دانلود و خرید کتاب ۵۰ روش برای ایجاد ارتباط سازنده استیو چاندلر ترجمه منیره نادری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۵۰ روش برای ایجاد ارتباط سازنده اثر استیو چاندلر

کتاب ۵۰ روش برای ایجاد ارتباط سازنده

معرفی کتاب ۵۰ روش برای ایجاد ارتباط سازنده

«۵۰ روش برای ایجاد ارتباط سازنده» اثر استیو چاندلر (-۱۹۴۴) از مجموعه «کلیدهای مدیریت زندگی» به شما خواهدآموخت که چگونه دست از خواستن بکشیم و بخشش را جایگزین آن کنیم. این اثر دربرگیرنده سمینارها و کارگاه‌های آموزشی چاندلر، درباره ارتباطات است. مطالب این کتاب، شامل روش‌های ساده‌ای است که برای افراد قابل‌ درک و فهم خواهد بود. با کمک شیوه آزمون و خطایی که نویسنده به کار گرفته، توانسته‌است ۵۰ روش ذهنی کاربردی را در این کتاب معرفی کند. هر کدام از این روش‌ها و ابزار تفکر، از ما می‌خواهند که کمی بیشتر از حد طبیعی، خلاقیت داشته باشیم. برای به کارگیری این شیوه‌ها، نیازمند آن هستیم که هنرمند درونمان را بیدار کنیم. باید بدانیم که برای بیداری این هنرمند، لازم است بیاموزیم که چگونه در زندگی و کار شادمان باشیم و لذت ببریم. بریده ای از کتاب درباره «تشکر و قدردانی» روان‌شناسان کودک، راه‌های گوناگونی را برای ایجاد عزت‌نفس در کودکان، پیشنهاد می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید، اعتمادبه‌نفس کودکتان، بیشتر شود، به پیشنهادهای آن‌ها توجه و عمل کنید.

نظرات کاربران

سیما
۱۴۰۰/۰۴/۲۶

کتاب خیلی خیلی خوبی هستش پیشنهاد میکنم حتما بخونید. مفید و قابل استفاده در زندگی روزمره...

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
آیا کودکی خود را به یاد دارید؟ در آن روزها، شما اشیاء را سر هم می‌کردید و چیزی می‌ساختید.
Dexter
سفر به ناشناخته‌ها برای ایجاد ارتباطاتی سازنده، باید کارهای شما کاملا غیرمنتظره باشد. در چنین شرایطی باید از خود بپرسید شخص مقابلتان چه انتظاراتی دارد؟ بعد از پرسیدن این سؤال، حالا باید یکی دوقدم جلوتر از او حرکت کرده و به سوی آنچه که او انتظار ندارد، گام بردارید.
mahshid T
چیزهای مرده، واکنش نشان می‌دهند. همان‌طور که شما گفتید، ماهی‌های زنده، واکنش نشان نمی‌دهند، بلکه چیزی را می‌سازند. آن‌ها، راهی را در آب رودخانه برای خود پیدا می‌کنند و بسته به جایی که می‌خواهند بروند، حرکت خود را آغاز می‌کنند.
mahshid T
. پیکاسو به ما یادآوری کرد که همگی، هنرمند آفریده شده‌ایم، پس خلاق باقی بمانیم.
Dexter

حجم

۱۹۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

حجم

۱۹۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
۵۲,۲۰۰
۱۰%
تومان