سه تفنگدار» به فارسی ترجمه و با استقبال مواجه شده است. در بخشی از «آموری» می‌خوانیم: «پرچانگی کردن صفتی است که منحصر به اهالی فرانسه است و دیگر ساکنین اروپا از آن بری می‌‌باشند. در سایر کشورهای جهان مردم صحبت می‌‌کنند، حرف می‌‌زنند سخن می‌‌گویند، ولی در فرانسه فقط پرچانگی می‌‌کنند. وقتی که من در ایتالیا، آلمان یا در انگلستان بودم و به طور ناگهانی به دوستانم اطلاع می‌‌دادم که فردا به سوی پاریس حرکت خواهم کرد عده‌‌ای از این مسافرت فوری من متعجب شده سؤال می‌‌کردند: به پاریس می‌‌روید چه کنید؟ من جواب می‌‌دادم: ـ می‌‌روم پرچانگی کنم».
معرفی نویسنده
عکس الکساندر دوما
الکساندر دوما

الکساندر دوما نویسنده‌ی شهیر و پرآوازه قرن نوزدهم فرانسه است. او از سال‌های نخست جوانی شروع به درخشیدن کرد و تاکنون هم افولی بر شهرتش نیست. دوما از خلال نوشتن نمایشنامه‌ها و رمان‌های تاریخی ماجراجویانه، نام خود را در تاریخ ادبیات فرانسه و جهان جاودان کرد.

نظرات کاربران

کاربر ۲۶۱۸۰۲۰
۱۴۰۲/۰۳/۱۲

دوما تصویرسازیه خوبی داره ولی خیلی ترجمه جذابی نداشت. دوما با ذبیح اله منصوری کامله

elnaz
۱۴۰۲/۰۱/۱۹

من عاشق کتابای الکساندر دوما هستم و این کتابم مثل بقیه آثارشون عالی بود.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
دریغا! چه زیادند تصمیات قوی که با گذشت زمان نابود می‌شوند. دنیا تماشاخانه وحشتناکی است که در آن محبت‌ها و عشق‌های بس نیرومندی نیز به واسطه گذشت زمان از بین می‌روند. انسان هر قدر مغرور و مطمئن باشد نمی‌تواند بگوید «من فردا در آنجا خواهم بود» و یا«فردا چنان خواهم کرد» چون کسی از فردا خبر ندارد. درباره هیچ کس با دلسختی قضاوت نکنیم همان طور که به نوبه خود درباره خود نیز با دلسختی قضاوت نمی‌کنیم. این تقدیر ما است نه تصمیم ما.
سپیده اسکندری
وقتی کسی را دوست بداریم باید از زندگی استعفا دهیم، باید با موجودی که عزیزش داریم مخلوط و یکی شویم و با او زندگی کنیم.
سپیده اسکندری
به راستی وقتی به گذشت زمان می‌اندیشم می‌بینم که زمان بدبختی نیز چون دوران سعادت و خوشی زودگذر است
سپیده اسکندری
روح به محبت محتاج است همچنان که ریه به هوا احتیاج دارد.
سپیده اسکندری
آنچه برای دیروز لذیذ بود برای امروز خوش‌آیند نیست. اگر شما مرا امروز از دیروز بیشتر دوست نداشته باشید، این به هیچ وجه کافی نیست و من از یک چنین عشقی راضی نیستم. هر احساسی که در حال رشد نباشد به خودی خود فنا می‌شود.
سپیده اسکندری
در انسان عیب‌هایی نهفته است که گاهی از اوقات خوبی‌ها را می‌پوشاند...
سپیده اسکندری
به نظر من برای آنکه سعادتمند شویم لازم است که فقط دو نفر باشیم. به عقیده من عشق شیرین و مقدس است و وجود شخص ثالثی، هر کس می‌خواهد باشد، آن را خنک و بی‌مزه می‌کند
سپیده اسکندری
چرا باید هر سعادتی با اندوهی همراه باشد؟
سپیده اسکندری
این نیز غریب به نظر می‌آید که من نسبت به دیگران وظیفه‌ای برعهده دارم. قبل از تکلیفی که نسبت به بچه‌هایم بر گردن دارم. این نیز به نظر عجیب می‌آید که انسان گاهی از اوقات در مقابل چیزهایی که خیلی به نظر ساده می‌آید هوش خود را از دست می‌دهد.
سپیده اسکندری
دیروز دخلی به امروز ندارد و این طور از گذشته سرمشق گرفتن چشم پوشی از آینده است.
سپیده اسکندری

حجم

۲۷۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۰ صفحه

حجم

۲۷۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۰ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان