دانلود و خرید کتاب مثلث برمودا کجاست؟ مگان استاین ترجمه فرزین سوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثلث برمودا کجاست؟ اثر مگان استاین

کتاب مثلث برمودا کجاست؟

معرفی کتاب مثلث برمودا کجاست؟

کتاب مثلث برمودا کجاست؟ نوشتۀ مگان استاین با ترجمۀ فرزین سوری در نشر پیدایش به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ کیست چیست کجاست قرار دارد. این مجموعه حاوی دانستنی‌های علمی، جغرافیایی و زندگی‌نامۀ مشاهیر و مناسب برای نوجوانان است. در این مجلد، دربارۀ منطقۀ اسرارآمیز و مخوف مثلث برمودا می‌خوانید.

درباره کتاب مثلث برمودا کجاست؟

آیا به حال به این فکر کرده‌اید که عصر دایناسورها چه بود؟ اکتشاف فضا از کجا شروع شد؟ جی کی رولینگ و والت دیزنی و چرچیل که بودند؟ جنگل آمازون کجاست؟ زندان آلکاتراز چطور؟ مجموعۀ کیست چیست کجاست حاوی دانستنی‌هایی از این دست برای کسانی است که این پرسش‌ها ذهنشان می‌رسد؛ اما حوصله ندارند سراغ کتاب‌های خشک و بداخلاق تاریخی و جغرافیایی و... بروند. اگر جزو این دسته هستید با مجموعۀ «کیست چیست کجاست» همراه شوید و با خواندن قصه‌های جالب به پاسخ پرسش‌هایتان برسید.

در این مجلد، خواننده قرار است با جایی آشنا شود که سال‌هاست نامش با شایعه‌، اسرار و ابهام‌ همراه است؛ مثلث برمودا. برای اینکه با اسرارآمیز بودن آن کمی آشنا شوید بهتر است از داستانی واقعی شروع کرد: در یک بعدازظهر آفتابی زیبا در ۱۹۴۵، ۵ هواپیما از باند فرودگاه فورت لادردیل در ایالت فلوریدای آمریکا برخاستند. این هواپیماها، بمب‌افکن‌های نیروی دریایی ایالات‌ متحده بودند؛ اما قصد پرتاب بمب نداشتند و در یک دورۀ آموزشی بودند. برنامه این بود که خلبانان به شرق، فراتر از اقیانوس پرواز کنند و سپس قبل از اینکه به خانه برگردند، مدتی به شمال بروند. قرار بود کل پرواز ۲ ساعت طول بکشد. این سفر، پرواز ۱۹ نام داشت. ناگهان خلبانان گم و گیج شدند، آن‌ها نمی‌دانستند از کدام طرف بروند و قبل از اینکه روز تمام شود، هر ۵ هواپیما بدون هیچ اثری ناپدید شدند. بله آن‌ها به مثلث برمودا رسیده بودند. مثلث برمودا که با نام مثلث شیطان نیز شناخته می‌شود، اگر بتوان گفت یک «افسانۀ» محلی است که در اطراف منطقه‌ای محدود در قسمت غربی اقیانوس اطلس شمالی متمرکز شده است، جایی که گفته می‌شود تعدادی هواپیما و کشتی در وضعیت مرموز ناپدید شده‌اند. ایدۀ این منطقه به عنوان جایی  منحصربه‌فرد و مستعد ناپدید شدن در اواسط قرن بیستم مطرح شد؛ اما بسیاری از منابع معتبر این ایده را که رازی وجود دارد، رد می‌کنند. یک دلیل آن این است که مجاور مثلث برمودا یکی از خطوط پرتردد حمل‌و‌نقل دریایی در جهان است که کشتی‌ها به‌طور مکرر از آن عبور می‌کنند و به بندرهای قاره آمریکا، اروپا و جزایر کارائیب می‌روند. کشتی‌های تفریحی به‌طور منظم از این منطقه می‌گذرند و هواپیماهای تجاری و خصوصی به‌طور منظم بر فراز آن پرواز می‌کنند. فرهنگ عامه ناپدید شدن‌های مختلفی را به ماوراءالطبیعه یا فعالیت موجودات فرازمینی نسبت داده است.

کتاب مثلث برمودا کجاست؟ خواننده‌اش را در سفری هیجان‌انگیز به این منطقۀ اسرارآمیز می‌برد تا دربارۀ آن بخواند؛ از جمله داستان‌هایی در مورد اینکه چه کسانی تا به حال در این منطقه ناپدید شده‌‌اند، چطور ناپدید شده‌اند، و چرا؟

فهرست مطالب کتاب مثلث برمودا کجاست؟ به شرح زیر است:

مقدمه: مثلث برمودا کجاست؟

فصل ۱: مثلث مرگبار

فصل ۲: گمشدگان دریا

فصل ۳: یک کشتی ارواح

فصل ۴: گمشدگان آسمان

فصل ۵: پاسخ‌های عجیب

فصل ۶: کارآگاه کتابدار

فصل ۷: معماهای حل‌شده

فصل ۸: حل‌نشده!

گاه‌شمار مثلث برمودا

خواندن کتاب مثلث برمودا کجاست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان دوستدار کتاب‌های دانشنامه‌ای و دانستنی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان