دانلود و خرید کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش تد کریس اندرسون ترجمه الهام بابایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش تد

کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش تد

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش تد

کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش تد نوشتۀ کریس اندرسون و ترجمۀ غزال پارسا و الهام بابایی است. انتشارات سفیر قلم این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش تد

حتماً شما هم سخنرانی‌های تد را تا به حال در فضای مجازی دیده‌اید. این سخنرانی‌ها براساس پشتوانه و مهارت خاصی ساخته شده‌اند. کریس اندرسون یکی از آن کسانی است که با سخنرانان بسیار معروف و اثرگذاری کار کرده و نتیجۀ کارش را در کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش تد جمع‌آوری کرده است که در آن از نحوۀ ساخت محتوای سخنرانی گرفته تا داشتن بیشترین تأثیر روی صحنه صحبت می‌کند.

ما در عصری زندگی می‌کنیم که ممکن است بهترین روش برای تأثیر گذاشتن بر دنیا پشت تریبون نشستن و سخن گفتن باشد؛ تا نگارش یک نامه برای یک سر دبیر نشریه؛ چون امروزه شور و اشتیاقی که در کلمات نهفته است این قابلیت را دارد که به سرعت در سراسر جهان منتشر شود و تأثیر خود را بگذارد. در قرن بیست و یکم، فن سخنرانی باید در هر مدرسه و دانشکده‌ای آموزش داده شود. در حقیقت، قبل از پیدایش کتاب، فن سخنرانی موضوع اصلی آموزش بود، گرچه تحت عنوانی قدیمی یعنی خطابه بیان می‌شد. امروزه، در عصر ارتباطات، باید این هنر قدیمی را دوباره زنده کرد و آن را به فن چهارم آموزش تبدیل کرد یعنی: خواندن، نوشتن، علم حساب و چهارمین فن: خطابه! معنای این کلمه فقط همین است: هنر سخن گفتن مؤثر که اساساً هدف این کتاب است؛ ارائۀ گام‌هایی سودمند به سوی فنون نوین سخنرانی.

مجموعۀ تد از یک کنفرانس سالیانه آغاز شد، درحالی‌که تلاش می‌کرد بهترین‌های فناوری، سرگرمی و طراحی را یکجا گردهم آورد. اما در سال‌های اخیر، تد آن چنان پیشرفتی کرده که علایق عمومی را در هر زمینه‌ای تحت پوشش قرار داده است. سخنرانان تد تلاش می‌کنند با ارائۀ نطق‌هایی کوتاه و به دقت آماده شده، ایده‌های خویش را برای افرادی که خارج از حیطۀ آن‌ها فعالیت می‌کنند، قابل فهم کنند. این انسان‌های شگفت‌انگیز، بینش ما را نسبت به جهان تغییر داده‌اند. هدف این کتاب بسیار گسترده‌تر از توصیف سخنرانی به شیوۀ تد تاک است. هدف حمایت از تمامی اشکال سخنرانی عمومی در پی توضیح، الهام‌بخشیدن، اطلاع‌رسانی یا ترغیب مخاطبان در زمینه‌های کسب و کار و آموزش در عرصۀ عمومی است. بسیاری از مثال‌های این کتاب گزیده‌ای از گفت‌وگوهای تد است به این دلیل که سخنرانی‌های تد تاک در سال‌های اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده و مطمئنا حرف بیشتری برای ارائه به دنیای سخنرانی عمومی دارد، اصولی که زیربنای این سخنرانی‌هاست می‌تواند به عنوان ابزاری قدرتمند برای پیشرفت فن سخنرانی به کار بیاید.

خواندن کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش تد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که می‌خواهند در فن سخنوری مهارت پیدا کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۲۹,۹۰۰
تومان