دانلود و خرید کتاب به دنیا آمده‌ایم تا خوشبخت شویم سعید گل‌محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به دنیا آمده‌ایم تا خوشبخت شویم اثر سعید گل‌محمدی

کتاب به دنیا آمده‌ایم تا خوشبخت شویم

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب به دنیا آمده‌ایم تا خوشبخت شویم

«به دنیا آمده‌ایم تا خوشبخت شویم» کتابی از سعید گل‌محمدی است که داستان‌ها و جملاتی کوتاه برای آفرینش خوشبختی را دربردارد. در مقدمه نویسنده می‌خوانیم: حکایات و جملاتی که در این کتاب ملاحظه خواهیدکرد، از میان کتاب‌های روان‌شناسی، با دقت و وسواس خاص، انتخاب شده‌است؛ به نحوی که گاهی با مطالعه‌ی یک کتاب، فقط یک جمله یا یک حکایت برداشت شده و با ساعت‌ها خیره ماندن به صفحه‌ی مانیتور و جستجو در اینترنت و همچنین در سطرسطر آثار منظوم و منثور شاعران، اندیشمندان و روان‌شناسان بزرگ دنیا مانند: آنتونی رابینز، لوئیز هی، زیگ زیگلار، جک کنفیلد، لئو بوسکالیا و… تهیه شده‌است؛ در راستای تجسم بخشیدن به یک تفکر بدیع و پویا که به نوعی احساس حرکت و رویش را در روح انسان پدید آورد، تقدیم شما عزیزان می‌گردد. بریده‌ای از کتاب: سخاوتمند باشیم گدایی از پیرزنی تقاضای پول کرد. پیرزن دستی در کیفش برد و به او یک اسکناس یک دلاری داد. اما درحالی‌که این پول را به گدا می‌داد، گفت: «این یک دلار را نه از آن جهت به تو می‌دهم که شایسته و سزاوار آنی، این پول را می‌دهم زیرا به خودم احساس بهتری می‌دهد.» گدا گفت: «متشکرم خانم، اما حالا که این کار شما را خوشحال می‌کند، چرا ده دلار نمی‌دهید تا خوشحال‌تر شوید؟!» خدمتی که به دیگران ارائه می‌دهیم، در اصل اجاره‌بهایی است که برای اتاقمان در این دنیا می‌پردازیم. انسان در حکم مسافری است که هدفش در این دنیا داشتن و نگه داشتن نیست، بلکه هدفش دادن و خدمت کردن است. معنای دیگری نمی‌تواند وجود داشته‌باشد. «سر ویلفرد گرنفل» هفت‌بار که افتادی برای هشتمین‌بار برخیز. «مثل ژاپنی»
زندگی تو را دوست دارد (هفت اقدام معنوی برای رسیدن به شفا در زندگی)
لوئیز ال. هی
آرامش خود را دریابید (راه‌های معنوی برای رسیدن به زندگی بدون استرس)
آمیت سود
بهانه‌ها را رها کنیم!
وین دایر
شاه‌کلید برای زندگی بهتر «لطفا به زندگی لبخند بزنید!»
دیپاک چاپرا
آفرینش سلامتی (به خود عشق بورزید و سلامت باقی بمانید)
لوئیز ال. هی
تک نسخه کامیابی
اندرو متیوس
۳۰۰ راز ناگفته برای بالا بردن سطح زندگی
داتچامو زاکاری
خوشبختی در ذهن شماست (هشت راز ضروری برای داشتن زندگی بدون حسرت و تأسف)
استیون پالن
تو موفق به دنیا آمدی (از صفر تا صد موفقیت)
هدایت محمودی
جادوی بخشش
جی. پی. واسوانی
قورباغه‌ات را ببوس (۱۲شیوه‌ی شگفت‌انگیز برای تبدیل‌کردن منفی‌ها به مثبت‌ها در زندگی شغلی و شخصی)
برایان تریسی
غمگین مباش
عاید قرنی
چسب زخم برای زندگی
لوئیز ال. هی
میخ موفقیتت را محکم بکوب
جان گوردون
ملانصرالدین چگونه زندگیتان را تغییر می‌دهد؟! ( ۲۳ باور بنیادین که موجودی حساب بانکی شما را تعیین می‌کند)
مسعود لعلی
درخت دوستی بنشان
اندرو متیوس
دیگر تاسف نخور
مارک موچینک
داستان های مثنوی (دفتر ششم)
داوود جمشیدی‌نیا

نظرات کاربران

کاربر 2602584
۱۳۹۹/۰۹/۲۲

عالیه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۸)
مردم حتی زمانی هم که از شما می‌خواهند معایبشان را آشکارا به آن‌ها بگویید، انتظار تحسین دارند. «ویلیام سامرست»
MisSSis
قلب‌های رئوف، باغچه‌اند. افکار پر مهر و محبت ریشه، واژه‌های محبت‌آمیز شکوفه و رفتارهای پر مهر و محبت میوه هستند. «جان راکسین»
مادربزرگ علی💝
تن‌آسایی و کاهلی دور کن بکوش و ز رنج تنت سود کن «فردوسی»
مادربزرگ علی💝
مردم از هیچ‌چیز به اندازه‌ی پذیرش مسؤولیت وحشت ندارند؛ با این وجود، هیچ‌چیز به اندازه‌ی احساس مسؤولیت در دنیا باعث پیشرفت انسان نمی‌شود.
مادربزرگ علی💝
حال متکلم از کلامش پیداست از کوزه همان برون تراود که در اوست «شیخ بهایی»
مادربزرگ علی💝
بلوغ روحی، یعنی لمس کردن ستاره‌های آسمان درون. هنگامی که با آسمان درونت انُس پیدا کردی، مأمنی یافته‌ای و در اعمال و رفتارت پختگی و کمال بسیار پدید می‌آید. آن‌گاه کاری را که انجام می‌دهی، دارای وقار و شکوه است.
مادربزرگ علی💝
حکایتی از مسیح (ع) مسیح از مسیری می‌گذشت، مردی بی‌ادب با او برخورد کرد، به محض دیدن مسیح به او فحاشی کرد و گفت: «ای پسر بی‌اصل‌ونسب» مسیح در پاسخ گفت: «سلام ای انسان باشرافت و ارزشمند!» اطرافیان از مسیح پرسیدند: «او به شما فحاشی کرد، چطور شما به او این‌قدر احترام می‌گذارید؟» مسیح پاسخ داد: «هر کس آنچه را دارد خرج می‌کند. چون سرمایه‌ی او همین بود، به من بد گفت و چون در ضمیر من جز نیکویی نیست، از من جز نیکویی به‌وجود نمی‌آید. ما فقط آنچه را که در درون داریم، می‌توانیم از خود نشان دهیم.»
مادربزرگ علی💝
گلی خوشبوی در حمام روزی رسید از دست محبوبی به دستم بدو گفتم که مشکی یا عبیری که از بوی دلاویز تو مستم بگفتا من گلی ناچیز بودم ولیکن مدتی با گل نشستم کمال همنشین در من اثر کرد وگرنه من همان خاکم که هستم به تعبیری، دوست آن است که صفات پسندیده‌ی انسان را تقویت و صفات رذیلانه را تضعیف می‌کند.
مادربزرگ علی💝
تنها نشان زندگی، رشد کردن است. «جان هنری»
❤دختر کتابخوان❤
روزی سه نفر به عیادت دوست مشترکی رفته بودند که سرطان بدخیم داشت و پزشکش فقط شش ماه برای او فرصت زندگی تعیین کرده بود. بیمار از یکی از آن‌ها پرسید: «اگر دکتر تو، شش ماه به تو فرصت داده بود، چه کار می‌کردی؟» گفت: «آه، من تمام اموالم را به فقرا می‌بخشیدم و بیشتر عبادت می‌کردم.» مرد بیمار از دوست دیگرش پرسید: «تو چه می‌کردی؟» او پاسخ داد: «من تمام دارایی‌هایم را نقد می‌کردم و دور دنیا می‌گشتم و خوش می‌گذراندم.» بیمار از دوست سومش پرسید: «تو چه می‌کردی؟» دوست سوم گفت: «من؟ دکترم را عوض می‌کردم!»
مادربزرگ علی💝

حجم

۳۳۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۳۳۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان