دانلود و خرید کتاب وایکینگ های وحشی تری دیری ترجمه پیمان اسماعیلیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وایکینگ های وحشی اثر تری دیری

کتاب وایکینگ های وحشی

معرفی کتاب وایکینگ های وحشی

کتاب وایکینگ های وحشی به‌قلم تری دیری و ترجمهٔ پیمان اسماعیلیان را نشر افق منتشر کرده است. این کتاب با با استفاده از بیانی ساده و تصاویری گویا به معرفی وایکینگ‌ها و نحوهٔ زندگی آن‌ها می‌پردازد.

درباره کتاب وایکینگ‌ های وحشی

آشنایی با اقوام مختلف از ملیت‌های گوناگون و نحوهٔ زندگی و اثری که بر جهان و سیر تاریخ گذاشته‌اند از موضوعات جالب‌توجه و عبرت‌آموزی است که می‌تواند برای نوجوانان ماجراجو و پرسشگر جذاب باشد. کتاب وایکینگ های وحشی جلد شانزدهم از مجموعهٔ تاریخ ترسناک نشر افق است که به معرفی قوم وایکینگ و فرهنگ و طرز زندگی آن‌ها می‌پردازد و می‌تواند باب مطالعهٔ بیشتر دربارهٔ این موضوع را به روی نوجوانان باز کند.

خواندن کتاب وایکینگ های وحشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

بچه‌های ۱۰ تا ۱۲ ساله از خواندن این کتاب با همراهی والدین و معلمانشان لذت می‌برند.

بخشی از کتاب وایکینگ های وحشی

«وایکینگ‌های وحشی متجاوز

وایکینگ‌ها اهل اسکاندیناوی بودند؛ این اصطلاح افاده‌ای مخصوص کشورهای سوئد، دانمارک و نروژ امروزی است. ساکسون‌ها هم در انگلستان زندگی می‌کردند؛ وقتی رومی‌ها از انگلستان رفتند، آن‌ها جایشان را گرفتند. اما ناگهان وایکینگ‌ها شروع کردند به تجاوز به خاک انگلستان ساکسون‌ها! در این کارشان هم رعایت هیچ چیزی را نمی‌کردند. راستش خیلی هم خشن بودند! خیلی از معلم‌های زرنگ سعی می‌کنند برای این هجوم ناگهانی وایکینگ‌ها که با عبور از دریای شمال و حمله به ساکسون‌های ستم‌کش انجام شد دلیل و برهان بیاورند، اما یعنی واقعاً می‌دانند که... . وایکینگ‌ها در انگلستان دنبال چه چیزی بودند؟

کار؟ ماجراجویی؟ دلیل هجوم‌های وایکینگ‌ها چه بود؟ البته معلم‌ها و تاریخ‌شناسان می‌توانند جوابتان را بدهند... یعنی واقعاً می‌توانند؟ معلم‌ها و تاریخ‌شناسان کدام یک از دلایل زیر را برای یورش وایکینگ‌ها بهتان گفته‌اند؟

۱. فشار جمعیتی در اسکاندیناوی زیاد شده بود، پس وایکینگ‌ها دنبال زمین‌های بیشتر بودند.

۲. صومعه‌ها طعمه‌های خوبی برای کسب ثروت از نظر اموال و بردگان بودند.

۳.  به دلیل فقر خاک، مقدار غذای موجود در اسکاندیناوی اندک بود و کسی به زمین کود نمی‌داد، چون وایکینگ‌ها این چیزها سرشان نمی‌شد.

۴. غذای زیادی در اسکاندنیاوی وجود داشت که وایکینگ‌ها می‌خواستند با آن دادوستد کنند.

۵. قوانین وایکینگی می‌گفت پس از مرگِ پدر زمینی به پسرهای کوچک‌تر نمی‌رسد ، پس برای گرفتن زمین‌های دیگران به آن سوی دریا رفتند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان