دانلود و خرید کتاب تنها راهنمای مذاکره که به آن نیازمندید (تجارت جهانی ۳) پیتر. ب استارک ترجمه محمدابراهیم گوهریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تنها راهنمای مذاکره که به آن نیازمندید (تجارت جهانی ۳) اثر پیتر. ب استارک

کتاب تنها راهنمای مذاکره که به آن نیازمندید (تجارت جهانی ۳)

معرفی کتاب تنها راهنمای مذاکره که به آن نیازمندید (تجارت جهانی ۳)

«تنها راهنمای مذاکره که به آن نیازمندید (تجارت جهانی ۳)» جلد سوم از مجموعه کتاب‌های تجارت جهانی به قلم پیتر ب.استارک و جین فلاهرتی است. هدف این کتاب آموزش مهارت‌های لازم به کسانی است می خواهند در دنیای تجارت وارد مذاکرات بزرگ شوند. مذاکره‌ای که روابطی برنده- برنده، دیرپا و نیرومند به‌وجود می‌آورد. بخشی از کتاب: اغلب از ما می‌پرسند: «مدل شما برای مذاکره چیست؟» پاسخ دادن به این سؤال دشوار است چون «مدل» ما بستگی به شخصی دارد که با وی مذاکره می‌کنیم. برای مثال، مذاکره‌کننده‌ای که برای برقراری رابطه اهمیت بسیاری می‌دهد مایل است با وی رفتاری بسیار متفاوت از فردی شود که رسیدن سریع به نتایج برایش ارزش دارد. بعضی مذاکره‌کنندگان ترجیح می‌دهند مذاکره را به صورت چهره به چهره اجرا کنند و نیاز بسیار اندکی به نوشتن دارند، درحالی‌که سایر مذاکره‌کنندگان مایل‌اند همه چیز را به صورت مکتوب ببینند و نیاز اندکی به ملاقات‌های چهره به چهره دارند. مثال خوبی از سبک‌های متفاوت در مذاکره هنگامی رخ داد که یک روزنامه نگار از نخست‌وزیر سابق اسرائیل گلدامایر (۷۴-۱۹۶۹) پرسید چرا وی اصرار به ملاقات چهره به چهره با اعراب دارد. آن روزنامه‌نگار ادامه داد: «حتی طلاق‌ها نیز بدون مواجهه‌ی حضوری صورت می‌گیرد.» مایر پاسخ داد: «من به طلاق علاقه‌ای ندارم. من به ازدواج علاقه دارم.»
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
چنانچه درصدد ایجاد رابطه یا راه‌انداختن کسب و کاری هستید، عاقلانه آن است که به دنبال نحوه‌ی ابداع و ایجاد روابط برنده ـ برنده باشید. اما اگر هدف، ایجاد روابط سودآور دوطرفه بر مبنای اعتماد است، چرا این کتاب تا این حد بر راهبردها و روش‌ها تأکید دارد؟
bamdad57
اغلب انسان‌های موفق به هنگام خرید هر محصول یا بهره‌مندی از خدمتی، پیوسته به سراغ افرادی می‌روند که در مذاکرات برنده ـ برنده‌ی گذشته با آنان تماس حاصل کرده‌اند، زیرا آن تماس‌ها به ایجاد روابطی مستحکم بر پایه‌ی اعتماد منجر شده است.
bamdad57
فلسفه‌ی زیربنایی رویکرد مزبور، آن است که شما در مقام مذاکره‌کننده، وظیفه دارید به همتایان خود در مذاکره کمک کنید تا از آن برنده خارج شوند. چرا؟ چون تعداد اندکی از مذاکرات رویدادهای یک‌باره هستند. اغلب هر بار که محصولی می‌خرید یا خدمتی یا کالایی عرضه می‌کنید، حتی اگر فروش خودرو یا خانه باشد، این فرصت را دارید تا رابطه‌ای ایجاد کنید که به شما منفعت رساند و توانایی شما را در مواجهه با تمام رویدادهای زندگی تقویت کند. در این باره فکر کنید. اگر در کار فروش هستید، هر مذاکره‌ای که نتیجه‌ی برنده ـ برنده داشته باشد، این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا با خریدار و کسانی که خریدار معرفی می‌کند، تا آخر عمر کار کنید.
bamdad57

حجم

۵۹۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۷۷ صفحه

حجم

۵۹۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۷۷ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان